دانلود و خرید کتاب پیاده‌روهای ناهموار نازیلا نوبهاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیاده‌روهای ناهموار اثر نازیلا نوبهاری

کتاب پیاده‌روهای ناهموار

انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیاده‌روهای ناهموار

نازیلا نوبهاری (-۱۳۵۰) در «پیاده‌روهای ناهموار» سفری از ترس تا طلوع عشق و رهایی را به تصویر کشیده‌است. داستان درباره دختری به نام مانلی است. که پدر و مادرش در زمان کودکی او به خاطر ناسازگاری‌های زیاد از هم جدا شده‌اند. مانلی با پدربزرگش زندگی می‌کند در حالی که یک سوال بزرگ همیشه در ذهنش است. او می خواهد بداند که دقیقا کیست و چرا پدرو مادرش رهایش کردند؟ به دانشگاه می‌رود و ادبیات و فلسفه می‌خواند، عاشق علوم ماورایی می‌شود و تلاش می کند تا ترس و عشق را در زندگی بشناسد پس از بازگشت از سفر ی به شرق دور که همیشه آرزویش را داشت، با جوانی به نام حامد که دو سال از خودش کوچکتر است ازدواج می‌کند. غافل از آن‌که پسر دیگری به نام رامین که قبلا او را می‌شناخته، از این ازدواج به شدت عصبی شده و نقشه‌های شومی برایش کشیده‌است. یک روز چند نفر به عنوان مامور، مانلی را دستگیر می‌کنند و در حالی که باردار بوده او را به بازداشت‌گاهی متروکه می برند و ... نوبهاری با قلم خوب و استوارش داستان دیروز و امروز مانلی را در برش‌های مناسب و بدون تاثیر منفی بر کلیت آن روایت کرده‌است. مشکلات سیاسی و اجتماعی، عناصر همیشگی داستان‌های او و جامعه، انسانیت و هستی، مضمون آنها است. او اشاره ها و نشانه ها را در داستان هایش هنرمندانه به‌کار می‌گیرد تا خواننده را نامحسوس به دنبال خود بکشاند. شخصیت‌پردازی‌های نازیلا نوبهاری به گونه‌ای است که قهرمانان داستان را زیباتر از واقعیت نشان می‌دهد بدون این که از آنها اسطوره بسازد. دو کتاب «دوشیزه مهتاب» و »یک فنجان قهوه تلخ» نیز برای علاقه‌مندان به آثار نوبهاری پیش از این در طاقچه منتشر شده‌است.

نظرات کاربران

r.heidari
۱۳۹۸/۰۳/۲۷

دوست نداشتم، جالب نبود

قاصدک
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

داستان دختری است که علیرغم وجود مشکلات فراوان در زندگی اش، با تکیه بر خودسازی و بینش قوی ،همه را پشت سر میگذارد،وتا اخرین لحظه زندگیش،تسلیم نا امیدی نمیشود.

raheleh mazafari66
۱۳۹۸/۰۷/۲۶

لذت بردم ،محتوایی پر از تلنگرکه با خوندنش نگاهم به زندگی عوض شد 👌توصیه میکنم حتما بخونید

گل سرخ
۱۴۰۰/۰۳/۲۳

کتاب خیلی خوبی بود از خوندنش لذت بردم ای کاش ما می تونستیم حداقل نصف ایمان و امیدواری مانلی را داشته باشیم مطمئنم اونوقت زندگی خیلی زیبا تر بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
... باید سازنده باشیم و مثبت قدم برداریم بعد از اون بقیه امور رو به آگاه کل بسپاریم.
شراره

حجم

۲۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان