دانلود و خرید کتاب دیگر تاسف نخور مارک موچینک ترجمه عفت حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیگر تاسف نخور اثر مارک موچینک

کتاب دیگر تاسف نخور

نویسنده:مارک موچینک
انتشارات:بهار سبز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دیگر تاسف نخور

«دیگر تأسف نخور» نوشته مارک موچینک، ۳۰ روش برای آفرینش خوشبختی و معنا در زندگی است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: سه نکته برای من روشن شد که: ۱ - همه ما تأسف‌هایی داریم ۲ - تأسف‌های ما تا لب گور همراه ما هستند ۳ - این فراخوان بیدار باش برای من است و دعوتی که از شما می‌کنم. این انتخابی است که ما در زندگی انجام می‌دهیم و همین‌طور فرصت‌های از دست رفته است. برای شروع کار به سمت هدف، احساس تأسف نکنید. ما مجبوریم درک کنیم که برای چه چیزهایی باید تأسف خورد و چرا ما در جایگاه اول آنها قرار داریم. چه تأسف‌هایی وجود دارد؟ تعریف من از تأسف به ترتیب زیر است: احساس تأسف برای مسائلی هست که می‌خواستیم انجام دهیم و انجام نداده‌ایم و هر دو منجر به ناراحتی و ناامیدی یا پشیمانی می‌شوند. به عبارت دیگر، احساس تأسف در مورد فعالیت‌ها و کارهای نکرده‌ی ما است. در نتیجه، این حس در خصوص رفتارهای ما و احساس بیچارگی و ناامیدی یا پشیمانی‌ای است که ما به این رفتارها نسبت می‌دهیم. برای مثال اگر قولی را زیر پا گذاشته‌اید و براساس ارزش‌های خود عمل نکرده‌اید و انتخاب‌های نامناسبی انجام داده‌اید یا کسی را به خاطر حرفی که زده‌اید یا کاری که انجام داده‌اید مورد رنجش قرار داده‌اید، این رفتارهای شما بوده که منجر به احساس تأسف شما شده است. برای درک تأسف به عنوان یک محصول از رفتارهای ما، تلویحات مستقیمی برای تصمیم‌گیری ما وجود دارد. آنچه که در این کتاب مطرح می‌شود آن است که برای هر تصمیمی که می‌گیریم، باید دو سؤال رفتاری را به عنوان یک بخش استاندارد فرایند تصمیم‌گیری خود بپرسیم. ۱ - اگر آن را انجام دهم، تأسف می‌خورم؟ ۲ - اگر آن را انجام دهم آیا از تأسف اجتناب می‌کنم؟

نظرات کاربران

آوا
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

به نظر من کتاب خسته کننده ای بود و حوصله ی آدمو سر می برد

Mr.Mohammad
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

قیمتی نداره ولی خب مطلب آنچنانی که ذهنتو به چالش بکشه و بهت چیزی بفهمونه رو نداره.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
شما یک بار زندگی می‌کنید، اما وقتی که درست زندگی کنید، همان یک بار هم کافی است. می وست
1073
وقتی هدف ما در زندگی ما به دست آوردن تأیید دیگران است، متوجه نمی‌شویم که چه گزینه‌های دیگری روی میز وجود دارد.
Sajedeh Joonabadi
شما تنها یک زندگی دارید، بنابراین شروع به زندگی کنید. سعی کنید که با شور و شوق زندگی کنید. سعی کنید که فعالانه با آن درگیر شوید. به جاهایی که تا به حال نرفته‌اید، بروید. با افرادی که حقیقتاً دوست دارید، وقت بگذرانید. کنجکاو باشید و به یادگیری ادامه دهید. بلند بخندید. هر روز را کامل زندگی کنید.
Sajedeh Joonabadi
برای هر تصمیمی که می‌گیریم، باید دو سؤال رفتاری را به عنوان یک بخش استاندارد فرایند تصمیم‌گیری خود بپرسیم. ۱ - اگر آن را انجام دهم، تأسف می‌خورم؟ ۲ - اگر آن را انجام دهم آیا از تأسف اجتناب می‌کنم؟
Sajedeh Joonabadi
خوشبختی‌تان را با نحوه‌ی زندگی‌تان بسنجید، نه با متعلقات مالی که جمع کرده‌اید.
Sajedeh Joonabadi
اهمیت دادن به هر روز، کاری است که باید انجام دهیم. به هر حال برای انجام این کار عزم و تصمیم لازم است.
Sajedeh Joonabadi
هر روز فرصتی است تا زندگی را به عنوان شرکت‌کنندگان فعال در نظر بگیریم، به جای آنکه بی‌تفاوت باشیم؛ باید دست به کار شویم و روی هر روز حساب کنیم.
Sajedeh Joonabadi
- در زندگی‌تان چه کاری می‌کنید که در حال حاضر به دردبخور نیست؟
Sajedeh Joonabadi
برای شروع کار به سمت هدف، احساس تأسف نکنید
Sajedeh Joonabadi
به عقاید اصلی خود پایبند باش. نظرت را بیان کن حتی اگر جمع با تو موافق نباشد. از دلت پیروی کن و آنچه که شور و شوق تو را بر می‌انگیزد را دنبال کن.
Sajedeh Joonabadi

حجم

۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان