دانلود و خرید کتاب شمشیر نقره ای ایان سرالیر ترجمه داود شعبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شمشیر نقره ای

«ایان سرالیر» کتاب «شمشیر نقره‌ای» را بر اساس یک داستان واقعی نوشته است. داستان در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و فقط اسم شخصیت‌ها و برخی مکان‌ها عوض شده‌اند.

در اوایل ۱۹۴۰ نازی‌ها پدر خانواده بلیسکی را دستگیر می‌کنند و به زندان می‌برند. روث بزرگ‌ترین فرزند خانواده سیزده سال دارد، اِدیک یازده ساله است و برونیای موبور سه ساله. ورشو تحت تسلط نازی‌ها محلی پر از کشتار و وحشت است و روزگار خانوادهٔ بلیسکی بدون داشتن پدر روز به روز سخت‌تر می‌شود. بچه‌ها تلاش می‌کنند در میان خرابه‌های شهرهای بمباران شده زنده بمانند. آنها مجبور می‌شوند سفری طولانی و خطرناک را از لهستان به سوئیس آغاز کنند، جایی که امیدوارند دوباره والدین خود را پیدا کنند.

«شمشیر نقره‌ای» ماجرای بچه‌هایی است که در دورانی سیاه و تلخ، سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند و با تلاش و مقاومت روزنه‌های امید را زنده نگه می‌دارند.

نظرات کاربران

Bahar
۱۳۹۷/۰۴/۱۸

به نظر من ارزش خوندن رو داره و همین طور نویسنده تونسته به خوبی از سختی های دوران جنگ برای خانواده ها و مخصوصا کودکان سخن بگه .

حاج ممد
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

من حدود ده دوازده سال پیش دو بار این کتاب رو خوندم و با این که چیز های مبهمی از متن و داستان کتاب به یاد دارم ، ولی حس شگفتی و خوشایندی که بعدش خواندنش داشتم رو قویا تجربه

- بیشتر
مسعود وحيد
۱۳۹۷/۰۴/۱۸

من ۳۵ صفحه اولش رو خوندم به نظرم خوب آمد. روان و سلیس بود و فضاسازی مناسبی داشت.

اسکارلت ویچ
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

عالی

booker
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

عالی است

کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
۱۴۰۱/۰۹/۰۵

کتاب از تلخی های جنگ واثراتش در مورد بچه ها گفته ولی ازنظرمن نتونسته یا نخواسته فجایع وتلخیهای جنگو خیلی باز کنه وسریع ازشون گذشته،خیلی جمع وجور وکوتاهه.

رضا
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

به این میگن کتاب. ممنون از طاقچه که تو بینهایت بود 🌷🌷🌷🏅🏅🏅🏅🌷🏅

صحرا
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

این کتاب برای من ، ی گنج قدیمیه . دوران کودکی که دوستی نداشتم این کتاب دوستم شده بود . و به معنی واقعی کلمه اولین کتابی بود که باهاش زندگی کردم دلم براش خیلی تنگ شده بود .⁦❤️⁩

nina61
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

یه کتاب حال خوب کن و امیدوار کننده واقعا عالی بود

کاربر ۳۶۸۴۱۳۴
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

خوب وهیجان انگیز هس خوندم من پیشنهاد میکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«هیچ بچه‌ای هرگز نباید دوباره چنین حالتی را در چهره‌اش داشته باشد.»
i_ihash
چریدن گاوها، خواندن خروس‌ها، جوانه زدن بذرها از زمین و به بار نشستن آنها. آهنگ ابدی فصل‌ها در مزرعه تو مترنم است و تو در کنار چیزهایی هستی که ذات واقعی زندگی‌اند.
nina61

حجم

۵۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۵۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان