دانلود و خرید کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی هلن گوورک ترجمه مریم درویشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی اثر هلن گوورک

کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

کتاب «مدیریت بازاریابی خرده فروشی» نوشتۀ هلن گوورک، پییتر مک گلدریک و ترجمۀ مریم درویشی و عذرا نژادفتحی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

خرده‌فروشی صنعتی پویا است که همواره درحال‌رشد و تکامل است و هم منعکس‌کنندۀ تغییرات جامعه است و هم بر آن اثر می‌گذارد. ازآنجایی‌که صنعت خرده‌فروشی صنعتی جهانی به شمار می‌رود، تأثیرات زیادی بر اقتصاد، جامعه و محیط‌زیست در سراسر جهان می‌گذارد. کتاب مدیریت بازاریابی خرده‌فروشی توضیح می‌دهد که فعالیت‌های بازاریابی به بخش بازاریابی خرده‌فروشی محدود نمی‌شود، بلکه در سرتاسر سازمان صورت می‌گیرد. کتاب‌های متعددی در زمینۀ بازاریابی خرده‌فروشی منتشر شده است؛ اما موارد کمی بر بازار اروپا متمرکز بوده است. کتاب مدیریت بازاریابی خرده‌فروشی تأثیر توسعۀ محصول و طراحی فروشگاه بر خرده‌فروشی را به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب مدیریت بازاریابی خرده‌فروشی تصویری از تحولات کنونی در عرصه‌های خرده‌فروشی و بازاریابی ارائه می‌کند به افرادی که تصمیم دارند به حوزۀ بازاریابی خرده‌فروشی وارد شوند کمک می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا کسب‌وکارهای مختلف را تجربه کنند؛ زیرا منجر به آگاهی آن‌ها از نیازهای مصرف‌کننده می‌شود.

کتاب مدیریت بازاریابی خرده‌فروشی در ۱۳ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مقدمه‌ای بر مدیریت بازاریابی خرده‌فروشی»، «فصل دوم: استراتژی‌های بازرایابی خرده‌فروشی»، «فصل سوم: رفتار مصرف‌کننده و بخش‌بندی بازار خرده‌فروشی»، «فصل چهارم: مدیریت محصول و برند خرده‌فروشی»، «فصل پنجم: خرید و بازارپردازی خرده‌فروشی»، «فصل ششم: قیمت‌گذاری خرده‌فروشی»، «فصل هفتم: ارتباطات بازاریابی خرده فروشی»، «فصل هشتم: موقعیت مکانی خرده‌فروشی»، «فصل نهم: طراحی و چیدمان خرده‌فروشی»، «فصل دهم: خدمات مشتری خرده‌فروشی»، «فصل یازدهم: خرده‌فروشی چندکاناله»، «فصل دوازدهم: قانون و اخلاق در خرده‌فروشی» و «فصل سیزدهم: بازاریابی خرده‌فروشی بین‌المللی و بازارهای نوظهور».

خواندن کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان، کارشناسان و کسانی که قصد دارند وارد صنعت خرده‌فروشی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت بازاریابی خرده فروشی

«گیلبرت (۲۰۰۳) خرده‌فروشی را این‌گونه تعریف می‌کند: هر کسب‌وکاری که در نقش واسطه توزیع و بر اساس نوع کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهد تلاش‌های بازاریابی خود را در جهت جلب رضایت مصرف‌کننده نهایی هدایت می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده دیدگاه سنتی به خرده‌فروشی است که منحصراً کسب‌وکار محور است. بااین‌حال، لوسک و همکاران (۲۰۱۱) دیدگاهی ارائه می‌دهند که اندکی متفاوت است و بیان می‌کنند که خرده‌فروشی شامل فعالیت‌ها و گام‌های نهایی موردنیاز برای قراردادن محصول در دست مصرف‌کننده با ارائه خدمات به مصرف‌کننده است و این آخرین گام در زنجیره تأمين، ممکن است از اروپا با آسیا تا شهر شما امتداد یابد؛ بنابراین هر سازمانی که محصولی را به فروش رساند یا خدمتی را برای مصرف‌کننده نهایی فراهم می‌سازد، عمل خرده‌فروشی را انجام می‌دهد. هر دو تعریف ارائه شده در اینجا نشان می‌دهند که دامنه فعالیت خرده‌فروشی شامل سازمان‌هایی است که خدمات را مستقیماً از طریق کسب‌وکار خود به مشتریان می‌فروشند. خرده‌فروشان را می‌توان شامل آرایشگران، بانک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و سازمان‌های بخش اوقات فراغت مانند رستوران‌ها و سالن‌های ورزشی دانست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

قیمت:
۲۱۵,۰۰۰
تومان