دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی از دیدگاه فلسفه‌ی تاریخ مرتضی مطهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اسلامی از دیدگاه فلسفه‌ی تاریخ اثر مرتضی مطهری

کتاب انقلاب اسلامی از دیدگاه فلسفه‌ی تاریخ

نویسنده:مرتضی مطهری
انتشارات:انتشارات صدرا
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انقلاب اسلامی از دیدگاه فلسفه‌ی تاریخ

«انقلاب اسلامی از دیدگاه فلسفه تاریخ» اثر شهید مرتضی مطهری، پنج جلسه سخنرانی و درس استاد شهید آیت‌الله مطهری در موضوع فلسفه تاریخ است که از تاریخ ۱۳۵۷/۱۲/۲۷ تا ۱۳۵۸/۲/۱۰ به صورت هفتگی در محل دانشکده الهیات دانشگاه تهران ایراد شده‌است.
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

m.salehi77
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

کتاب مفیدی بود. حیف که استاد مطهری به شهادت رسیدن و این جلسات هم ناتمام موند. نکتهٔ منفی: متأسفانه متون عربی کتاب توی بعضی جاها اشکال تایپی داره و فاصله‌گذاری‌ها درست رعایت نشده.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
آیه قرآن نازل شد که محمد پیامبری بیش نیست که قبل از او هم پیامبران دیگری بودند؛ یعنی هر پیامبری که آمده است مردن دارد، کشته شدن دارد. محمد برای شما از جانب خدا پیامی آورده است، خدای او و پیام خدایی او زنده است. آیا فرضآ پیغمبر بمیرد یا کشته شود (البته اصل قصه هم دروغ بود، پیغمبر کشته نشده بود) باید شما به عقب و پشت سر برگردید؟
سپهر

حجم

۱۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان