دانلود و خرید کتاب اعتیاد اینترنتی کیمبرلی اس. یانگ ترجمه فاطمه وحدت نيا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتیاد اینترنتی اثر کیمبرلی اس. یانگ

کتاب اعتیاد اینترنتی

معرفی کتاب اعتیاد اینترنتی

کتاب اعتیاد اینترنتی نوشتۀ کیمبرلی اس. یانگ و کریستیانو نابوکودآبرئو و ترجمۀ فاطمه وحدت نیا است. نشر آسیم این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، کتابی راهنما برای ارزیابی و درمان مسألۀ اعتیاد به اینترنت است.

درباره کتاب اعتیاد اینترنتی

کتاب اعتیاد اینترنتی در فصل نخست به درک رفتار و اعتیاد اینترنتی و در فصل دوم به روان‌درمانی، درمان و پیش‌گیری پرداخته شده است.

نویسندگان این کتاب برآن بوده‌اند تا در کنار مطالبی که به‌طور احساساتی دربارۀ مسألۀ اعتیاد به اینترنت و فضاهای مجازی اظهار می‌شود، نگاهی علمی نیز به این پدیده بکنند. آنها وجود چنین کتاب‌هایی را یک ضرورت می‌دانند.

در نگارش این کتاب از علوم روانپزشکی، روانشناسی، ارتباطات و علوم اجتماعی بهره برده شده است.

خواندن کتاب اعتیاد اینترنتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعتیاد اینترنتی

«اعتیاد اینترنتی ابتدا در سال ۱۹۹۶ مورد بررسی قرار گرفت، و یافته‌ها در انجمن روانشناسی امریکا ارائه گردیدند. در این تحقیق بیش از ۶۰۰ نفر از کاربران شدید اینترنت که با استفاده از یکی از نسخه‌های اصلاح شده معیار DSM-IV برای قمار بیمارگون مورد سنجش قرار گرفته و نشانه‌های بالینی اعتیاد را نشان داده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند. از آن زمان به بعد، در تحقیقات بعدی دهۀ گذشته جنبه‌های مختلف این اختلال بررسی شده‌اند. در تحقیقات اولیه تلاش بر این بوده است که اعتیاد اینترنتی را تعریف نموده و به بررسی الگوهای رفتاری متمایزکننده کاربرد وسواسی اینترنت از کاربرد طبیعی بپردازند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۷ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان