دانلود و خرید کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید مایکل وولف ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید اثر مایکل وولف

کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

معرفی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

کتاب آتش و خشم، روایاتی از درون کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری ترامپ نوشتۀ شده و به رویدادها و گفت‌‌ و‌ شنودهای روزمره در کاخ سفید می‌پردازد و حاصل دیده‌ها و شنیده‌های شخص نویسنده است. این کتاب بعد از انتشار بلافاصله به پرفروش‌ترین کتاب در «آمازون» تبدیل شد.

درباره کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

«آتش و خشم درون کاخ سفید» براساس گفت‌وگوهای مایکل ولف، نویسنده کتاب با دونالد ترامپ و اطرافیانش نوشته‌شده‌است. او در یک دوره چند ماه با رئیس‌جمهور و کارکنانش در ارتباط بوده و صحبت کرده‌است و به گفته خودش اولین مصاحبه‌اش را با ترامپ زمانی که تصورش را هم نمی‌کرده که او رئیس‌جمهور شود انجام داده است. او در مقدمه کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید می‌نویسد: «با وجود اینکه دولت ترامپ در برابر مطبوعات، سیاست ستیزه‌جویانه اتخاذ کرده است، رسانه‌ها در این دوره از ریاست‌جمهوری نسبت به هر دوره دیگر، درهای کاخ سفید را بیش از پیش به روی خود باز دیده‌اند.» بسیاری از گزارش‌هایی که در مورد کاخ سفید ترامپ نوشته شده، باهم تضاد دارند و بسیاری از آن‌ها به‌طرز وحشتناکی نادرست هستند.

در ژانویه سال ۲۰۱۸ مایکل وولف تحلیلگر سیاسی امکان دسترسی به بخش اجرایی کاخ سفید را داشت، و توانست گزارش‌های تکان‌دهنده‌ای از جزئیات رفتاری رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ در کمپین‌هاي انتخاباتي و هم‌چنين رفتار‌های آنان با ديگر كارمندان كاخ سفيد را افشا کند. مایکل وولف با نوشتن کتاب آتش و خشم پشت پرده‌ي نه ماه از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ را به خوبی به نمایش می‌گذارد. کتاب آتش و خشم در آمریکا فروش بالایی داشت و جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی در پی داشت. ترامپ بعد از انتشار کتاب در توئیتر خود مایکل وولف را فردی روان‌پریش دانست.

مایک وولف ده‌ها گفت‌و‌گو با مقامات آمریکایی مانند «استیو بنن»، مشاور ارشد دونالد ترامپ، را در كتاب مو به مو بیان کرده است. اطلاعاتی که در کتاب آتش و خشم در اختیار خواننده قرار می‌گیرد، چهره‌ي ترامپ را بيش‌تر از قبل نزد افکار عمومی خراب کرده است. این کتاب به خواننده‌ی بخش‌هاي خصوصي‌تري از شخصیت ترامپ را نشان می‌دهد.

چرا باید کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید را مطالعه کنیم؟

این کتاب اطلاعات زیادی درمورد دولت ترامپ و این‌که او واقعا چه رفتاری داشت به ما می‌دهد. این کتاب چهره واقعی سیاست آمریکا را نشان می‌دهد.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

خواندن این کتاب برای کسانی که به سیاست و تحلیل رفتار‌ سیاست‌مداران علاقه دارند می‌تواند جالب و سرگرم‌کننده باشد.

درباره مایکل وولف

مایکل وولف روزنامه‌نگار و ستون‌نویس، در سال 1953 در شهر «پترسون» ایالت «نیوجرسی» متولد شد. او در دانشگاه کلمبیا درس خواند و از کالج «واسار» فارغ‌التحصیل شد. او در دوره دانشجویی‌اش برای نیویورک تایمز کار می‌کرد. اولین مقاله او در مجله «نیویورک» منتشر شد. مدت کوتاهی بعد از آن، او مجله نیویورک تایمز را ترک کرد و نویسنده مجله خبری «نیو تایمز» شد؛ یک مجله خبری که توسط «جان لارسن» و «جورج هیرش» راه‌اندازی شده بود. اولین کتاب وولف، در سال 1979 منتشر شد که «کودکان سفیدپوست» نام داشت که مجموعه‌ای از مقالات بود.

وولف فعالیت هنری خود را به عنوان عکاس خبری در سال ۱۹۹۴، برای مجله آلمانی «استرن» در هنگ کنگ آغاز کرد. عکس‌هایی که او ثبت کرده شامل زندگی روزمره در کلان شهرهاست. به عنوان یک خارجی، مسائل عادی که برای مردم محلی جالب نبوده او را به خود جذب می‌کرده است. او دو جایزه ملی مجله را به دست آورده است، و هفت کتاب نوشته است. او شریک وب سایت «نیوزر» و ویرایشگر سابق سایت «اَد ویک» است.

او نویسنده کتاب آتش و خشم می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد وسروصدای زیادی در داخل و خارج از آمریکا به پا کرده است. و در آن علیه دونالد ترامپ و سیاست‌های کاخ سفید افشاگری‌هایی شده است. پیش از انتشار این کتاب در ژانویه، نسخه الکترونیکی و صوتی آن در آمازون و فروشگاه اپل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد. وکلای دونالد ترامپ بسیار تلاش کردند جلوی انتشار کتاب «آتش و خشم» را بگیرند، اما این کتاب قبل از موعد وارد بازار شد و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌‌ کتاب‌ها شد. این کتاب از همان روز انتشار ‌در کتابفروشی‌‌های شهر «واشنگتن» پایتخت آمریکا نایاب شده است. بهای این کتاب حدود 32 دلار است.

تکه‌هایی از کتاب «آتش و خشم» توسط رسانه‌های خبری آمریکایی و انگلیسی منتشر شده است. مایکل وولف در این کتاب از همه‌ی وقایع درون کاخ سفید بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهد: از نحوه حکومت گرفته تا «ایوانکا ترامپ» دختر بزرگ رئیس جمهور و رویاهای ریاست جمهوری‌اش.

فهرست کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

پیشگفتار 1. روز انتخابات 2. برج ترامپ 3. روز اول 4. بنن 5. جروانکا 6. در خانه 7. روسیه 8. چارت سازمانی 9. کنفرانس اقدام‌های سیاسی محافظه کارانه 10. گلدمن 11. شنود 12. لغو و جایگزینی 13. بنن مبارز 14. اتاق وضعیت 15. رسانه 16. کومی 17. خارج از کشور و داخل کشور 18. بازگشت بنن 19. میکا برژینسکی 20. مکمستر و اسکراموچی 21. بنن و اسکراموچی 22. ژنرال کلی

تکه هایی از کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید

ازدواج دونالد ترامپ برای تمام کسانی که دور و برش بودند، گیج کننده بود. یا برای هر کسی که جت شخصی و خانه‌های متعدد نداشت. او و ملانیا نسبتا وقت کمی را باهم می‌گذراندند. روزها بی‌آن‌که تماسی داشته باشند، از هم دور بودند؛ حتی وقتی باهم در برج ترامپ بودند. اغلب ملانیا نمی‌دانست دونالد کجاست یا این‌که اهمیت زیادی به این واقعیت نمی‌داد. شوهرش از این خانه به آن خانه در حرکت بود و از اتاقی به اتاق دیگر می‌رفت. ملانیا علاوه براین‌که چیز زیادی درمورد مخفیگاه همسرش نمی‌دانست، درمورد کارش نیز زیاد نمی‌دانست و البته علاقه‌ي زیادی هم به این مسئله از خود نشان نمی‌داد. ترامپ که پدری غایب برای چهار فرزند اولش بود، حتی برای پنجمین فرزندش بارون، پسری که از ملانیا داشت، غایب‌تر بود. حالا با ازدواج سومش، به دوستانش می‌گفت که فکر می‌کند عاقبت هنر را به غایت رسانده است: زندگی کن و بگذار زندگی کنند. «هر کاری دوست داری، بکن»

نظرات کاربران

کتابنخون طاقچه
۱۳۹۷/۰۲/۲۰

همین ترامپ دیوانه؛کره شمالی رو به زانو درآورد،با دوشیدن عرب هااقتصاد آمریکا رو سرپا کرد،فضابرای نابودی داعش فراهم کرد،روسیه روباخود هم سو کرد،اسرائیل رو به اهدافش رسوند ،جلوی مهاجرت های لجام گسیخته مکزیکی ها گرفت و...

SamanRiahi
۱۳۹۷/۰۲/۱۵

ترجمش نسبت به بقیه ترجمه های این کتاب بهتر بود

هتل
۱۳۹۷/۰۲/۱۲

خواندنی و جذاب است موضوع کتاب و سبک نویسنده. یجورایی انگار باهاش میریم و درجلسات پشت پرده و گفتگوها حضور داریم.

mohammadbaboli133
۱۳۹۷/۰۲/۲۷

ای کاش قیمت کتاب رو کمی ارزون تر میکردید

فاطیما
۱۳۹۸/۰۳/۲۳

کسی میدونه کدوم ترجمه بهتره؟نشرتیسا یا نو اندیش؟

Shervinkhm
۱۳۹۷/۰۲/۲۴

زنده باد ترامپ

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
برای ترامپ اکوسیستم معنایی نداشت. برای او کمک به یکدیگر بدون چشمداشت غیرممکن بود. زمانی که ترامپ به کسی کمک می‌کرد، درواقع این فرد را به دارایی خود می‌افزود. از آن پس چنین فردی باید تمام‌وکمال آن چیزی بود و همان کاری را می‌کرد که ترامپ می‌خواست، وگرنه گویی که این فرد دارایی ترامپ را دزدیده است.
هتل
به‌سختی می‌شد تشکیلاتی مخالف‌تر از تشکیلات ترامپ با نظم و انضباط نظامی یافت. ساختار بالادستی و پایین‌دستی مفهوم نداشت بلکه فقط یک جایگاه بالا مطرح بود و بقیه همه در رقابت برای جلب توجه او بودند. این‌طور نبود که هرکس وظیفه‌ای را دنبال کند. هرچه توجه رئیس‌جمهور را جلب می‌کرد، توجه بقیه روی آن متمرکز می‌شد. این رویه معمول در برج ترامپ بود و اکنون رویه معمول در کاخ سفید ترامپ شده بود.
هتل
او حتی پیش از اینکه انتخابات برگزار شود، پاسخ خود برای دلیل شکست در انتخابات را هم آماده کرده بود: «رأی من را دزدیده‌اند!» دونالد ترامپ و گروه کوچک رزمندگانش آماده بودند با شکست در مبارزات انتخاباتی با آتش و خشم مقابله کنند. اما آن‌ها برای برنده‌شدن آماده نبودند.
هتل
ایلز ناگهان پرسید: «او گرفته ماجرا چیست؟» سپس سکوت کرد و به‌دقت به بنن خیره شد. منظورش این بود که آیا دونالد ترامپ شرایط را دریافته است؟!
هتل
درعین‌حال این سؤال می‌توانست در مورد ماهیت خود قدرت نیز باشد: آیا ترامپ درک کرده که تاریخ او را در چه موقعیتی قرار داده است؟ بنن یک جرعه آب نوشید و گفت: «می‌گیرد!» پس از مکثی که کمی طولانی شد، ادامه داد: «شاید هم همانی را بگیرد که می‌خواهد!»
هتل

حجم

۳۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۳۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان