دانلود و خرید کتاب راحت بگویید نه! ویلیام یوری ترجمه ندا بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راحت بگویید نه! اثر ویلیام یوری

کتاب راحت بگویید نه!

نویسنده:ویلیام یوری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راحت بگویید نه!

«راحت بگویید نه» اثر ویلیام یوری در ارتباط با راه‌های گفتن «نه»، با تمام مراحل مثبت آن صحبت می‌کند. نه گفتن، یک جریان انسانی است که در خانه، محیط کار و دنیا با آن مواجه خواهیدشد. در مواقع ضروری باید این توانایی را داشته باشید که بگویید نه. ممکن است نه گفتن، بحث برانگیز باشد، اما نه مثبت راه را برایتان هموار می‌سازد؛ زیرا که بدون خدشه‌دار کردن روابط‌تان به شما کمک می‌کند تا محکم روی پاهای خود بایستید. هر چه بیشتر با این جریان آشنا شوید، گفتن نه مثبت به عادت دوم شما تبدیل خواهدشد.پس از تسلط بر گفتن نه مثبت، بهترین شرایط را برای خود مهیا خواهید ساخت. آزادانه قادر خواهید بود که خودتان باشید و به کارهای دلخواهتان بپردازید. این کتاب شامل سه بخش است؛ در بخش اول آن می‌آموزد که چگونه زمینه را برای گفتن یک نه مثبت مهیا سازیم. پس از آن به بحث در مورد نه مثبت می‌پردازد و سرانجام در قسمت سوم آموزش‌ می‌دهد که چگونه با تلاش مستمر و پشتکار، دیگران را به احترام به خواسته‌های خود پای‌بند سازید.

نظرات کاربران

دنیام فقط تکواندو
۱۳۹۷/۱۰/۲۱

واقعا عالی حتما بخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
«نیمی از مشکلات امروز ما به این دلیل است که درست همان‌جا که باید پاسخ نه بدهیم، بله می‌گوییم»
乙_みG
تا وقتی که نتوانیم احساسات و عکس‌العمل‌هایمان را تحت کنترل خود در آوریم، قادر نخواهیم بود که دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهیم. آن هنگام که می‌خواهیم در برابر رفتاری تند و معترضانه پاسخ نه بدهیم، عصبانیت ما کاملاً بجاست، اما این عصبانیت ما را گمراه می‌سازد. وقتی که در این حالت به کسی تندی می‌کنیم، امکان دارد که منافع خود را به دست فراموشی بسپاریم. ترس نیز همچون مانعی در برابر خواسته‌هایمان قد علم می‌کند. ما از قبل عکس‌العمل طرف مقابلمان را نسبت به جواب منفی که می‌دهیم پیش‌بینی می‌کنیم؛ در موردمان چگونه فکر خواهد کرد یا چگونه با این موضوع مواجه خواهد شد؟ تکلیف روابطمان چه خواهد شد؟ چه بر سر علایقمان خواهد آمد؟ از این طریق دست و پایمان قفل شده و چشم بر تمامی خواسته‌هایمان می‌بندیم
Dexter
به هنگامی که خشمگین هستید، سخن بگویید تا بعدها از حرفی که زده‌اید احساس پشیمانی کنید.
乙_みG
نه مثبت؛ یعنی «بله! نه! بله!»‌ یک نه عادی با نه آغاز شده و با همان نه نیز به انتها می‌رسد، اما در مقابل، یک نه مثبت با بله آغاز شده و به بله نیز منتهی می‌شود.
乙_みG
مانع اصلی برای بیان یک «نه» موفقیت‌آمیز، شخصی که در مقابل شما قرار گرفته نیست، بلکه خود شما بزرگ‌ترین مانع در برابر خودتان به شمار می‌آیید.
Dexter
«نیمی از مشکلات امروز ما به این دلیل است که درست همان‌جا که باید پاسخ نه بدهیم، بله می‌گوییم»
meysamboka
احتمالاً بزرگ‌ترین و تنها اشتباهی که در طی جریان نه گفتن مرتکب می‌شویم، این است که کلاممان را با «نه» آغاز می‌کنیم. شرایط یک نه مثبت درست بر عکس است. در عوض «نه»، باید با «بله» شروع کنید.
Dexter
نه گفتن شما اغلب با ترس و احساس گناه روبه‌رو می‌شود
Dr669
. روح کلام شما گفتن نه مثبت است.
کاربر ۸۳۸۰۵۲
در عالم هستی سه دستاورد مهم در کار است؛ خلق کردن، نگه داشتن و متحول ساختن.
arshia Ghaffari

حجم

۱۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان