دانلود و خرید کتاب از استرس تا موفقیت فقط در ۳۱ روز ‌‫جان. اف.‬ دمارتینی ترجمه علی علی پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از استرس تا موفقیت فقط در ۳۱ روز اثر ‌‫جان. اف.‬ دمارتینی

کتاب از استرس تا موفقیت فقط در ۳۱ روز

معرفی کتاب از استرس تا موفقیت فقط در ۳۱ روز

«از استرس تا موفقیت فقط در ۳۱ روز» به قلم دکتر جان اف دِمارتینی و ترجمه دکتر علی علی‌پناهی (-۱۳۲۸) کتابی است که شما را یاری می‌کند تا در یک فرایند یک ماهه بتوانید با شناسایی کنترل استرس‌های خود بر آنها غلبه کنید. اولین قدم برای رسیدن به آرامش و احساس موفقیت در زندگی، این است که بیاموزیم استرس خود را مدیریت و آن را مهار کنیم. این کتاب، مانند کتاب‌های دیگری که از این مترجم منتشر شده است، برای همین امر طراحی شده است. به‌طوری که با مطالعه‌ی آن و رعایت نکات ارائه‌شده، می‌توانید استرس خود را مهار کنید. این نکات که تحت عنوان «راز» در این کتاب مطرح شده‌اند، گام‌های ساده‌ای هستند که خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید. با استفاده از پرسشنامه‌ای که در ضمیمه «الف» در پایان کتاب قرار دارد، میزان استرس خود را در پایان هر هفته اندازه‌گیری کنید. سپس عدد به‌دست‌آمده را در نمودار ضمیمه «ب» قرار دهید. بعد از ۸ هفته، وقتی این نقاط را به یکدیگر وصل می‌کنید، باید به شکل ضمیمه «پ» باشد که نشان می‌دهد استرش شما رو به کاهش است و به‌عبارت دیگر، به‌تدریج آرامش خود را باز می‌یابید.

نظرات کاربران

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

کتاب خوبی بود برای خودم چند ماه طول کشید بخونم در کل فک کنم تو دو مرتبه خوندم بعد چند ماه

mahdiky2m
۱۳۹۹/۰۴/۱۹

خوب بود

محمد خدابخشی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

خوب

z.gh
۱۳۹۸/۰۷/۱۵

نکته های خوبی داره👌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
۵.اگر براي رسيدن به آرامش و رها كردن ذهنتان مشكل داريد، سعي كنيد به نعمت‌هايي كه در زندگي داريد و شكرگزار آن‌ها هستيد فكر كنيد. اين كار به شما كمك مي‌كند تا به سكوت عميق و آرامش الهام‌بخشي برسيد.
z.gh
كمتر از ذره نِه‌اي پست مشو مهر بورز تا به خلوتگه خورشيد رسي چرخ‌زنان
z.gh
اگر شما تمام موانع را يكجا در نظر بگيريد، نگراني شما را فرا مي‌گيرد و خود را از همان ابتدا شكست‌خورده تلقي مي‌كنيد و در نتيجه به استرس دچار خواهید شد. اما اگر موانع بزرگ را به موانع كوچك‌تر و قابل حل تقسيم كنيد، مي‌توانيد مشكلات بزرگ سر راهتان را به‌آساني تكه تكه کنید و از سر راه برداريد.
z.gh
گام‌هاي اجرايي ۱.اگر احساس مي‌كنيد كاري را انجام نمي‌دهيد كه دوست داريد، دست‌کم بیست مزيت كاري را كه هم‌اكنون انجام مي‌دهيد يادداشت كنيد. وقتي مشغول نوشتن اين فهرست هستيد، به‌خاطر داشته باشيد كاري كه هم‌اكنون مشغول انجام آن هستيد فقط يك سكوي پرتاب است. يعني شما را براي كاري آماده مي‌كند كه قرار است در آينده انجام دهيد. اين امر کمکتان مي‌كند تا زندگي امروز خود را با همه‌ي وجود طي كنيد.
زهرا
از براي لطف، عالَم را بساخت گفت پيغمبر كه حق فرموده است آفريدم تا ز من سودي كنند ني براي آن‌كه تا سودي كنم ذره‌ها را آفتابِ او نواخت قصد من از خلق، احسان بوده است تا ز شَهْدم دست‌آلودي كنند وز برهنه، من قبايي بر كَنم
z.gh
زندگي ما بازتاب و نتيجه‌ی گفتگوهاي دروني ما است؛ آنچه دائم به خودمان مي‌گویيم، زندگي ما را شكل می‌دهد. برای مثال، اگر مدام به خودمان، يا حتي به ديگران بگوييم كه ما چاق و تنبل شده‌ايم، به‌تدریج تنبل خواهيم شد، زيرا اين انتظاري است كه از خودمان داريم. گر مدام بگویيم آدم فراموشكاري هستيد، كم‌كم به فراموشكاري دچار خواهيد شد. اگر به خودتان بگویيد، آدم عاقل و سالمي هستيد، به‌تدریج زندگي شما اين‌گونه خواهد شد. كلمات و سخنان ما طبيعت و خصلت ما را نشان مي‌دهند.
z.gh
بيل كاسبي روزي چنين اظهار داشت: «هر آنچه در ذهن خود تصور كنيد، همان را به‌دست خواهيد آورد.» منظور از اين عبارت آن است كه زندگي ما پيرو تصويرهاي ذهني ما و آن چيزي است كه در ذهن ما مي‌گذرد. نداشتن تصوير ذهني روشن و شفاف موجب استرس ما خواهد شد، درحالی‌که داشتن تصوير ذهني روشن، عامل موفقيت انسان است. به‌همين دليل داشتن تصوير ذهني دقيق و شفاف، خيلي مهم است.
z.gh
اولويت‌بندي، يعني سازماندهي كارها و سازماندهي يعني عبور از شرايط پراسترس، و حرکت به‌سوي موفقيت. در اين صورت، پاداش شما در زندگي اين است كه مهارت سازماندهي و کنترل شرايط پراسترس را پيدا مي‌كنيد. انسان‌هاي موفق زندگي خود را سازماندهي و اولويت‌هاي آن را مشخص مي‌كنند، يعني مسائل زندگي خود را به‌ترتيب اهميت پي‌گيري مي‌كنند. اما افراد ناموفق براي زندگي خود طرح و برنامه‌اي ندارند و هيچ اولويت و اهميتي برايشان مطرح نيست.
z.gh

حجم

۱۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۱۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان