دانلود و خرید کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی) آنجلین‌ جی. کلوس ترجمه سمیه اوّلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی) اثر آنجلین‌ جی. کلوس

کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)

معرفی کتاب رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)

«رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)» کتابی به قلم پروفسور آنجلین جی. کلوس است. پروفسور کلوس، در انجمن بازاریابی به تحقیق، تدریس و خدمت به این عرصه می‌پردازد. یکی از حوزه‌های اصلی مورد علاقه وی، بازاریابی مناسبتی است. به عبارت دیگر شناخت این موضوع که چگونه تجارب مصرف‌کنندگان در رویدادها و مناسبت‌های اسپانسر شده بر نگرش‌ها و رفتار آن‌ها تأثیرگذار است. درگیر کردن و مشارکت مصرف‌کنندگان در مناسبت‌ها و رویدادها، کشف عوامل محرک حمایت مالی تأثیرگذار رویدادها، نحوه اثرگذاری تفریحات و سرگرمی بر رویدادها (تصمیم خرید نسبت به اسپانسرها)، نقش سنخیت و هماهنگی حامی گری رویداد، و دلیل مقاومت احتمالی مصرف‌کنندگان در قبال رویدادها و مناسبت‌ها از موضوعاتی هستند که در این تحقیق به آن‌ها پرداخته می‌شود. این اثر مملو از بینش‌های گیرا و اقناع‌کننده دربارۀ کاربرد رسانه‌های اجتماعی، دنیای مجازی، بازی‌های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف‌کننده است. این تحقیقات آمیزه‌ای عالی از مباحث مربوط به مصرف‌کننده همچون عمل‌گرایی مصرف‌کننده، عملکرد هویت، و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همین‌طور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین‌های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند. اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفته‌ترین دانست، این کتاب است. کنت بی. مونور، و پروفسور جی. ام.‌ جونز، پروفسور برجسته و بازنشستۀ بازاریابی دانشگاه ایلی‌نویز درباره این کتاب می‌گویند: اینکه اکنون چنین کتابی در اختیار داریم که نه تنها پرسش‌های پژوهشی انتقادی را مطرح می‌کند، بلکه به طرح راه‌حل‌ها و درک این پدیده نیز می‌پردازد، از اهمیت فراوانی برخوردار است. این کتاب در جای خود، مرجعی ضروری برای کمک به ما در فهم مضامین و مفاهیم رفتار مصرف‌کنندۀ آنلاین محسوب می‌شود.
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
فرآیند تصمیم‌گیری در مدیریت
استفن پی. فیتزجرالد
روان‌شناسی تبلیغات
باب ام. فنیس
ساختار سازمانی؛ طراحی گام به گام ریچارد ام برتن، بوگ اوبل، دورته دویباک هکونسون
ریچارد ام. برتن
اصول فریلنسینگ موفق
مایلز برک
برندها و مدیریت برند (چشم‌اندازهایی از تحقیقات معاصر)
محسن شاهین‌پور
تیم‌های نوآور؛ نهادینه‌سازی نوآوری در تیم‌ و سازمان
پژوهش‌نامه هاروارد
کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟
راب گافی
مدیریت بازار
پاتریک فورسیت
اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان
برایان امرسون
کلیک طلایی
سوزان وینچنک
الگوهای سازمانی
استفن پی. فیتزجرالد
استراتژی در عمل: راهنمایی برای عملگران به سوی تفکر استراتژیک
جرج توستیگا
چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟
ری گروس
مدل های درآمدی و کسب و کار با رویکرد بازار ایران (جلد دوم)
مهدی علیپور سخاوی
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده
احمد روستا
همسویی استراتژیک
رابرت کاپلان

نظرات کاربران

ali ph
۱۳۹۷/۰۱/۲۶

مجموعه ای از تحقیقات و پژوهش ها پیرامون رفتار مصرف کننده است. و محتوای داخل کتاب غنی و عالی است.اما ترجمه و مدل ترجمه کمی گنگ است.لازم است چند بار کتاب را خواند.

ارمین
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

متاسفانه ترجمه کتاب به شدت ضعیف هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
چرا مصرف‌کنندگان پس از طی همه مراحل خرید، سبد خرید خود را رها و از آن صرف‌نظر می‌کنند؟ آیا بررسی‌ها و ارزیابی‌های آنلاین به ظاهر توسط مصرف‌کنندگان، قابل باور و اطمینان هستند؟ آیندۀ فروش آنلاین چیست و آیا می‌تواند جایگزین فروشگاه‌های خرده‌فروشی سنتی شود؟ همچنین به نظر می‌رسد لازم است تحقیق دربارۀ مصرف‌کننده با روش‌های متنوع و نیز در رشته‌های بیشتری صورت گیرد. هرچند اجرای آزمایش‌ها با استفاده از دانشجویان دانشگاه آسان و میسر است، با وجود این، اتکای اصلی و عمده بر این رویکرد، دغدغه‌های جدی درباره اعتبار پژوهش‌ها ایجاد می‌کند. این موارد و دیگر مباحث تحقیقاتی مرتبط با رفتار مصرف‌کنندۀ آنلاین در این کتاب بررسی شده است.
امیرحسین
شبنم زنجانی، فارغ‌التحصیل با درجه دکتری، عضو هیئت‌علمی دانشگاه نورث ایسترن ایلی‌نویز است. او مدرک دکتری خود را از دانشگاه ماساچوست ـ امهرست و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته بازاریابی و تجارت الکترونیکی از دانشگاه فناوری لولی، سوئد اخذ کرد. تحقیقات او در زمینه ارتباط آنلاین، تجربه مصرف‌کننده آنلاین، و تعویق است.
امیرحسین

حجم

۹۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۰ صفحه

حجم

۹۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۱۰ صفحه

قیمت:
۱۵۳,۰۰۰
تومان