دانلود و خرید کتاب به زبان تد، رازهایی برای ارائه یک سخنرانی به یاد ماندنی کارماین گالو ترجمه سعید بقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به زبان تد، رازهایی برای ارائه یک سخنرانی به یاد ماندنی اثر سعید بقایی

کتاب به زبان تد، رازهایی برای ارائه یک سخنرانی به یاد ماندنی

معرفی کتاب به زبان تد، رازهایی برای ارائه یک سخنرانی به یاد ماندنی

«به زبان تد، رازهایی برای ارائه یک سخنرانی به یاد ماندنی» اثر کارمین گالو (-۱۹۶۵) کتابی در زمینه مدیریت و کسب و کار است که به ما می‌آموزد چگونه یک سخنرانی تأثیرگذار و موفق برای قانع کردن مخاطبان خود داشته‌باشیم و ایده‌های نوی خود را چگونه کاربردی کنیم. «TED» یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود. نویسنده در مقدمه کتابش می‌گوید: ایده‌ها جریان رایج قرن بیست‌ویکم هستند. بعضی از مردم در ارائه ایده‌هایشان به گونه‌ای استثنایی عمل می‌کنند. این توانایی آن‌ها، اعتبار و نفوذشان بر جامعه امروز را بالا می‌برد. هیچ چیز جالب‌تر از ایده‌ای جسورانه نیست که توسط یک سخنران عالی ارائه شود. ایده‌هایی که به خوبی پخته و ارائه شوند، می‌توانند جهان را تغییر دهند. درنتیجه، آیا شگفت‌انگیز نخواهد بود اگر ارائه‌های بزرگ‌ترین سخنرانان جهان را تماشا کنیم و رازهایشان را برای متعجب ساختن مخاطبان خود اعمال کنیم؟ اکنون به لطف کنفرانس مشهورِ جهانی تد (TED)، که بهترین ارائه‌ها را به رایگان در اینترنت می‌گذارد، بررسی علمی صدها ارائه تد، مصاحبه مستقیم با سخنرانان مشهور تد و دانش شخصی من که آن را از رهبران ‌الهام‌بخش جهان، رهبرانی که برندهایی قابل تحسین دارند، کسب کردم، شما نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

نظرات کاربران

shfame
۱۳۹۷/۰۴/۰۶

خیلی خوبه.سخنرانی های تد رو هم دنبال میکنم

کاربر 3431
۱۳۹۶/۰۷/۰۸

من هنوز اوایلشم خیلی کتاب خوبی هست فقط کاش نویسنده ادر مقدمه کمتر از خودش تعریف می کرد. :)

Dexter
۱۳۹۶/۰۶/۲۸

کسی خونده ؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۴)
باانگیزه و پرانرژی بودن، چیزهایی هستند که با آن‌ها تقریباً می‌توانیم بر همه چیز فائق آییم. احساس خستگی و بیقراری، ذهنمان را خاموش می‌کند و منفعلمان می‌کند. سخنرانان با انگیزه و پرانرژی همیشه مورد علاقه هستند و بیشتر از آن‌هایی که خسته و منفعل‌اند با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند.
Dexter
بیشتر سخنران‌ها، چون به موضوع صحبت خودشان هم علاقه‌ای ندارند، خشک به نظر می‌رسند. به همین دلیل، تماشای یک سخنران مشتاق، مانند نوشیدن یک لیوان آب یخ وسط بیابان، آدم را سرحال » می‌آورد.
Dexter
«تا زمانی که کاری را انجام نداده‌اید وانمود به انجامش نکنید، اما تا زمانی که همانی شوید که می‌خواهید، وانمود کنید که همان هستید.» امی کودی، پروفسور، دانشکده کسب‌وکار هاروارد
کاربر ۱۶۱۷۹۲۸
«من ماشین یادگیری هستم و جهان مکان یادگیری است.» تونی رابینز، تد، ۲۰۰۶
ツAlirezaツ
«باید علاقه خود را دنبال کنید. باید بفهمید که عاشق چه چیزی هستید، واقعاً چه کسی هستید و شجاعت این کار را داشته باشید. به اعتقاد من، تنها شجاعتی که هر شخصی نیاز دارد، شجاعت دنبال کردن رؤیاهایش است.»
maryam
فیلسوف یونانی، ارسطو، یکی از پدران نظریه ارتباطات به شمار می‌رود. او معتقد است زمانی چیزی مورد قبول واقع می‌شود که سه عامل داشته باشد: (۱) صفات انسانی؛ (۲) عقل و منطق؛ (۳) هم‌حسی.
مصطفی
آموخته‌ام که آن‌هایی که از کار خود لذت می‌برند، اغلب سخنرانان خوبی نیز هستند.
Dexter
نمی‌توانید به سادگی تنها با منطق دیگران را مجاب کنید. چه کسانی این را گفته‌اند؟ منطقی‌ترین متفکران جهان!
مصطفی
اگر برای اشتراک‌گذاری اشتیاقتان با مخاطبان انگیزه دارید، در سخنرانی برای جمع یا ارائه مهم جلوی رئیستان، به طرز شگفت‌انگیزی کمتر عصبی می‌شوید
Dexter
سخنرانان موفق نمی‌توانند برای به اشتراک گذاشتن ایده‌هایشان صبر کنند. آن‌ها گیرایی دارند و این گیرایی مستقیماً با میزان علاقه‌شان به محتوایی که می‌خواهند ارائه دهند، رابطه دارد.
Dexter

حجم

۴۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۴۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان