دانلود و خرید کتاب گلستان در آتش ابراهیم حسن بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گلستان در آتش اثر ابراهیم  حسن بیگی

کتاب گلستان در آتش

معرفی کتاب گلستان در آتش

مجموعه ۱۷ جلدی «قهرمانان انقلاب» که به همت انتشارات سوره مهر و با قلم نویسندگان توانای حوزه انقلاب اسلامی نوشته شده است، داستان زندگی شخصیت‌های مهم، انقلابی و موثر در پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. جلد سیزدهم از این مجموعه به گوشه‌هایی از زندگی شهید محمد‌جواد باهنر پرداخته است.

نظرات کاربران

کتاب باز
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

زیبا و خواندنی بود... تاریخ انقلاب و حوادث را خیلی کوتاه و خلاصه ، در قالب زندگی شهید ، بیان کرده است... روح شهید بزرگوار باهنر ، در اعلی علیین ، شاد و مسرور باد❤

R.Khabazian
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

خیلی قشنگ و خوش خوان بود. وجود این دو ویژگی و همچنین داستان پردازی نویسنده، باعث جذابیت و کشش ماجرا شده بود. جوری که تا پایان غمگینِ ماجرا، نمی‌تونی کتاب رو زمین بذاری. . در کل، برای کسی که نسبت به زیست کلیِ شهید باهنر، حوادث

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
یک حکومت عدل می‌خواهیم؛ حکومتی که نسبت به افراد علاقه‌مند باشد، و عقیده‌اش این باشد که باید من نان خشک بخورم تا مبادا یک نفر در مملکت من زندگی‌اش پست باشد، گرسنگی بخورد. ما چنین حکومت عدلی می‌خواهیم ایجاد کنیم.
fati
ای کاش کسی پیدا می‌شد و صدای کلاغ‌ها را خفه می‌کرد!
نون صات
حوادث پس از انقلاب، به اندازه‌ی حوادث زمان انقلاب، تند و شتابان رخ می‌داد. خیلی‌ها فکر می‌کردند با پیروزی انقلاب همه‌چیز تمام می‌شود. باهنر پشت پنجره ایستاده بود و به بیرون نگاه می‌کرد، و فکر می‌کرد هیچ‌چیز تمام نشده است؛ بلکه همه‌چیز دارد از اوّل آغاز می‌شود.
R.Khabazian
حرم حضرت معصومه (س) در قم، برای باهنر، همیشه یادآور لحظه‌های خوب زندگی بود؛ روزها و شب‌هایی که در حرم می‌نشست و با هم‌مباحثه‌ای‌هایش روی دروس و متون دینی بحث می‌کرد.
R.Khabazian
حضرات آقایان توجه دارند: اصول اسلام در معرض خطر است. قرآن و مذهب در مخاطره است. با این احتمال، تقیّه حرام است و اظهار حقایق واجب
R.Khabazian
اینان با شعار شاه‌دوستی به مقدّسات مذهبی اهانت می‌کنند. شاه‌دوستی یعنی غارتگری، هتک اسلام، تجاوز به حقوق مسلمین، تجاوز به مراکز علم و دانش. شاه‌دوستی یعنی ضربه زدن به پیکر قرآن و اسلام، سوزاندن نشانه‌های اسلام، محو آثار اسلامیّت. شاه‌دوستی یعنی تجاوز به احکام اسلام و تبدیل احکام قرآن کریم. شاه‌دوستی یعنی کوبیدن روحانیّت و اضمحلال آثار رسالت.
R.Khabazian
آیت‌الله خمینی حوزه‌های علمیّه را از جمود و سکوت خارج کرده بود. حالا علمای زیادی در دفاع از بیانات او اعلامیّه می‌دادند و حمایت می‌کردند.
R.Khabazian

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان