دانلود و خرید کتاب شبکه‌های اجتماعی معصومه نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه‌های اجتماعی اثر معصومه نصیری

کتاب شبکه‌های اجتماعی

معرفی کتاب شبکه‌های اجتماعی

«شبکه‌های اجتماعی» جلد ششم از مجموعه کتب شهروند هوشمند و نوشته معصومه نصیری (-۱۳۶۰) است که اصول و آداب فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از آنها را آموزش می‌دهد. قطعاً حضور در فضای آنلاین از هر نوع و شکل، سبب ایجاد تغییرات مثبت و منفی در شخصیت و اندیشه شما خواهد شد. تغییراتی که بدون حس کردن و حتی برنامه‌ریزی ذهنی رخ می‌دهد. باید بپذیریم شبکه‌های اجتماعی یا جوامع مجازی، بخشی از زندگی واقعی ما شده‌اند. شبکه‌های اجتماعی اینترنت را چه مجازی بدانیم و چه واقعی یا چیزی میان این دو، با آن چیزی که خارج از این فضاست و در یک زندگی بدون اینترنت در جریان است، تفاوت دارد. علت مهم این تفاوت، هجوم اطلاعات و آگاهی‌ها و کلمات است. می‌توان شبکه‌های اجتماعی را به محفل چند نفره تشبیه کرد که هر کس سخنی می‌گوید و دیگران در ادامه اش چیزی می‌گویند و تایید یا نقد می‌کنند. معمولاً افراد یک محفل و مجلس در عالم واقع محدود هستند و انسان‌هایی که دور هم جمع می‌شوند دوستی و اشتراکاتی دارند. اما آنچه در اینترنت و جوامع مجازی رخ می‌دهد این گونه نیست. در اینترنت با انسان‌هایی هم کلام می‌شویم که هیچ‌گاه در فضای خارج از اینترنت فرصت گفت و گو با آنان را نداشته‌ایم. گاهی کسانی با ما گفت‌وگو می‌کنند که هیچ اشتراکی با ما ندارند. شبکه‌های اجتماعی ابزارهایی در اختیار ما قرار می‌دهند که گفت و شنودهای مان را کنترل کنیم و با هر کسی سخن نگوییم و هر کسی سخن ما را نشنود؛ اما این ابزارها نمی‌توانند به طور کامل مانع این گفت و شنود شوند و حتی خود ما دوست نداریم باب گفت‌وگو با دیگر تفکرات را تماماً ببندیم.

نظرات کاربران

صابر
۱۳۹۸/۰۴/۱۰

این مجموعه کتاب باید توسط همه خونده بشه اما جلد ششم (شبکه های اجتماعی) باید توسط همه کسایی که گوشی هوشمند دارند و از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند خونده بشه مخصوصا فصل دوم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
نکته اولیه و بسیار مهم برای فعالیت در این فضا این است که «زودباور» نباشید. «زودباوری» را شاید بتوان پاشنه آشیل حضور مجازی دانست.
صابر
تاثیرگذاری اندیشه ما بر دیگران، به قدرت و استحکام اندیشه و استدلال‌های ما و توانایی در بیان آن بستگی دارد.
rezaat98
منظومه فکری ما مثل شهر مرز دارد. مادام که تنها در این شهر هستیم و در آن تنفس می‌کنیم و زندگی ما تمام بسته به فعالیت در شهر است و از آن خارج نشده باشیم، تصور زندگی در جای دیگر سخت است. اما وقتی به شهر دیگری برویم و دلبستگی هایمان به شهر کمتر شود و به عبارت دیگر وقتی که از مرزهای شهر عبور کنیم، دیگر آن اطمینان برای زندگی همیشگی در آنجا را نداریم و با تردید مواجه خواهیم شد.
صابر

حجم

۸۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۸۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان