دانلود و خرید کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه یوسف صیدگان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه اثر یوسف صیدگان زاده

کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه

ویراستار:الهام گودرزی
انتشارات:سنجاق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه

کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه نوشتهٔ یوسف صیدگان زاده و ویرایش الهام گودرزی است. نشر سنجاق این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه

کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه حاوی مجموعه‌ای از اشعار زیبا و پرمحتواست که شاعر با سپردن دل و جان به حضرت دوست، مفاهیم گرانمایه‌ٔ دعاهای صحیفه‌ٔ سجادیه را به شیوایی در قالب نظم درآورده و آن را شیرین و گوارا در کام علاقه‌مندان به شعر و ادب و عرفان قرار می‌دهد.

خواننده‌ٔ این اشعار و دعاهای صحیفه‌ٔ سجادیه با اندکی ژرف نگری و تأمل، لذتی معنوی و روحانی را احساس می‌کند که همهٔ لذت‌های مادی با آن برابر نیست و درمی‌یابد که این کتاب، صحیفه معرفت است.

درباره نشر سنجاق

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب مثنوی برداشتی از صحیفه سجادیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۳۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان