دانلود و خرید کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت اسکات هالتزمن ترجمه نیره اقبالیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت اثر اسکات هالتزمن

کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

معرفی کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت

«رازهای زنان متأهل خوشبخت» کتابی است به قلم نویسندگان، اسکات هالتزمن و ترزا فوی دی گرونیمو. زنان متأهل خوشبخت کسانی هستند که می‌دانند چگونه روابط عاشقانه را آن طور که دلخواهشان است، بدون ایجاد دردسر ظاهری خاصی، شکل دهند. این کتاب در ۷ فصل، شیوه‌هایی را به شما نشان خواهد داد که سایر زنان با استفاده ازآنها، همسرانشان را ترغیب کرده‌اند تا در پیوند زناشویی، شاد و شریکشان باشند و ارتباطی قوی‌تر، عاشقانه‌تر و متداوم‌تر با شوهرشان برقرارکرده‌اند. در بخشی از کتاب می‌خوانید: اگر بیشتر زوج‌ها، دعوا و اختلاف در زندگی را به عنوان بخشی از موهبت زناشویی قبول داشتند، لذت بسیار بیشتری از این دنیا می‌بردند و حالا هم زوج‌های بسیار کمتری در اتاق انتظار مطب من بودند. یک صحنه‌ی عادی که روزانه در مطبم با آن مواجه می‌شوم، این است: زوجی در این‌جا قدم می‌زنند، می‌نشینند و به هم نگاه می‌کنند، بدون هیچ احساس گناه و شرمندگی. می‌پرسم: خوب چه چیزی شما را به این‌جا کشانده است؟ یکی از آن‌ها، شجاعانه سکوت را می‌شکند و می‌گوید: خوب، ما همدیگر را دوست داریم، اما خیلی با هم دعوا می‌کنیم. ما درباره‌ی بسیاری از چیزها با هم اختلاف عقیده داریم. پاسخ معمولی و غیرموشکافانه‌ی من به آن‌ها این است: با هم به سینما یا پارک یا باشگاه بروید! باور کنید با صداقت باید بگویم که نمی‌دانم این زوج‌ها از شکایتی که نزد من می‌آورند و می‌گویند: ما دعوا می‌کنیم، انتظار دارند از من چه چیزی بشنوند. از این‌که انتظار داشته باشید دو نفر، سالیان سال با هم زندگی کنند و هیچ مشاجره و دعوایی با هم نداشته باشند، بسیار نامعقول و غیرمنطقی است. با توجه به این امر مسلم و ساده که زن، زن است و مرد هم مرد، دلیل کافی برای ایجاد سوءتفاهم‌ها و به هم ریختن احساسات وجود دارد – و حتی در بهترین و موفق‌ترین زندگی‌ها هم این دعواها اتفاق می‌افتد.
هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی
جان گاتمن
گنجینه‌ی راهکارهای روابط همسران
حسینعلی پورمدنی
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
زنانی که بسیار نگران‌اند
هالی هزلت استیونز
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره
دیوید دی. برنز
زندگی مشترک بدون فریاد: حفظ آرامش، رشد کردن و صمیمی‌تر شدن
هال ادوارد رانکل
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
آیین همسریابی
پاولتی کوفمن شرمن
تک‌همسری عاشقانه،مهارت‌های ارتباطی برای دوام عشق
شمس‌الدین حسینی
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
از لوس کردن شوهرتان دست بردارید
جان ‌ب. آردن
پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)
فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)
نامزدی هدفمند
استیون کارتر
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
فاطمه باغستانی
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند
پاتریشیا لاو
چاشنی احساس (آشپزی، عشق یا وظیفه!؟)
مریم زنگویی
به رابطه زناشویی خود کمک کنید
وحید کیان

نظرات کاربران

حسین(ع) همه جا با ماست
۱۳۹۸/۰۲/۳۰

سلام کتاب خوب و کاربردیه. روان همراه باتجربه های خانوم ها. به شناخت بیشترشخصیت مردها کمک میکنه درنتیجه اختلافات کمتر میشه. پیشنهاد میکنم بخونیدش.

Tin4
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

بهترین کتاب برای شناخت و درک متقابل در زندگی و روابط زناشویی، در تعریف از هنر و علم وفهم وبیان عالی نویسنده نمیدونم چی بگم، واقعا بهترینه...این کتاب مثل معجزه میمونه بااین کتاب در زندگی زناشوییتون به آرامش و احساس خوشبختی

- بیشتر
Reyhaneh
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

کتاب خیلی خوب و کاربردی، با ترجمه ای بسیار شیوا و روان

عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

من که اصلا خوشم نیومد چیز جدیدی نداره جذب کنه مگر اینکه اولین زناشویی باشه که میخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
مبارزه برای این‌که به زنان این حق را بدهد که علایق خود را به خارج از خانه انتقال دهند، به این منظور نبود که شما را ناراحت و ناراضی کند. اما، خانم‌هایی که به سمت شیوه‌ی زندگی مدرن‌تر «انجام دادن تمام کارها» پیش رفته‌اند، به احساس رضایت بیشتری دست نیافته‌اند. با کمال تعجب، حتی اکنون که بیش از چهل سال از چاپ کتاب راز و رمز زنانه در سال ۱۹۶۳ می‌گذرد، تحقیقات فراوان انجام شده در این زمینه، نشان‌دهنده‌ی این موضوع است، زنانی که در زندگی‌های‌شان، خوشبخت‌ترین زنان هستند، کسانی‌اند که خود را در نقش سنتی و قدیمی تربیت فرزند می‌بینند، حتی اگر شاغل باشند، و به طور شگفت انگیزی، این زنان کار بیشتری را در محیط خانه انجام می‌دهند، متوجه می‌شوند که شوهرانشان تمام توانایی‌شان را برای کمک و حمایت از او به کار می‌گیرند.
Zahra
اگر، به طور مثال، باغ دارید و شوهرتان باغبانی را برای زدن چمن‌های داخل باغ استخدام می‌کند، وقت آن است که لباس‌ها را به خشک شویی ببرید و خودتان آن‌ها را نشویید. تعادل و توازن را بدون هرگونه برخورد و تنش، ایجاد کنید. هدف، خوشبختی است نه جنگیدن.
Bahar Abdalvand
زنان دارای حس وابستگی عاطفی مأنوس‌تری هستند؛ آن‌ها بهتر قادرند احساساتشان را بیان کنند و نسبت به مشکلات زناشویی، رادار بسیار حساسی دارند. زنان قدرت شگفت‌انگیزی در تربیت، حمایت و پشت‌گرمی دادن به دیگران دارند، نه از طریق صرف‌نظر کردن از نیازهای‌شان که با آن مواجه می‌شوند، بلکه با شیوه‌های همکاری خود، بهترین احساسات، خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود، شوهر و فرزندان ایجاد می‌کنند و با کاهش تنش‌ها، باعث دلگرمی در زندگی می‌شوند.
Bahar Abdalvand
شیوه‌ی انتقادی نه برای زنان جواب می‌دهد و نه برای مردان. بنابراین، من شیوه‌ی متفاوتی دارم: به شوهرتان این فرصت را بدهید تا کار امروز شما را کمتر کند و در انجام دادن کار منزل یاورتان باشد. از او بخواهید تا به مدت یک ساعت، مراقب بچه‌ها باشد یا از مغازه خرید کند یا لباس‌ها را داخل ماشین لباس‌شویی قرار دهد. حال بنشینید و اجازه دهید که او به روش مردانه‌ی خودش این کارها را انجام دهد (مهم نیست که انجام دادن این کارها ممکن است به نظر شما چقدر اشتباه باشد، کلامی نگویید جز "تشکر"). در پایان، ممکن است او کار را به خوبی شما انجام نداده باشد، اما در هر حال، کارها انجام شده است. او بیشتر کار کرده است و شما کمتر، و این امر شما را خوشحال می‌کند.
Bahar Abdalvand
زنان، درست از لحظه‌ی تولد، احساس درونی به‌شدت رشدیافته‌تری دارند که به آن‌ها اعطا شده است. از جمله، خواندن احساسات و افکار دیگران، پی بردن به اطلاعات عاطفی و واکنش نشان دادن نسبت به آن‌ها به شیوه‌های درست. تا دو نسل قبل از این، شغل زنان اغلب در زمینه‌ی آموزش یا پرستاری بود (دو شغل بسیار فداکارانه). برخی‌ها می‌گویند که زنان جذب این شغل‌ها می‌شوند؛ زیرا، دنباله‌ی نقش‌های مادری هستند. برخی دیگر می‌گویند زنان نسبت به این شغل‌ها اهمیت کمتری نشان می‌دهند. در هر دو صورت، تاریخچه‌ی اجتماعی و فرهنگی شدیدی پشت نقش زنان به عنوان مراقبت کنندگان، وجود دارد.
Bahar Abdalvand
یافتن نکات و خصلت‌های خوب در همسرتان و خاطر نشان کردن آن‌ها، روابط شما را بهبود می‌بخشد و مشاجره‌ها و بگومگوها، این روابط را از بین می‌برند. اگر فرزند داشته باشید، به خوبی می‌دانید که می‌توانید رفتارهای آنان را از طریق تعریف و تمجید کارهای خوبشان، بهتر شکل دهید تا این‌که بخواهید کارهای بد آنان را سرزنش کنید. بسیاری از زنان خوشبخت می‌دانند که همین شیوه در مورد شوهرانشان هم جواب می‌دهد و به کار می‌آید. او را نوازش کنید. به او سیخونک نزنید. اگر هر زمان که او از در وارد می‌شود، بداند که حرف‌های خوب و محبت‌آمیزی خواهد شنید، ملزم می‌شود تا طرز برخورد و رفتارش را نسبت به شما تغییر دهد. وقتی این امر اتفاق بیفتد ـ و خواهد افتاد ـ زندگی زناشویی بسیار سعادتمندی خواهید داشت.
aseman
وقتی که مردی معذرت خواهی می‌کند، به آن به عنوان روشی برای بهتر شدن روابط زناشویی ـ آن طور که یک زن می‌نگرد ـ نگاه نمی‌کند؛ بلکه به آن به عنوان از دست دادن توانمندی‌اش می‌نگرد
aseman
زنان متأهل خوشبخت می‌دانند که واگذاری دقیق مسؤولیت به چه کسی، چه کاری، چه چیزی و چه موقعی، هیچ تأثیری در بهبود کیفیت زناشویی ندارد. در عوض، آن‌ها بر این موضوع تمرکز می‌کنند که چطور زن و شوهر می‌توانند بین وظایف یکدیگر، تعادل برقرار کنند.
Bahar Abdalvand
اگر، به طور مثال، باغ دارید و شوهرتان باغبانی را برای زدن چمن‌های داخل باغ استخدام می‌کند، وقت آن است که لباس‌ها را به خشک شویی ببرید و خودتان آن‌ها را نشویید. تعادل و توازن را بدون هرگونه برخورد و تنش، ایجاد کنید. هدف، خوشبختی است نه جنگیدن.
Dexter
در واقع، تعریف و تمجید کردن با میل و رغبت در حالی‌که آزار و اذیت و شکایت کردن در میان نباشد، یکی از سیاست‌هایی است که به روزا کمک کرد تا آن طور که می‌خواهد در لوکاس تغییر ایجاد کند.
حسین(ع) همه جا با ماست

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
۳۲,۹۵۰
۵۰%
تومان