دانلود و خرید کتاب یخ‌‌پاره آنا کاوان ترجمه سیدمحمد مؤمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یخ‌‌پاره اثر آنا کاوان

کتاب یخ‌‌پاره

نویسنده:آنا کاوان
انتشارات:نشر نیماژ
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یخ‌‌پاره

رمان «یخ‌پاره» نوشته‌ی آنا کاوان، نویسنده‌ی انگلیسی، یکی از برجسته‌ترین آثار «جریان سیال ذهن» در ادبیات می‌باشد. سبکی آکنده از واقعیت و خیال که با تک‌گویی راوی داستان در زمان حال و گذشته روایت می‌شود. در این اثر سه شخصیت وجود دارد که همه آنها بی‌نام هستند گویی از یک دنیای گمشده، در یک رویا و خواب شبانه آمده‌اند: راوی که به نظر قهرمان و ناجی داستان است، رئیسی که به نظر ضد قهرمان و شخصیتی منفور است و دخترکی که به نظر قربانی هر دوی آنهاست. کاوان در زمان زندگی‌اش مورد توجه قرار نگرفت و هنگامی که از دنیا رفت، شناخته شد. او یک نقاش حرفه‌ای و طراح داخلی مشهور بود. او در روزهای پایانی زندگی‌اش، شغلی مرتبط به املاک پیدا کرده‌بود؛ خانه‌های قدیمی را در لندن می‌خرید، تعمیر می‌کرد و به فروش می‌رساند. عاشق اتومبیل و مسابقه اتومبیل‌رانی بود و در داستان‌هایش شخصیت‌ها غالبا با اتومبیل‌های پرقدرت می‌رانند؛ همچنان که در این اثر. بریده‌ای از داستان: زمانی عاشقش بودم. تصمیم داشتم با او ازدواج کنم. از قضا هدفم این بود که از او در مقابل سنگدلی دنیایی که در آن زیست می‌کنیم، حفاظت کنم. ترس و ظرافتش او را به‌نظر آسیب‌پذیر می‌کرد. او به‌شدت حساس بود و رک، و از زندگی و مردم می‌ترسید. شخصیتش به وسیله‌ی مادر سادیسمی‌اش، که مدام در حالت ترس و تسلیم قرارش داده بود، نابود شده بود. اولین کاری که باید انجام می‌دادم این بود که اعتمادش را جلب کنم؛ بنابراین، همیشه با او مهربان بودم و سعی می‌کردم در بیان احساساتم دقت کنم...
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
جهان یخ‌زده‌ی کاوان یکی از موارد تجاوز و تعدی به حریم شخصی و خصوصی را به نمایش می‌گذارد. یخ به‌سمت شما می‌خزد، شما را دربر می‌گیرد، به شما حمله می‌کند و شما را تسخیر می‌کند، حتی پرواز به مناطق استوایی فقط برای مدتی کوتاه آسایش و آرامش ایجاد می‌کند. یخ به‌صورت اجتناب‌ناپذیری همه‌جا را در تسخیر خود دارد.
Shéri
رسانه‌ها اخبار نویدبخش پخش می‌کردند که سیاستی رسمی بود تا مردم را آرام نگاه دارند؛ اما به‌نظر می‌رسید این افراد واقعاً باور دارند که کشورشان از این بحران نجات پیدا خواهد کرد.
فلسفه در اتاق خواب

حجم

۱۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان