دانلود و خرید کتاب تحمل ناکامی ویلیام ج. ناوس ترجمه محمد بابا رئیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحمل ناکامی اثر ویلیام ج. ناوس

کتاب تحمل ناکامی

معرفی کتاب تحمل ناکامی

شما قصد دارید کتاب فوق‌العاده‌ی روان‌شناس مستعد و روشن‌فکر، دکتر ویلیام جی. ناس به نام «تحمل ناکامی» را بخوانید، کتابی که باید در فهرست مطالعات اصلی هر شخص فرهیخته‌ای باشد. ناکامی، موضوعی است که هر یک از ما به نوبه خود با آن تجربه شخصی و شاید تجربه دردناکی داشته‌ایم. این اثر نه صرفا کتابی برای کمک به خود است که راه‌حل‌های سریع و موقتی برای مشکلات پایدار وعده می‌دهد و نه کتابی از کلمات قصار طلایی که اگر مجدانه حفظ شود منجر به تغییرات سحرآمیز سرب به طلا می‌شود.

بلکه، این کتاب کتابی است که شما قصد دارید با آن کار کنید. شما نمی‌توانید فقط پشت صندلی راحتی خود بنشینید و دریافت کننده بی‌فکر و منفعل چند ورد جادوگری باشید. شما باید از شرکت‌کنندگان فعال در این استراتژی‌ها باشید. همان‌طور که دکتر کناس بارها و بارها به شما خواهد گفت کلید نهایی برای تغییر عمل است. در این کتاب، نویسنده یک برنامه تهذیب روانی را شرح می‌دهد که در این برنامه، شما در صورت لزوم درد ناچیزی را در عضلات روانی خود احساس می‌کنید.

پس اگر منبعی را می‌خواهید که طرح بسیار مؤثری برای مدیریت ناکامی‌هایتان داشته باشد، کتاب مناسبی را می‌خوانید. در این کتاب فوق‌العاده، نویسنده تحلیل عمیقی از این‌که چطور ما خودمان را ناامید و سرخورده می‌کنیم و راهکارهای روشن‌گری را برای اینکه چطور بتوانیم بر ناکامی‌های خود غلبه کنیم ارائه می‌دهد. او از طریق رویکرد آگاهی و عمل خود نشان می‌دهد چطور می‌توان بر ناکامی‌ها غلبه کرد، استرس را کاهش داد و اعتماد بنفس داشت.

نظرات کاربران

Mil
۱۳۹۷/۰۵/۰۳

خیلی کتاب شاخصی نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
تحمل ناکامی با انعطاف‌پذیری ذهنی ترکیب می‌شود و به عنوان یک پایه‌ی گردان عمل می‌کند که به ما امکان چرخش، حرکت و رشد در اکثر جهات را می‌دهد.
احسان رضاپور
ما ناکامی‌های خود را براساس تعابیر و انتظاراتمان از رویدادهای زندگی تحریک می‌کنیم.
احسان رضاپور
محققان استرس می‌گویند اگر خودمان را در معرض پریشانی مداوم قرار دهیم، در این صورت ما خود خودمان را به بیماری، بیماری قلبی و احتمالاً سرطان مبتلا می‌کنیم. ممکن است حتی عمرمان را کوتاه کنیم.
احسان رضاپور
ناامیدی اجتناب‌ناپذیر است. نمی توانیم از آن اجتناب کنیم. درعوض، می‌توانیم یاد بگیریم چطور دلایل غلط ناامیدکردن خودمان را حذف کنیم و واکنش مؤثری به ناکامی‌های واقعی داشته باشیم.
احسان رضاپور

حجم

۴۷۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۴۷۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان