دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه با صدای اسماعیل عسگریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه اثر ژوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

نویسنده:ژوزف مورفی
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه نوشتهٔ ژوزف مورفی و ترجمهٔ محبوبه جزی است. اسماعیل عسگریان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این کتاب از زمان انتشارش در سال ۱۹۶۳ تاکنون، با اقبال خوانندگان روبه‌رو شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

درباره کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه به شما کمک می‌کند با زوایای پنهان ذهن خود آشنا شوید‌. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تغییر طرز فکر می‌تواند چه تاثیرات بزرگی روی زندگی شما داشته باشد؟ آیا به نظر شما طرز فکر روی جنبه‌های مختلف زندگی، مثل ثروت، روابط عاطفی و کاری، شغل، احساسات و …. تاثیر دارد؟ آیا می‌توان ثروتمند شد؟ یا بهتر بپرسیم چطور می‌توان ثروتمند شد؟ چگونه ذهن خود را جوان و سرزنده نگه داریم؟ ذهن و ناخودآگاه چطور عمل می کند؟ این‌ها فقط بخشی از سؤالاتی است که به ما کمک می‌کنند الگوهای فکری خود را ساماندهی کنیم، اما چطور باید بهترین پاسخ را برای این پرسش‌ها پیدا کنیم؟ این کتاب اثری است که نه تنها جواب این سوال‌ها، بلکه جواب بسیار سوال دیگر را به ما می‌دهد.

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های راهنمای الهام بخش در تمام دوران‌ها است. این کتاب صوتی نشان می‌دهد که تغییر الگوهای فکری چگونه می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در زندگی ما ایجاد کند. ژوزف مورفی با استفاده از تکنیک‌‌هایی عملی و آسان که کاملا قابل درک هستند، سعی دارد تاثیرات ضمیر ناخودآگاه را بر روی همه‌ٔ جنبه‌های زندگی از پول، احساسات و قدرت رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان گرفته تا روابط عاطفی و کاری و شغل را نشان دهد.

ژوزف مورفی، نویسنده‌ٔ این کتاب سعی کرده که با استفاده از بیانی ساده و تکنیک‌های کاربردی و ساده، مفاهیم مهم و اساسی را آموزش دهد. هر چقدر که لحن کتاب قابل فهم‌تر باشد، خواننده‌ٔ کتاب هم به ادامه‌ٔ مطالعه ترغیب می‌شود. با اجرای ترفندهای این کتاب می‌توانید تغییرات بزرگی را در وجودتان حس کنید.

شنیدن کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوزف مورفی

جوزف مورفی (۱۸۹۸ - ۱۹۸۱) اهل ایرلند و یکی از نویسندگان پر کار و شناخته شده در حوزه‌ کتاب‌های انگیزشی و خودیاری است. او همچنین در زمینه‌ الهیات و شیمی (داروسازی) تا مدارج بالای تحصیلی پیش رفت. یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت مورفی، کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» است. این کتاب، یک کتاب پرفروش بین المللی است، چرا که به بیش از ده زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است. جوزف مورفی نزدیک به نیم قرن، مردم دنیا را به صلح، مهربانی و آرامش دعوت کرد. تجربیات و آموخته‌‌های این نویسنده‌ مطرح به شکل‌های مختلف از جمله کتاب و سخنرانی در دسترس همه‌ مردم قرار دارد. علاوه‌بر این، مورفی بیش از ۴۰ کتاب در زمینه‌ خودیاری نوشته است تا به همه‌ٔ افراد کمک کند، زندگی بهتری داشته باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان