دانلود و خرید کتاب قدرت برنامه‌ریزی (رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن) برایان تریسی ترجمه منیر علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت برنامه‌ریزی (رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن) اثر برایان تریسی

کتاب قدرت برنامه‌ریزی (رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن)

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت برنامه‌ریزی (رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن)

مطالعه کتاب «قدرت برنامه‌ریزی» برایان تریسی برای دست‌یابی به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن به شما پیشنهاد می‌شود. تریسی که از سخنوران نامور تجاری و نویسندگان موفق حوزه موفقیت و کسب و کار است در این کتاب مسیرهای حقیقی دستیابی به موفقیت را معرفی می‌کند. او با استفاده از استعاره‌ی طرح پرواز و یک سفر هوایی به شما کمک می‌کند دستاوردهای خوشبختی و موفقیت خود را برنامه‌ریزی کنید. برایان تریسی خود نیز با استفاده از این اصول از هیچ به اوج رسیده‌است. این اصول را به ۴ میلیون نفر در ۴۶ کشور یاد داده‌است. اشخاصی که از فرمول‌های این کتاب بهره می‌گیرند تغییرات و تحولات سریع و پایداری را در زندگی خود ایجاد می‌کنند. خبر مسرت‌بخش این است که موفقیت رابطه‌ای با شانس و انرژی‌های مرموز ندارد. اگر دم هواپیمان خوب کار کند، سریع‌تر اوج می‌گیرد؛ امکان دارد بادهای مخالف موجب تأخیر شوند، اما خلبان با مهارت خود بر مبنای قوانین فیزیکی به مقصد می‌رسد. موفقیت نیز مانند پرواز است. اگر یاد بگیرید چگونه از قوانین و اصول موجود در این کتاب بهره بگیرید، انرژی‌های بالقوه خود را به‌کارانداخته و می‌توانید به هدف برسید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Megacurly
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

برای آشنایی با برنامه ریزی خوبه ولی پیشنهاد میشه کتاب های دارن هاردی در اولویت قرار بگیره و ازین کتاب برای اشنایی با مفاهیم پایه برنامه ریزی استفاده بشه.

امین
۱۳۹۸/۰۴/۰۵

کتاب خوبی هست پیشنهاد می‌کنم مطالعه نمایید.

__mohadeseh.b__
۱۳۹۸/۰۴/۲۰

کتاب خیلی خوبی بود ؛ فقط خوندن این کتاب کافی نیست بلکه باید دست به قلم شد ؛ هدف گذاری ،برنامه ریزی ،چجوری روبه روشدن با مشکلات یا به قول برایان چالش ها، دقیق و منظم بودن،تلاش کردن ،مواجه با ترسها،پیش بینی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان