دانلود و خرید کتاب ۱۰۰ راز خانواده موفق دیوید نیون ترجمه رویا پورمناف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰ راز خانواده موفق اثر دیوید نیون

کتاب ۱۰۰ راز خانواده موفق

معرفی کتاب ۱۰۰ راز خانواده موفق

«۱۰۰ راز خانواده موفق » اثر دیوید نیون (-۱۹۷۱) همان‌گونه که از نامش پیدا است، ۱۰۰ نکته را برای داشتن خانواده‌ای موفق بیان کرده‌است. این صد راز براساس تحقیقات روان‌شناسان و دانشمندان تنظیم شده و هر راز با مثال یا نصایح پیشنهادی متخصصین تکمیل شده‌است. این کتاب به شما کمک می‌کند که قدرت مثبتی در برابر اعضا خانواده کسب کنید و رفتار خود را با آنها بازنگری کنید. از متن کتاب: کسانی که دوستشان دارید از علاقه شما نسبت به خودشان باخبرند، چطور نباشند؟ شما همیشه نسبت به آنها احساسات عمیقی دارید اما این علاقه شما هر چقدر هم که مشخص باشد. خانواده شما باز هم نیاز به شنیدن دارند. معمولا ما فکر می‌کنیم که نزدیکانمان احساسات ما نسبت به خودشان را می‌دانند و به همین دلیل نیازی برای بیان احساس و علاقه‌امان نسبت به آنها احساس نمی‌کنیم. اما هر چند که ممکن است غیر منطقی به نظر برسد ولی باز هم تردیدهایی در این خصوص در آنها به‌وجود می‌آید به همین دلیل زمانیکه احساساتتان را با اعضای خانواده در میان بگذارید احساس خیلی بهتری خواهند داشت.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
حتی در سخت‌ترین شرایط زندگی اگر فرد به آینده مثبت نگاه کند قادر است به میزان شصت درصد استرش اعضای خانواده‌اش را کاهش دهد.
marzie keshvarzi
با دیدن پدر بعضی از دوستانم متوجه شدم که یک در خوب باید چه ویژگی داشته باشد یک پدر خوب هرگز نباید زهر چشم بگیرد، نباید فرزندانش را تحقیر کند یا از خانواده‌اش خسته شود. یک پدر خوب هرگز ارزش‌های فرزندانش را ندیده نمی‌گیرد یا تلافی ناکامی‌ها و سختی‌های زندگی خود را از فرزندش در نمی‌آورد.
marzie keshvarzi
زمانیکه عصبانیت و دلخوری در خانواده پیش می‌آید فرار از شکل‌گیری افکار منفی تقریبا غیرممکن است. انسان زمانیکه دلخور و ناراحت می‌شود این احساس ناراتی خود را با رفتار خاصی به نمایش می‌گذارد. عصبانیت و کینه نیز در پاسخ به این احساسات همیشه افزایش احساس ناامیدی در فرد می‌شود. زمانیکه یکی از افراد خانواده رفاری مخرب از خود به نمایش می‌گذارد تنها به اینکه جلوی او را بگیرد اکتفا نکنید بلکه سعی کنید مشکل او را حل کنید. در غیر اینصورت این احساسات منفی رفتارهای ناهنجار با خود به همراه خواهند آورد و در نهایت منجر به واکنش‌های منفی و رفتار نامناسب خواهد شد.
marzie keshvarzi
کلید بخشیده شدن خطاها عذرخواهی یا بهانه‌جویی نیست این کلیدی که در مورد آن صحبت می‌کنیم همواره باید علاقه و محبت را به نمایش بگذارد. و بیانگر این موضوع باشد که اشتباهات ناشی از عدم علاقه یا بی‌توجهی نیست.
marzie keshvarzi
تحقیق طولانی مدت که بر روی کودکان انجام شده نشان داده است که احساس رضایت از زندگی، منظم و منضبط بودن و یا رفتارهای خلاف کودکان ربطی به مشاغل یا غیر شال بودن والدین آنها ندارد.
marzie keshvarzi
تحقیقات ثابت کرده کسانی که به سر حد خستگی می‌رسند در مقایسه با دیگران به میزان سی درصد بیشتر در مورد خانواده خود اهمال می‌کنند و فرصت رسیدگی به آنها ندارند و در نتیجه خانواده احساس ناامیدی و نارضایتی می‌کنند.
marzie keshvarzi
انی که فرزندانشان را جزئی از هویت خود می‌دانند برای پاسخ دادن به نیازهایشان آماده‌تر هستند و نسبت به فرزندانشان احساسات قوی تری دارند وبی‌هیچ عنوان بی‌احساس و بی‌تفاوت نیستند.
marzie keshvarzi

حجم

۱۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان