دانلود و خرید کتاب صحبت در جمع به زبان ساده لوری روزاکیس ترجمه آزیتا نجات‌مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صحبت در جمع به زبان ساده اثر لوری روزاکیس

کتاب صحبت در جمع به زبان ساده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صحبت در جمع به زبان ساده

سخن کان از سر اندیشه ناید/ نوشتن را و گفتن را نشاید نظامی می‌گویند نود درصد افراد ترجیح می‌دهند در تابوت باشند تا پشت میز خطابه! برای نجات این سرگردان‌ها، لوری روزاکیس راهنمایی با نام «صحبت در جمع به زبان ساده» نگاشته‌است که تمام راهبردهای لازم را برای گذشتن از هزارتوی ذاتی در سخنرانی تشریح می‌کند. از بین بردن ترس از سکوی سخنرانی تا فهمیدن تحقیقات، تا ارائه اعتمادبه‌نفس صوتی. این اثر کتابی جامع، خواندنی، سرگرم‌کننده و آموزنده است. این کتاب که یکی از کتاب‌های مجموعه «توصیه‌های جادویی برای زندگی بهتر» است به شش بخش تقسیم می‌شود که شما را به فرایند نوشتن متن و ارائهٔ سخنرانی می‌برد. شما یادخواهیدگرفت که سخنرانی متضمن کارهایی بسیار بیشتر از ایستادن پشت میز خطابه و حرف زدن است ـ درواقع، این بخش آسان کار است! شما خواهید فهمید که پیش از سخنرانی باید به برنامه‌ریزی دقیق، تجزیه و تحلیل، تحقیقات، نوشتن متن، ویرایش و تمرین بپردازید و بعد از سخنرانی هم نوبت به جمع کردن یادداشت‌ها، رفتن به طرف صندلی خودتان و جمع‌آوری بازخوردها می‌رسد. و خواهید فهمید که چگونگی بیان مطلب به اندازهٔ محتوای آن اهمیت دارد.

نظرات کاربران

farnusha
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

خوندن این کتاب واقعاً لطفی نداشت.به نظر می رسید که این نویسنده ی این کتاب فقط قصد داشته کتابی رو بنویسه و دیگه به اینکه چه دستاوردهایی داشته که میخواد با مخاطب به اشتراک بذاره اهمیت نداده.ناراحت کنندست که بگم

- بیشتر
صبا۶۴
۱۳۹۷/۰۶/۰۸

ترجمه ضعیف. بسیاری جاها گنگ و مبهمه. اسم کتاب هست صحبت کردن در جمع، اما موضوعش سخنرانیه.

mehran56
۱۳۹۸/۰۶/۲۹

خوب است ارزش خواندن داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
«ما چیزی برای ترسیدن به غیر از خود ترس نداریم.»
ــسیّدحجّتـــ
وقتی به جای فکر کردن در مورد خودتان شروع به فکر کردن دربارهٔ موضوعتان کنید، به احتمال قوی ترستان از سکوی سخنرانی کاهش پیدا می‌کند.
saaadi_h
شوهر زنی چند ماه در حالت اغما بود. او روز و شب در بیمارستان بود. وقتی به هوش آمد از همسرش خواست نزدیک‌تر بشود. وقتی زن نزدیک شوهرش نشست، او گفت: «می‌دانی، تو در تمام سختی‌ها همراه من بودی. وقتی اخراج شدم، از من حمایت کردی. وقتی در کارم شکست خوردم، کنار من بودی. وقتی به من شلیک شد، تو در کنارم بودی. وقتی خانه‌مان را از دست دادیم، تو از من حمایت کردی. وقتی کم‌کم سلامتی‌ام را از دست دادم، تو هنوز در کنارم بودی. وقتی دربارهٔ تمام این حوادث فکر می‌کنم، می‌بینم تو باعث بدبیاری من هستی!»
kian pazoki
مارسل پروست رمان‌نویس فرانسوی گفته است: «سفر اکتشافی حقیقی جستجوی چشم‌اندازهای جدید نیست، بلکه داشتن چشم‌هایی نو است.»
kian pazoki
وقتی سوارکاران در مسابقه به هدف می‌رسند، متوقف نمی‌شوند.
kian pazoki

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۱۳ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۱۳ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان