دانلود کتاب تجسم خلاق شاکتی گواین pdf
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجسم خلاق اثر شاکتی گاوین

کتاب تجسم خلاق

نویسنده:شاکتی گاوین
انتشارات:کتاب کیمیا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تجسم خلاق

کتاب تجسم خلاق هنر به‌کارگیری تصورات و عبارات تاکیدی به منظور ایجاد تغییرات مثبت در زندگی است. در زمینه‌های تندرستی، شغل، ورزش، هنر و خلاقیت به‌طور چشم‌گیری اثرات مطلوب دارد و در حقیقت در هر زمینه‌ زندگی تاثیر به‌سزایی دارد.

این راهنمای اصولی شامل مراقبه، تمرینات و تکنیک‌هایی برای به‌کارگیری قدرت قوه تخیل و خلق آن‌چه که واقعا می‌خواهید است. این اثر می‌تواند تسلط شخصی شما را بر زندگی افزایش دهد.

نظرات کاربران

Ali Bicharanloo
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

سلام. این کتاب در صورتیکه تمرینهای آن بصورت منظم و طولانی مدت انجام شوند اثری شگرف بر زندگی خواهد داشت. تمرین صوتی تجسم خلاق با صدای گیتی خوشدل هم موجود است که می تواند کمک کننده باشد. خلاصه کتاب است

- بیشتر
کاربر ۱۴۹۶۹۷۵
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

عالی و کاربردی و بسیار جامع ؛؛؛ سپاس فراوان

fatima.vj
۱۳۹۷/۰۹/۲۹

تعریف این کتابو شنیدم، استادمون توصیه کردن، چون خودم نخوندم ۴ ستاره میدم، بهرحال ایشون از اساتید بزرگ حوزه موفقیت در شیراز هستن

mojtaba azizi
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

با تجسم همراه با شکر گذاری به هر چیزی میشه رسید

e_hamzeloo
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

کتاب بسیار خوبی بود. کمک می کنه با تجسم هم حس خوبی داشته باشیم هم به خواسته های کوچک و بزرگ برسیم...

فرزانه رضایی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

تمرین های تجسم خلاق و روش های مدیتیشن مفید و مختلفی داره. در زمینه های مختلف سلامتی, مادی و... عبارات تاکیدی اش روان و راحت نیستند, باید برای خودتون تغییرشون بدید و استفاده کنید.

کاربر ۲۵۵۴۰۱۲
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

کتاب رو تا اخر خوندم عالی بود چطور برگردم به اول کتاب

Marym Nikfakhr
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

عالی و کاربردی با اجرای تمرین ها

msh
۱۳۹۸/۰۷/۲۰

عالی عالی عالی👌👌👌

Ocean
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

فوق‌العاده عالی و کاربردی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
من سکوت را از پُرگویی، مهربانی را از نامهربانی و تحمل را از ناشکیبایی یاد گرفته‌ام و با این حال، نسبت به این معلمین ناسپاسی می‌کنم.
🎸🍃تبسم🍃🎸
« باید دوست داشتن را یاد بگیرم و خودم را همان طور که هستم بپذیرم ».
mhzm
در حقیقت وقتی سعی در تغییر خود و دنیا نداشته باشیم و آنها را به حال خود رها کنیم، احساس کاملاً فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنیم. این تجربۀ مهم « بودن، اکنون و دیگر هیچ » در فلسفۀ بودایی به معنی « رهایی از تعلقات » است، درست به مصداق این اعتقاد مسیحیت که: « همه چیز دست خداست ».
farzane
بنابراین اکثرمان هدف‌گرا و از لحاظ عاطفی به اشیا و اطرافیان خود وابسته می‌شویم، زیرا احساس می‌کنیم برای شاد بودن به آنها نیاز داریم. احساس می‌کنیم از درون، چیزی گم کرده‌ایم و دچار تنش، اضطراب و پریشانی هستیم و همواره سعی در پُر کردن این خلأ داریم. سعی در تغییر دنیای بیرون به منظور رسیدن به خواسته‌های خود داریم. نتیجۀ تعیین هدف و ایجاد خواسته در زندگی این است. بدبختانه، در این سطح از آگاهی هیچ چیز درست از آب در نمی‌آید. یعنی یا به خاطر ایجاد موانع فراوان توسط خودمان موفق نمی‌شویم، یا اگر هم موفق شویم، هیچ شادی‌ای برای‌مان به ارمغان نمی‌آورد. نکتۀ مهم این جاست که وقتی این دوگانگی را درک کنیم، به معنویت روی می‌آوریم. می‌فهمیم چیزی با ارزش‌تر از اینها در زندگی وجود دارد و به جستجوی آن می‌رویم
farzane
بپرسید، به شما پاسخ داده خواهد شد. جستجو کنید، خواهید یافت. در بزنید، در به روی‌تان باز خواهد شد. زیرا هر کس بپرسد، جواب می‌گیرد و هر کس جستجو کند، می‌یابد و هر کس در بزند، در به روی او گشوده می‌شود. انجیل متا
reyhane
کثر ما از حقیقتِ گفتگوی درونی مداوم و جاری در ذهن‌مان مطلع هستیم. ذهن ما مدام « در حال تحلیل و بررسی مسائل » با خودش است و دربارۀ زندگی، عالم وجود، احساسات، مشکلات و اطرافیان تفسیری بی‌پایان دارد.
tia
ترس‌های ما ناشی از مواجه نشدن با آنهاست. چنانچه به منبع ترس خود با دقت نظر بیشتری نگاه کنیم، قدرتش را از دست می‌دهد.
sam pori
تصور کنید همه چیز درست آن طوری است که شما می‌خواهید باشد، انگار قبلاً هم همین طور بوده است! این تمرین ساده و کوتاه را مرتباً، روزی دو سه بار، یا هر وقت که درباره‌اش فکر می‌کنید انجام دهید.
سارا شاه
چنانچه در طول مدیتیشن حسی عجیب و غیرمنتظره در شما پدیدار شود، نگران نباشید بهترین کار این است که آن را ساده بگیرید، همراهش باشید و آن را هر چه بیشتر تجربه کنید. سرانجام خواهید دید که اثر منفی‌اش از بین می‌رود. ترس‌های ما ناشی از مواجه نشدن با آنهاست. چنانچه به منبع ترس خود با دقت نظر بیشتری نگاه کنیم، قدرتش را از دست می‌دهد.
mahshid T
وقتی کاملاً آرام شدید راجع به خواسته‌ای که واقعاً دارید فکر کنید. اگر خواسته شما یک شئ است، خیال کنید آن شئ مال خودتان است، از آن استفاده می‌کنید، تحسینش می‌کنید، از آن لذت می‌برید و به دوستان‌تان نشانش می‌دهید. اگر خواستۀ شما یک موقعیت یا رویداد است. خود را در آن موقعیت و حوادث را منطبق با خواسته‌تان تصور کنید. گفته‌های مردم و هر جزئیاتی را که شما را در تحقق خواسته‌تان یاری کند، تصور کنید.
mahshid T

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان