دانلود و خرید کتاب بابا لنگ‌دراز جین وبستر ترجمه عاطفه علیپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابا لنگ‌دراز اثر جین  وبستر

کتاب بابا لنگ‌دراز

معرفی کتاب بابا لنگ‌دراز

داستان جودی آبوت از چهارشنبه غم‌انگیز آغاز می‌شود. چهارشنبه‌ای که آن را بدترین روز هر ماه می‌داند. چهارشنبه اول ماه که اعانه‌دهندگان و ثروتمندان خیر برای بازدید از پرورشگاه جان گریر می‌آمدند و قبل از آن، بچه‌ها باید فشار زیادی را تحمل می‌کردند. برق انداختن درو دیوار و میزو صندلی، آماده کردن وسایل پذیرایی و مرتب کردن تمام تخت‌ها و کارهای کوچک و بزرگ دیگری مثل این. نودو هفت بچه یتیم نوان‌خانه باید تمیز و مرتب برای استقبال از میهمانان آماده می‌بودند. جودی مثل همیشه بود و نمی دانست این چهارشنبه قرار است به یادماندنی‌ترین چهارشنبه تمام عمر او باشد. داستان ماندگار «بابا لنگ‌دراز» نویسنده توانا، جین وبستر خواهرزاده نویسنده مشهور، مارک توان و فرزند یکی از ناشران معتبر آمریکایی با هر قلمی که روایت شود، خواندنی و دوست‌داشتنی است. این اثر زیبا را با ترجمه عاطفه علیپور بخوانید: بابا لنگ‌دراز عزیز نزدیک دو ماه است که هیچ نامه‌ای ننوشته‌ام و می‌دانم که نشانهٔ بی‌ادبی من است. اما امسال تابستان کاری کردید که من شما را به اندازهٔ قبل دوست ندارم. می‌بینید چقدر رک حرفم را می‌زنم. نمی‌دانید چقدر حسرت خوردم وقتی که دعوت خانوادهٔ مک‌براید به ارودگاه را نپذیرفتم. البته می‌دانم که شما قیّم من هستید و هر چیزی را که بگویید من باید انجام دهم اما واقعاً دلیل این کارتان را متوجه نمی‌شوم. این ارودگاه بهترین اتفاقی بود که می‌توانستم در زندگی‌ام داشته باشم. اگر من به‌جای شما بودم می‌گفتم: خدا به همراهت دخترم همراه آنها برو و خوش باش، آدم‌های جدید ببین و چیزهای جدید یاد بگیر. زندگی بیرون را تجربه کن و به اندازهٔ کافی استراحت کن تا برای یک سال تحصیلی سخت آماده شوی.
معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

Aysan
۱۳۹۷/۰۳/۲۷

"لذت بردن از چیزهای بزرگ کار سختی نیست،مهم این است که انسان بتواند با چیز های کوچک از زندگی لذت ببرد." . مثل لذت بردن از یک گل به خودیِ مراکش.😊

🌟 najme🌟
۱۳۹۷/۰۴/۲۹

بابا لنگ دارازه عزیزم خیلی دوستت دارم 😀 هم کارتن و هم کتابتو

کاربر ۱۶۷۳۴۶۸۰
۱۳۹۷/۰۵/۳۰

جملات به یاد ماندنی : ... واقعا عجیب است آدم نداند کیست... کمی هم هیجان آور و خیال انگیز است... می شود حدس های زیادی زد: شاید من امریکایی نباشم... خیلی ها آمریکایی نیستند. ..بعید نیست از نسل های رومی های

- بیشتر
Laya Bedashti
۱۳۹۸/۰۴/۰۲

من ترجمه آقای محسن سلیمانی رو خوندم دوست داشتم ، جالب و قشنگ بود ولی با کارتونش فرق زیادی داشت... # پیشنهاد می شود

banooye bahar
۱۳۹۷/۰۲/۳۱

کتابِ همیشه محبوبِ کودکِ درونم...

Ghazal
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

عالی عالی عالی💕💕 و بابا لنگ دراز داستان اون آقاییه که جروشا رو به دانشکده فرستاده

کاربر ۲۵۴۴۴۸۷
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالی بود

ATENA
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

مگه میشه عاشق شخصیتِ شیرین جودی آبوت نشد؟دختر ساده دل و بی شیله پیله خوندنش واقعا واسم لذت بخش بود:)

نهال
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

من نسخه چاپیش رو خوندم ولی به نظرم دیدن کارتونش خیلی می تونه بهتر باشه کتابش بیش تر حوصله آدم رو سر می بردد🤔

black butler
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

🌿🌸🌿 بابا لنگ دراز ،جان اسمیث ، جروی پندلتون میخوام (╥﹏╥)🎩🍫

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
«اگر می‌خواهید دیگران شما را قضاوت نکنند پس شما هم دیگران را قضاوت نکنید.»
کاربر ۲۰۸۵۸۵۷
لذت بردن از چیزهای بزرگ کار سختی نیست، مهم این است که آدم بتواند با چیزهای کوچک از زندگی لذت ببرد.
کاربر ۲۳۲۱۶۱۹
قبل از این من همیشه آدمی بی‌خیال، بی‌تفاوت و سربه هوا بودم چون چیزی برای از دست دادن نداشتم. اما از این به بعد یک نگرانی خیلی بزرگ در زندگی‌ام دارم، هروقت که از من دور باشی به تمام ماشین‌هایی فکر می‌کنم که ممکن است تو را زیر بگیرند یا تابلوهای تبلیغاتی که ممکن است روی تو بیافتند یا میکروب‌هایی که وارد بدن تو بشوند. از این به بعد دیگر زندگی و فکر آرامی نخواهم داشت اما دیگر چنین آرامشی برای من مهم نیست.
اسی🤭
او هیچ‌وقت برای لذت بردن از چیزی کوچکترین تلاشی نمی‌کند. او معتقد است که اگر شما یکی از اعضا خانوادهٔ پندلتون باشید همین موضوع به تنهایی و بدون هیچ‌گونه تلاش و پرسشی شما را راهی بهشت خواهد کرد. انگار من و جولیا از همان روز اول کاملاً متضاد هم بودیم.
کاربر ۲۳۲۱۶۱۹
خیلی جالب است که بعضی جاها با یاد بعضی افراد گره می‌خورند. امکان ندارد اینجور جاها شما را به یاد آن شخص نیندازند.
fazi
به نظر شما هیجان‌انگیز نیست آدم بتواند داستان زندگی خودش را که یک نویسندهٔ ماهر بدون کم و کاستی نوشته است بخواند؟ و اگر بخواهید آن را بخوانید یک شرط دارد آن هم این است که شما هرگز آن را فراموش نکنید و با وجود اینکه کاملاً از آینده خبر دارید و هر لحظه می‌دانید قرار است چه اتفاقی بیافتد و حتی می‌دانید که چه زمانی خواهید مرد به زندگی عادی خود ادامه دهید. با این شرایط فکر می‌کنید چند نفر شجاعت خواندن آن را دارند؟ یا چند نفر می‌توانند جلوی کنجکاوی خود را بگیرند و آن را نخوانند؟ با وجود اینکه می‌توانند اگر آن کتاب را بخوانند در ادامهٔ زندگی هیچ امید و هیجانی وجود نخواهد داشت.
کاربر ۲۳۲۱۶۱۹

حجم

۲۵۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۵۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان