دانلود و خرید کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ ترجمه بهاره پاریاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

«سنگفرش هر خیابان از طلاست» کتابی در زمینه موفقیت و مدیریت و کسب و کار، نوشته کیم ووچونگ (-۱۹۳۶)، رییس سابق هیئت مدیره و مؤسس گروه دوو کره جنوبی است.

او در این کتاب علاوه بر سرگذشت خود، تجربیاتش در دنیای کسب و کار و آن‌چه از زندگی آموخته‌ را بیان کرده‌است:

شغل من به گونه‌ای است که مدام دوستان ارزشمند و والایی داشته‌ام. یکی از آنان کشیش رابرت شولر، مبلغ نام‌آور و جهانی فرقه اوانجلی است. در یکی از دوره‌ای آموزشی که برای مدیران ارشد شرکت دوو برقرار شده بود از او دعوت کردم تا در این جمع سخنرانی کند. ایشان در طول صحبت‌هایش رو به تمام مدیران واحدها اظهار داشت که اگر علاقه‌مند هستید به آرزوهای حقیقی خود برسید، باید به وسیله نیروی ذهنی خود، اعتماد به نفس و خودباوری را تقویت کنید.

شما با اندیشیدن می‌توانید آینده خود را بسازید. چنان چه در مقابل دیگران احساس حقارت می‌کنید به این دلیل است که ذهنیات شما منفی است و خود را دست کم می‌گیرید که به تدریج این صفات در وجود شما حک شده و مرکز تمام این خصلت‌ها خواهید شد. برای مثال اگر حقیقتآ می‌خواهید یک نوازنده‌ی ویولن یا وکیلی مشهور شوید، باید همیشه این طور فکر کنید که واقعآ انسان خاصی خواهید بود به این شیوه شما می‌توانید تمام مسائل خود را حل کرده و به آمال و اهداف خود دسترسی داشته باشید.

رهبری عملگرا؛ تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات با همراهی کریس بردی و مایک فورد
کارلو آنچلوتی
دو مرد یک پیام: چرا دوست داریم شما هم ثروتمند شوید؟!
دونالد ترامپ
درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای
رندی گیج
اسرار ذهن میلیونر
تی. هارو اکر
مدرسه تجارت
شارون لیچر
چه کسی پول مرا برداشت؟
مینا عسگری
مدیریت دانش؛ آموزه هایی از مهندسی دانش
جی لیبوویتز
۵۵ روش تجارت موفق از طریق اینترنت
ملیسا کامپانلی
زندگینامه باراک اوباما
جوآن. اف. پرایس
معجزه موفقیت
سمانه فلاح
مزیت فوق‌العاده ثروتمندان
ابوالفضل طاهریان ریزی
امینت در ریسک‌پذیری است؛ قوانین تغییر کرده‌اند!
رندی گیج
با روش پدر پولدار پولدار شوید
علی خوروش
چگونه اولین دارایی واقعی خود را بخرید؟
لیلا دژآلون
باختن در معامله
شقایق کنجدی
سرسختی در زمین پول‌آفرینی
آنتونی رابینز
فروش بیشتر در زمان کمتر
جیل کنرات
لطفا همسر خوبی باشید!
محمود نامنی
چگونه نفوذ کنیم؛ چگونه در زندگی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم
جان مکسول
چرا مردان هم‌زمان فقط یک کار انجام‌ می‌دهند و زنان هرگز از صحبت کردن دست برنمی‌دارند!
آلن پیز

نظرات کاربران

Peyvand
۱۳۹۷/۰۶/۳۰

این کتاب را نه یک بار بلکه چندین بار باید خواند ...

Reza
۱۳۹۸/۱۰/۰۹

ارزش یکبار خواندن رو داره . اگرچه به نظر می رسه این کتاب یه جور هایی برای جوانان کره ای نوشته شده است ولی بهرحال در زندگی نویسنده کتاب که از فقر مطلق به اوج ثروت و افتخار رسید قطعا“

- بیشتر
Mil
۱۳۹۷/۰۴/۰۸

خیلی خوب بود به نظرم این یکی از ده کتاب برتر کل زندگیم بود که خوندم. خیلی آموزنده بود.

اسب دریایی
۱۳۹۷/۰۲/۰۵

چند سال پیش نسخه چاپی‌ش رو تهیه کردم، ترجمه خیلی بده و بعضی از قسمت‌های کتاب اصلی رو هم نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
آینده از آن کسانی است که در زندگی آرزوهای بزرگ دارند.
felani
آرزو شبیه به قطب‌نما، جهت حرکت کشتی را معین می‌کند. شاید این وسیله‌ی کوچک به چشم نیاید، اما جهت حرکت یک کشتی غول‌پیکر را کنترل می‌کند. پس زندگی خالی از امید و مقصد شبیه یک کشتی بدون قطب‌نما می‌باشد، همان‌گونه هم یک شخص بی‌آرزو مسیر خود را گم خواهد کرد و به قدری در امواج خروشان زندگی دست و پا خواهد زد تا در نهایت در آن فرو رود؛ البته یک انسان با آرزوها و مقاصد نادرست به همان اندازه هولناک است که انسان بی‌هدف.
اسب دریایی
فردی که از ناکامی و جدال می‌هراسد هرگز طعم پیروزی را نمی‌چشد.
Mil
گر فقط یک درصد شانس پیروزی وجود داشته باشد، یک بازرگان حقیقی همان را به صورت جرقه‌ای می‌بیند که می‌تواند خرمنی را روشن کند.
اسب دریایی
جهان گستره‌ای وسیع است و زیستن پر از رنگ و اختلاف. اگر خود را در جهان کوچک اندیشه‌ی خود محصور کنید از جهان پیرامون‌تان بی‌اطلاع خواهید ماند و مانند قورباغه‌ای که خود را در چاهی گیر انداخته باشد، خواهید شد.
اسب دریایی
یه خاطر داشته باشید که قارچ‌های سمی در قیاس با قارچ‌های سالم خوراکی ظاهری بسیار فریبنده‌تر و جذاب‌تر دارند. این شامل جواهر هم می‌شود. بیشتر جواهرات بدلی روشن‌تر و پر زرق‌وبرق‌تر از اصل هستند و همین موجب جذب و شیفتگی بیشتر انسان می‌شود. اما شما گول ظواهر را نخورید.
Mil
ما بیش از هر چیزی برای حفظ ظاهر تلاش می‌کنیم و بسیار متظاهر هستیم. برخی از افراد کم سواد تظاهر به داشتن علم و دانش می‌کنند و برخی پول اندکی در جیب دارند و برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران ولخرجی می‌کنند. بسیاری از ما زیبایی درون را فدای ظاهر می‌کنیم. تصور می‌کنیم برای جلب نظر دیگران باید گزافه‌گویی کنیم. تعداد زیادی از ما با درون تهی و پوچ، فقط با ظاهر خود چاپلوسی می‌کنیم که در اصطلاح به آن «درون خالی و بیرون عالی» می‌گوییم.
Mil
حقیقتآ هراسی فراتر از این در دنیا وجود ندارد که ما به جای صفت مثبت‌نگری، منفی‌نگری را برگزینیم.
چڪاوڪ
من فراتر از انتظار به آینده‌ی کشور کره خوش‌بین هستم. این کشور با قدم‌های راسخ و سریع به بالندگی خود ادامه خواهد داد و نسل حاضر بسیار بهتر از پیشینیان به نظر می‌آید. از لحاظ جسمانی هم‌نسلان من بسیار کوتاه قدتر هستند، زیرا ما غذای کافی برای خوردن نداشتیم و زمانی که در منزل درس می‌خواندیم بر سطح زمین می‌نشستیم. این‌ها عللی است که از رشد انسان ممانعت می‌کند. در زمانی که میانگین قد یک مرد کره‌ای تقریبآ صد و شصت سانتی‌متر بود، یک فرد خارجی با قد صد و هشتاد سانتی‌متر مانند یک غول محسوب می‌شد. اما در حال حاضر دانش‌آموزان و دانشجویان کره‌ای به طور میانگین ده سانتی‌متر نسبت به افراد مسن بلندقدتر شده‌اند و استخوان‌بندی جوانان نسل حاضر محکم‌تر است. تغذیه‌ی جوان‌ها در این روزها نیز مطلوب‌تر شده است، خوب لباس می‌پوشند
Mil
چند سال قبل، در یک میهمانی که به افتخار مدیران اجرایی و همسران‌شان ترتیب داده شده بود، همسر یکی از مدیران با یک پالتوی گرانبها به میهمانی آمد. من دقیقآ می‌دانستم که این کارمند با حقوق ماهیانه‌اش قدرت خرید چنین لباسی را ندارد. به علاوه این خانواده مالک چندین دستگاه خودرو هم بودند، پس پیدا بود که خرج این خانواده از درآمدش بیشتر بود، مگر این که آن‌ها پول اضافی از درآمدهای جنبی کسب می‌کردند و از آن‌جا که این فرد در بخش تدارکات کار می‌کرد، بسیاری به او ظنین شده بودند. در آن زمان حس کردم ولخرجی‌ها و افراطی‌گری این فرد به راحتی به زیردستانش هم سرایت خواهد کرد. به این لحاظ دستور دادم بدون آن که کسی پی ببرد، آن فرد را از سمت و مسئولیتش بردارند.
Mil

حجم

۱۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

حجم

۱۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان