دانلود و خرید کتاب قدردانی؛ شیوه‌ای برای زندگی لوئیز ال. هی ترجمه مهین خالصی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدردانی؛ شیوه‌ای برای زندگی اثر لوئیز ال. هی

کتاب قدردانی؛ شیوه‌ای برای زندگی

نویسنده:لوئیز ال. هی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدردانی؛ شیوه‌ای برای زندگی

«قدردانی؛ شیوه‌ای برای زندگی» کتابی از لوئیز ال. هی (-۱۹۲۶) و دوستان، ترجمه مهین خالصی (-۱۳۳۴) است. کتابی که برای همه انسان‌ها در همه ادیان و فرهنگ‌ها و با همه زبان‌ها مفید است. کتابی که شیوه قدردانی از خالق، طبیعت و هستی را به ما آموزش می‌دهد. لوئیز ال. هی سخنران علم ماوراءالطبیعه و معلم و نویسنده‌ی بسیاری کتاب‌های پرفروش است. بیش از بیست سال، میلیون‌ها نفر را یاری کرده است تا قابلیت کامل قدرت خلاق خویش را کشف کنند و درجهت رشد شخصی و خودشناسی به کار گیرند. وی درباره کتابش در مقدمه آورده‌است: از درمیان گذاشتن این کتاب بسیار استثنایی با دوستانم و با مردم جهان، بسیار خشنودم. تمامی سودهای حاصل از این کتاب، صرف سازمان خیریه‌ام، بنیاد «هی»، خواهد شد که سالیانه می‌کوشد کیفیت زندگی را برای افراد بی‌شماری، از جمله مبتلایان به ایدز و زنان آسیب‌دیده بهتر کند. امیدوارم هنگامی‌که تفکرات دلپذیر و الهام‌بخش را در این کتاب، از اول تا آخر، خواندید، سر فرصت به تمامی چیزهایی بیندیشید که باید برای وجودشان در زندگی سپاسگزار باشید.

نظرات کاربران

بهار
۱۳۹۷/۰۶/۲۷

هر اندازه سپاسگزارتر باشیم چیزهای خوب بیشتری بدست می آوریم. بسیار کتاب مثبتی است. همان طور که در شعر قدیمی شنیدیم شکر نعمت نعمت ات افزون کند / کفرنعمت از کفت بیرون کند . نویسنده با تجربه به این مطلب

- بیشتر
زهره
۱۳۹۸/۰۹/۲۵

کتاب خوبی بود

Mina
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

افتضاح

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
بسیار شاکر باشید، حتی قبل از این‌که دریافت کنید؛ این همان چیزی است که معجزه می‌آفریند.
Fatemeh_fmr
هرچند دفعه که فیضی الهی نصیبتان می‌شود، در درون بگویید: «خداوندا شکر!» این عمل ساده، پیامدهایی مهم به دنبال دارد، زیرا فکر کردن به خوبی آن را بزرگ می‌کند. آنچه در فکرمان به آن روح ببخشیم، بلافاصله در رفتار بیرونی‌مان منعکس می‌شود. بنابراین، حس عمیق قدردانی به زندگی ما و زندگانی افرادی که با آن‌ها معاشرت می‌کنیم منزلت می‌بخشد.
Fatemeh_fmr
وقتی با قلب‌های سپاسگزار زندگی کنیم، ترس نمی‌تواند وارد شود، گناه محو می‌شود، و فقط آرامش، عشق، گذشت، و درک باقی می‌ماند. به نظرم این همان چیزی است که زندگی حول آن می‌چرخد.
Fatemeh_fmr
متأسفانه، فقدان قدردانی، خود را به هزارها طریق آشکار می‌سازد، که بعضی از آن‌ها همیشه مشهود نیست. برای مثال، شمار زیادی از ما زندگی را با عجله پشت سر می‌گذاریم، درحالی‌که به شکوه و جلالش توجه نمی‌کنیم، زیرا در میان فهرست‌هایی سرسام‌آور از فعالیت‌ها، به‌سختی جایی برای حرکت داریم. ما از کنار مناظری رنگارنگ رد می‌شویم، بدون این‌که آن‌ها را ببینیم. غذایمان را با ولع می‌خوریم، بدون این‌که حتی یک تشکر خشک و خالی از موجود زنده‌ای بکنیم که جانش را برای تغذیه‌ی ما داد. دیگران کارهای محبت‌آمیز یا مفید انجام می‌دهند، و ما تلاش‌هایشان را کوچک می‌شمریم یا برای خدماتی که به‌جا می‌آورند
Nazgol
من به‌راستی خدا را شکر می‌کنم که در این عصر نوین زندگی می‌کنم که بسیار راحت و به‌نسبت بی‌دردسر است. اینک زمانی مناسب برای پیشرفت‌های شخصی و تحولات معنوی است. به‌نظر من محشر، کاملاً محشر است.
Nazgol
همچنین برای ما مهم است که در حد معقول، به خاطر آن چیزهایی ابراز قدردانی کنیم که ما را به چالش می‌کشند و غمگین، خشمگین یا ناامیدمان می‌کنند. همان‌طور که تئودور رئوتکی شاعر می‌نویسد: «در هنگام تاریکی است که چشم بنا می‌کند به دیدن.» به‌عنوان هنرمندی قصه‌گو، به قصه‌ها و افسانه‌های بسیاری برخورده‌ام که این اندیشه را احیا می‌کنند. بسیاری از این داستان‌ها به ما می‌آموزند که ابلیس‌ها و وزغ‌ها، موجوداتی که اغلب با موارد مشمئزکننده همراه‌اند، درواقع نگهبانان طلا و جواهرات ارزشمند به‌شمار می‌روند. به‌همین نحو، تجارب دردناک بی‌معنی نیستند. موقعی‌که لاک درد و رنج را بشکافیم، همیشه مرواریدهای معنویت را می‌بینیم.
Nazgol

حجم

۱۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۱۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان