دانلود و خرید کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید زیگ زیگلار ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید اثر زیگ زیگلار

کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید

معرفی کتاب بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید

«بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید» کتابی در زمینه موفقیت و با موضوع تقویت بعد معنوی خود است. این کتاب، اثر زیگ زیگلار (۲۰۱۲-۱۹۲۶) نویسنده و سخن‌ران حرفه‌ای در زمینه موفقیت و مهارت‌های فروش و بازاریابی است. او می‌گوید: زندگی بهتر از خوب از سه رکن تشکیل می‌شود: اشتیاق، عملکرد عالی و داشتن هدف و مقصد. فکر نمی‌کنم کسی پیدا شود که بدون درک این سه مفهوم بتواند مدتی طولانی با انگیزه زیاد باقی بماند و فکر نمی‌کنم تا کسی انگیزه نداشته باشد، بتواند زندگی بهتر از خوب داشته باشد. بخشی از کتاب: به اشتیاق بهای لازم داده نمی‌شود. وقتی دانش‌آموزی با بهره هوشی متوسط به موفقیت‌های تحصیلی بزرگ می‌رسد به اشتیاق او اعتبار بدهید. وقتی ورزشکاری با توانایی‌های متوسط به موفقیت‌های عظیم می‌رسد، از اعتبارش با اشتیاق یاد کنید. وقتی می‌بینید پدر یا مادری به‌رغم معلولیت‌های فیزیکی و مشکلات متعدد، زمینه تحصیل فرزندان خود را تأمین می‌کنند و موانعی را از سر راه برمی‌دارند که بسیاری از مردم توانایی آن را ندارند، اعتبار آن‌ها را با اشتیاق یادآوری کنید.

نظرات کاربران

www.salehik.ir
۱۳۹۷/۰۴/۲۹

نمونه خوب نیست!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
اشتیاق بدون عزم راسخ به جایی نمی‌رسد. اگر انتظار دارید چیز ارزشمندتری را به دست آورید، باید در کنار اشتیاق عزم و اراده هم داشته باشید. کسی بدون عزم و اراده به زندگی «بهتر از خوب» نمی‌رسد. بنابراین از امروز شروع کنید تا این‌که به مقصد خود برسید و بی‌وقفه ادامه دهید.
sadaf
تجربه نشان می‌دهد که موفقیت بیش از آن‌که به توانایی بستگی داشته باشد به اشتیاق وابسته است. برنده کسی است که جسم و روحش را وقف کارش می‌کند. چارلز باکستون
Mohamad Naseri
به همین شکل اگر پیوسته انرژی جدیدی به زندگی معنوی خود تزریق و در خود سرمایه‌گذاری نکنیم، به لحاظ معنوی و احساسی جان‌مان را از دست می‌دهیم. اشتیاق بدون تزریق دائمی الهام جدید، می‌میرد و تمام می‌شود. من و شما مسئولیم که به خود الهام بدهیم. ما مسئولیت داریم که شعله‌های اشتیاق را در خود فروزان نگاه داریم.
m@ede
اشتباه بزرگی است اگر گمان کنیم که بازیافت اشتیاق، اقدامی انفعالی است. چیزی است که باید به انتظار بنشینیم تا بار دیگر به حرکت درآییم و نسبت به زندگی اشتیاق پیدا کنیم. این‌طور نیست. اشتیاق شعله‌ای است که باید تغذیه شود تا با نور روشن بسوزد و الهام آن سوختی است که آتش را زنده نگه می‌دارد. چه کسی مسئولیت دارد که الهام را تغذیه کند تا آتش اشتیاق را روشن نگه دارد؟ شما این مسئولیت را دارید و اگر این کار را نکنید اشتیاق شما را تنها می‌گذارد و در نهایت تنها گاه‌گاهی به خانه دل شما پا می‌گذارد.
m@ede
یافتن و رشد دادن اشتیاق، یک سفر است، نه حادثه‌ای واحد. فرایندی است که باید آن‌را دنبال کنید. بعضی‌ها این را خیلی زود پیدا می‌کنند و بعضی دیگر آن را پس از مدت‌ها می‌یابند. اگر اشتیاق شرافتمندانه پیدا شود و رشد پیدا کند شادی فراوان و پاداش شخصی ایجاد می‌کند و برای جامعه هم فواید فراوان دارد.
m@ede

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان