دانلود و خرید کتاب راز خوشبختی زنان اسکات هالتزمن ترجمه پروانه پاک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راز خوشبختی زنان

کتاب الکترونیکی «راز خوشبختی زنان» نوشتهٔ اسکات هالتزمن و ترزا دیگرونیمو با ترجمهٔ پروانه پاک در انتشارات کهکشان دانش چاپ شده است. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید چگونه با کمترین تلاش، بیشترین لذّت را از زندگی و زناشویی با همسر خود ببرید.

درباره کتاب راز خوشبختی زنان

مطالعات نشان می‌دهد مغز زنان با مردان متفاوت است و مغز آن‌ها بر اساس آرایش متفاوت هورمون‌ها عمل می‌کنند. زنان از ارتباط عاطفی بیش‌تری برخودار هستند و قادرند تا بهتر احساسات خود را بیان کنند و رادارهای حسی قوی‌تری نسبت به مشکلات در ازدواج دارند. زنان توانایی بی‌نظیری برای مراقبت، حمایت و پشتیبانی از دیگران دارند، نه به قیمت نادیده‌گرفتن نیازهای خودشان، بلکه توسط روشی مشترک که بهترین ویژگی‌ها را در شوهر و فرزندان خود ایجاد می‌کنند.

رابطه‌ای که شما همیشه به دنبال آن بوده‌اید آن‌جاست (و همان‌طور که جادوگر مهربان به دروسی می‌گوید) همیشه آن‌جا بوده است. کتاب رازهای زنان متأهل خوشبخت به شما روش‌هایی را یاد می‌دهد که زنان دیگر با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند بر شوهران خود تأثیر بگذارند تا در ازدواجی درست و شاد شریک خوبی باشند، و به شما کمک می‌کنند تا یک ارتباط قوی‌تر و عاشقانه‌تر با همسر خود ایجاد کنید. شما شایستگی آن‌را دارید.

کتاب راز خوشبختی زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راز خوشبختی زنان

ویژگی اصلی مردان

با رسیدن به شناخت دربارهٔ ویژگی‌های ذاتی یک مرد، زن می‌تواند از نقاط قوت او لذت ببرد و هم‌چنین نقاط ضعف او را بهتر درک کند. این آگاهی زن را در موقعیتی قرار می‌دهد تا بتواند زنانگی خارق‌العاده و پُر رمزوراز خود را به کار گیرد و بهترین ویژگی‌هایی که در این مرد دوست دارد را نمایان کند. اگر چه ویژگی‌هایی وجود دارد که مرد باید قبول کند که آن‌ها را تغییر دهد وگرنه زندگی زناشویی نجات پیدا نمی‌کند. ممکن است او هروئین مصرف کند، یا پول خود را بر باد دهد و یا به کلوب برود یا با اعضای خانواده به خشونت رفتار کند و به قول جمله معروف ملوان زبل (من همینم که هستم تلاشت بیهوده است). اما در بسیاری از موارد دیگر، اگر زن‌ومرد روی چیزهایی سرمایه‌گذاری کنند که آن‌ها را تبدیل به "چیزی که من هستم" کند و باعث شود آن‌ها احساس کامل بودن و سربلندی داشته باشند آن ازدواج موفق خواهد بود. در این فصا نگاه دقیقی به ویژگی‌های شخصیتی مردان می‌اندازیم که در طی هزاران سال بر اساس شرایط بیولوژیکی و اجتماعی جمع شده است، و روش‌هایی را بررسی کنیم که شما می‌توانید از چیزی که او هست لذت ببرید و با ملایمت او را تشویق کنید تا حتی بهتر هم بشود.

این مرد کیست؟ با این هدف شما می‌توانید (همان‌طور که رُزا توانست) از خود بپرسید "این مرد کیست؟ چه چیزی او را بدخُلق می‌کند، چرا او این‌گونه رفتار می‌کند؟" در پاسخ این سؤالات، ممکن است متوجه شوید همسر شما روش‌هایی خنده‌دار، عجیب، آزاردهنده و غیرعادی برای انجام کارها دارد که کاملاً با روش‌های شما متفاوت است- نه لزوماً "اشتباه" بلکه تنها منحصر به او.

به محض این‌که رُزا یاد گرفت، که ویژگی‌های شخصیت لوکاس را بررسی کند، او زمان و انرژی احساسی کمتری صرف انجام این کار غیرممکن، یعنی تغییر لوکاس می‌کرد، چون او بیش‌تر روی این مسئله تأکید داشت که کاری کند لوکاس خودش بخواهد تغییر کند، طولی نکشید که لوکاس ساعات اضافه‌کاری خود را کنار گذاشت تا به خانه بیاید و نزد همسر جدید خود باشد. رُزا چه‌طور باعث شد لوکاس این کار را بکند؟ بسیار خوب، این رازی است که من می‌خواهم با شما در میان بگذارم. راز اول، هفت دلیل از دلایل متعدد این‌که چرا مردان دنیا را نسبت به زنان متفاوت می‌بینند بررسی می‌کند، و هم‌چنین دانستن این تفاوت‌ها به زنان فرصت ویژه‌ای می‌دهد تا دقیقاً آن‌چه را که از ازدواج خود انتظار دارند به دست آورند:

مردان باید احساس مورد توجه بودن داشته باشند.

مردان نیاز دارند تا از تلاش‌های‌شان قدردانی شود.

مردان در بیان عشق و ابراز پشیمانی مشکل دارند.

مردان نیاز دارند از خانواده خود مراقبت کنند.

مردان باید احساس کنند به آن‌ها حق داده می‌شود و صاحب اختیار هستند.

مردان به عمل نیاز دارند.

مردان قدرت جذب قوی و غیرقابل انکاری نسبت به خانم‌ها دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان