دانلود و خرید کتاب شهرهای خلاق و هوشمند پرویز محمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شهرهای خلاق و هوشمند

کتاب شهرهای خلاق و هوشمند نوشتهٔ پرویز محمدزاده و اکرم اکبری و بابک علیاری و رضا عبادی و رویا عبدالهیان است. انتشارات نور علم این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب شهرهای خلاق و هوشمند

کتاب شهرهای خلاق و هوشمند محصولی از تلاش‌ها و پژوهش‌های نویسنده در زمینهٔ شناخت و تبیین ارتباط میان دو مفهوم «شهر هوشمند» و «شهر خلاق» است. مفاهیمی که هر یک به تنهایی دارای اهمیت فراوانی‌اند، اما در ترکیب با یکدیگر می‌توانند شهرهایی را پدید آورند که نه تنها نیازهای اقتصادی و زیربنایی شهروندان را برآورده می‌کنند، بلکه به آن‌ها امکان می‌دهند تا در محیطی پرورش‌یافته با خلاقیت و نوآوری زندگی کنند. هدف نویسندهٔ کتاب ارائهٔ نقشهٔ راهی است که به مدیران شهری، برنامه‌ریزان، پژوهشگران و تمامی علاقه‌مندان به توسعهٔ شهری کمک می‌کند تا از این تجربه‌ها و دستاوردها برای ایجاد شهرهایی بهتر و پایدارتر استفاده کنند. 

خواندن کتاب شهرهای خلاق و هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شهرهای خلاق و هوشمند

«شهرها از دیرباز به عنوان قلب تپنده تمدن‌ها و جوامع بشری شناخته شده‌اند؛ اما امروز، در آستانه قرن بیست و یکم، ما شاهد تغییرات عمیق و بنیادینی در نحوه عملکرد و توسعه آن‌ها هستیم. مفهوم شهر دیگر تنها به معنای تجمعی از ساختمان‌ها و جاده‌ها نیست، بلکه به فضای خلاقیت، نوآوری و فناوری تبدیل شده است. شهرهای هوشمند و خلاق به نمادی از آینده‌ای پیشرو و پایدار تبدیل شده‌اند؛ آینده‌ای که در آن «تکنولوژی» و «فرهنگ و هنر» دست در دست هم، کیفیت زندگی انسان‌ها را بهبود می‌بخشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان