دانلود و خرید کتاب افکار همه‌چیز است باب پراکتور ترجمه فرهنگ فشارکی‌جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افکار همه‌چیز است اثر باب  پراکتور

کتاب افکار همه‌چیز است

معرفی کتاب افکار همه‌چیز است

شما صاحب سرنوشت خود هستید. شما می‌توانید محیط پیرامون خود را تحت تأثیر قرار دهید، آن را هدایت کنید و در کنترل خود درآورید. شما می‌توانید زندگی خود را، آن‌گونه که می‌خواهید باشد، بسازید. «افکار همه‌چیز است» نوشته باب پراکتور و گرگ اس.ربد، به شما می‌گوید که رهبران و افراد خارق‌العاده‌ای که موفق بوده‌اند و توانسته‌اند در زمینه کاری خود تاثیرگذار باشند چگونه می‌اندیشیده‌اند و می‌اندیشند. این کتاب، داستان‌هایی را از برخی افراد خارق‌العاده به اشتراک می‌گذارد که نه‌تنها کسب‌وکارهای موفقی را ساخته‌اند، همزمان تأثیرات مثبت درخور توجهی نیز بر جوامع خود گذاشته‌اند. هنگامی‌که داستان‌های آن‌ها را می‌خوانید، دفتریادداشتی را کنار خود بگذارید تا بتوانید افکارهایی را که به ذهنتان خطور می‌کند بنویسید. بخشی از این اثر: افکار انرژی ماندگاری تولید می‌کند و نتایجی به دست می‌دهد که زمانی گمان می‌شد انتقال ناپذیر است. افکار به هر نوآوری و پیشرفتی که بشر از آن خبر دارد منجر شده است. افکار سبب می‌شود فرد از فرصت‌هایی که در گذشته از دیدگانش پنهان می‌ماند آگاه شود. گاه آنچه درنتیجه فکر به‌وجود می‌آید، خود عمری جداگانه پیدا خواهد کرد. سرآشپز برونو سراتو یکی از افرادی است که این نظریه را ثابت کرده است؛ هرگاه یک تفکر بالقوه به عمل تبدیل شود، می‌تواند نتایجی بسیار بزرگ‌تر و دیدنی‌تر از آنچه صاحب آن فکر در گذشته تصور کرده است به همراه داشته باشد. زمانی‌که برونو به ایالات‌متحده آمد فقط دویست دلار در جیب خود داشت. او شغلی نداشت و نمی‌توانست انگلیسی صحبت کند؛ ولی به دو زبان فرانسه و ایتالیایی سخن می‌گفت؛ همچنین او شور و هیجان و عزمی راسخ و تجربه‌ای فراوان در رستوران‌داری داشت. او با دانش خود، توانست در تشکیلاتی معروف در مقام ظرفشوی آغاز به کار کند و با اخلاق کاری‌اش کارفرمایش را تحت‌تأثیر قرار دهد. او بسیار زود ترفیع گرفت. درحال‌حاضر، برونو مالک و صاحب‌امتیاز رستوران خانه سفید با شهرتی جهانی است. او با غذاهای اصلی محبوب خود، خدمات ویژه و توجه بسیارش به جزئیات، جایزه‌های متعددی در صنعت رستوران‌داری دریافت کرده است.

نظرات کاربران

reyhane
۱۳۹۸/۰۲/۱۹

کتاب خیلی خوبی بود. من استفاده زیادی از شیوه تفکر جاری در این کتاب کردم.

جعفری
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

باید بعضی جملات رو چند بار بخونید تا متوجه مفهوم بشید چون واقعا ترجمه روانی نداره . . البته، این کتاب در سال 1400 تجدید چاپ شده، شاید توی چاپ جدید، ترجمه اصلاح شده باشه . در مورد خود کتاب هم بگم که داره اصول

- بیشتر
maryam aalammaleki
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

عالی حرف نداره حتما بخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
آن‌ها از تلاش کافی می‌ترسند؛ زیرا اگر شکست بخورند، به جای اینکه به تلاش خود افتخار کنند و فکر کنند که قوی‌تر شده‌اند و به هدفی که برایش تلاش کرده‌اند، نزدیک‌تر شده‌اند، می‌پندارند حماقت کرده‌اند.
Armin
کمال‌گرایی را کاهش دهید تا مغزتان را از سرگردانی باز دارید.
vahid
«اگر تسلیم شوید، بخشی از زندگی‌تان را از دست می‌دهید؛ هرگز تسلیم نشوید.»
vahid
تفکر+ عمل = فرمول نهایی موفقیت
vahid
«برای اینکه افکار به عمل تبدیل شود، اگر فقط یک چیز وجود داشته باشد و من بتوانم از افراد بخواهم که آن را کنار بگذارند، کمال‌گرایی است.» درحقیقت، باید عمیق‌تر پی ببریم که قهرمانان و افراد موفق به این دلیل موفق می‌شوند که در کمال‌گرایی خود گرفتار نمی‌شوند و علاوه بر اینکه افکاری بزرگ دارند، به‌سرعت نیز خود را بازیابی می‌کنند.
vahid

حجم

۱۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
۲۴,۹۵۰
۵۰%
تومان