دانلود و خرید کتاب ۲۰ سال جوان‌تر باب گرین ترجمه نسیم رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۰ سال جوان‌تر اثر باب گرین

کتاب ۲۰ سال جوان‌تر

نویسنده:باب گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۰ سال جوان‌تر

«از زندگی چه می‌خواهیم؟ یک زندگی آرمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای داشتن یک زندگی مطلوب و خوشایند به چه چیزهایی نیاز داریم؟ پرسش‌هایی از این دست، چالش برانگیز به‌نظر می‌رسند؛ بی‌گمان پاسخ دادن به آن‌ها ساده نیست و برای افراد مختلف، معناهای متفاوتی دارند؛ اما گمان می‌کنم در ارزشمند و منحصر به فرد بودن زندگی، تردید کمی وجود داشته باشد. حال که به این دنیا آمده‌ایم و برای زندگی انتخاب شده‌ایم، تلاش برای بهره‌گیری از تمامی امکانات موجود و داشتن یک زندگی با کیفیت مطلوب، منطقی به‌نظر می‌رسد. تندرستی یکی از اساسی‌ترین عواملی است که می‌تواند کیفیت زندگی ما را به‌میزان چشم‌گیری بهبود ببخشد. با گذشت زمان و افزایش سن، شرایط جسمی و روانی ما دستخوش تغییراتی می‌شود که آگاهی یافتن از چرایی و چگونگی آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در مدیریت زندگی‌مان بازی کند». آن‌چه خواندید بخشی از مقدمه کتاب «۲۰ سال جوان‌تر» به قلم باب گرین، دانش‌آموخته رشتهٔ فیزیولوژی ورزش است. کتاب «بهترین رژیم غذایی زندگی» او پرفروش‌ترین کتاب سال بوده است، در طول چند سال، تلاش کرده‌است جنبه‌های موثر بر یک زندگی سالم و پرطراوت را بررسی کند و با بهره‌گیری از آخرین پژوهش‌ها در این زمینه‌ها، راهکارهایی عملی برای جوان‌تر ماندن ارائه دهد. رویکردهای پیشنهادی او، ورزش، تغذیهٔ سالم، مراقبت از پوست و خواب مناسب را دربر می‌گیرد. ترکیب تاثیر این عوامل می‌تواند نقش پررنگی در فراهم کردن یک زندگی مطلوب داشته باشد؛ به‌ویژه اگر در مدیریت استرس که بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی امروزه ما شده است، موفق عمل کنیم و نگاهی مثبت نسبت به زندگی داشته باشیم. نویسنده در نگارش کتاب تلاش کرده است آخرین و به‌روزترین پژوهش‌ها را مد نظر قرار دهد و علاوه بر دانش و تجربیات خود، از همکاری متخصصان برجسته در دیگر زمینه‌ها نیز بهره بگیرد. با وجود ارائهٔ شواهد بسیارِ علمی در جای‌جای کتاب، سعی شده است تا حد امکان از زبانی ساده و موثر استفاده شود. عناوین این کتاب، به ترتیب عبارتند از: علم افزایش سن، سلاح نهایی در برابر پیری: ورزش،تغذیهٔ طولانی کنندهٔ عمر برای تمام زندگی، جوانی پوست خود را بازیابید، خواب جوان کننده و هنر داشتن یک زندگی زیبا. از مطالعه این کتاب مفید و کاربردی لذت خواهید برد.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
استرس همچنین اثر شگرفی بر نگرش شما دارد، به‌گونه‌ای که می‌تواند باعث شود نسبت به خودتان و زندگی‌تان احساسی منفی داشته باشید؛ چراکه وقتی عصبی و بیش از حد زیر فشار هستید، درک همهٔ چیزهای خوب دشوار است
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
به‌طور ایده‌آل، هر تمرین باید دست‌کم بیست دقیقهٔ پیوسته طول بکشد. با وجود این می‌توانید تعیین کنید که دقیقه‌های باقی‌مانده چگونه تقسیم شود. همچنین می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید چه روزهایی از هفته را به ورزش قلبی-عروقی بپردازید؛ اما دو روز پشت سر هم را استراحت نکنید.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
چالاکی و توانایی تغییر سریع مسیر و واکنش سریع به تغییر شرایط، چهارمین بخش مهم تندرستی است و پنجمین بخش آن داشتن تعادل یا همان توانایی کنترل و حفظ وضعیت بدن است. آخرین مورد، هماهنگی دست و چشم است که از سایر موارد کم‌اهمیت‌تر نیست.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
استقامت قلبی-عروقی و قدرت ماهیچه‌ای، جنبه‌های حیاتی تندرستی هستند؛ اما در کل، شش جنبهٔ مهم دیگر برای تندرستی کلی وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه نشود، این جنبه‌ها نیز با افزایش سن تضعیف می‌شوند. اولین مورد، انعطاف‌پذیری
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
ورزش‌های قلبی-عروقی‌ای که در آن‌ها وزن بدن دخیل است (هر چیزی که شامل فشار باشد) مانند دویدن، راه رفتن، بالا رفتن از پله و رقص ایروبیک نیز به ساخت استخوان کمک می‌کنند.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
ورزش قدرتی، بهترین راه برای ساختن و حفظ ماهیچه‌ها است. هنگامی که شما با استفاده از دمبل (توصیهٔ برتر من برای بیش‌تر افراد)، کش‌های محکم یا دستگاه‌های وزنه‌ای، ورزش قدرتی انجام می‌دهید، فشار باعث ایجاد پارگی‌های بسیار ریزی در ماهیچه‌ها می‌شود و بدن در ترمیم آن پارگی‌ها، ماهیچه‌های بزرگ‌تر و متراکم‌تری ایجاد می‌کند.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
هنگامی که فرد احساس می‌کند کنترل زندگی خود را در دست دارد و همهٔ کارها به‌درستی پیش می‌رود، بهتر می‌تواند احساس جوانی داشته باشد.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
اطمینان، التهاب را مجرم اصلی پیری به‌شمار آورد، هر کاری که می‌توانید، برای کاهش آن انجام دهید، مانند انجام تمرین‌های منظم ورزشی که اثرهای انباشتی پیری را کاهش خواهد داد.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
درواقع هدف این نیست که به شما کمک کنیم تا به نوجوانی خود باز گردید، بلکه به شما کمک می‌کنیم تا طولانی‌ترین، پربارترین و سالم‌ترین زندگی را در پیش بگیرید و قوی، پر انرژی، هوشیار و با اعتماد به‌نفس بمانید و سنتان شما را محدود (یا ناتوان) نکند؛ به دیگر سخن، سنتان مساله‌ای جزئی خواهد بود؛
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
مورد دوم، توان شکم و پشت ("تنه") است که بسیار حیاتی می‌باشد، زیرا از فرسودگی ستون فقرات جلوگیری می‌کند و کل بدن را هنگام بلند کردن، هل دادن و کشیدن اشیا، استوار نگه می‌دارد.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۵ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان