دانلود و خرید کتاب کتاب مرجع کارکردهای اجرایی سام گلدشتاین ترجمه ندا نظربلند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب کتاب مرجع کارکردهای اجرایی

کتاب کتاب مرجع کارکردهای اجرایی

معرفی کتاب کتاب مرجع کارکردهای اجرایی

کتاب مرجع کارکردهای اجرایی نوشتهٔ سام گلدشتاین و جک ای. ناگلیری و ترجمهٔ ندا نظربلند و فرزانه مظفری نژاد است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب مرجع کارکردهای اجرایی

نویسنده در کتاب مرجع کارکردهای اجرایی کوشیده نظريه‌پردازان برجسته، پژوهشگران و متخصصان بـالينی را بـا آزمـايش‌های علمی، ارزيابی ودرمان‌هاي باليني و آموزشی كاركردهای اجرايي همراه كند. در این کتاب گسترهٔ وسيعی از نظريه‌ها و ايده‌ها جمع‌آوری شده بود، اما مهم‌تر از همه، فراهم‌كردن منابع گسترده برای ايجاد راهكارهای كارآمد و مؤثر جهت كمک به افرادی بود كـه در طول عمر خود در معرض اختلال در كاركردهاي اجرايی قرار داشته‌اند. 

این کتاب با تاريخچهٔ كوتاهی از كاركردهای اجرايی به‌عنـوان سـاختار نظـری و بـالينی آغـاز می‌شـود و در فصل بعدی مروری كلی بر فيزيولوژی كاركردهای اجرايی و مغز در اختيار خوانندگان قرار می‌گیرد. بخش‌های بعدی مباحث كاركردهای اجرايی و عملكرد قطعهٔ پيشانی، مفهوم‌سازی كاركردهای اجرايی، توصيف تغييـرات تحولی بهنجـار در كاركردهای اجرايی در دوران بلوغ مورد بحث قرار می‌گیرد.

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب مرجع کارکردهای اجرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب مرجع کارکردهای اجرایی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰۹ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰۹ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۴۰۰
تومان