دانلود و خرید کتاب قدرت حافظه درخشان تونی بوزان ترجمه بهناز پیاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت حافظه درخشان اثر تونی بوزان

کتاب قدرت حافظه درخشان

نویسنده:تونی بوزان
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قدرت حافظه درخشان

کتاب قدرت حافظه درخشان نوشتهٔ تونی بوزان و ترجمهٔ بهناز پیاده است. نشر پندار تابان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب تقویت حافظه.

درباره کتاب قدرت حافظه درخشان

کتاب قدرت حافظه درخشان (Brilliant Memory) فنونی را به ما آموزش داده است که با یادگیری و انجام آن‌ها می‌توانیم حافظهٔ خود را تقویت و مشکلات مربوط به آن را برطرف کنیم. این کتاب که به قلم یک مشاور آموزشی و از بنیان‌گذاران تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهنی نوشته شده، هفت فصل دارد. تونی بوزان در فصل اول و دوم، اطلاعاتی در باب مغز و حافظه در اختیار ما قرار داده است. فصل سوم اصول اصلی و بنیادین حافظه را تبیین کرده است. فصل چهارم راهکاری ارائه کرده که با آن و توسط کلمات و تصاویر کلیدی، قفل‌های حافظه باز می‌شود. فصل پنجم پنج روش کلیدی تقویت حافظه را توضیح داده است. فصل ششم آزمونی برای ارزیابی حافظه را در بر گرفته و فصل هفتم به شما خواهد آموخت که چگونه قدرت حافظه‌تان را دوبرابر کنید.

خواندن کتاب قدرت حافظه درخشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب تقویت حافظه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت حافظه درخشان

«همهٔ ما با هم تفاوت داریم و بنابراین اعداد در ذهن افراد متفاوت، تصاویر متفاوتی را زنده خواهند کرد. به خودتان حدود ده دقیقه زمان برای فکر کردن بدهید و ببینید ترجیح می‌دهید به جای تصاویر صفحهٔ قبل چه تصاویری را جایگزین کنید و آنگاه برای هر یک از اعداد یک تا ده تصویری را در نظر بگیرید که از نظر شما مناسب‌تر است. آنگاه این تصاویر به تصاویر کلیدی حافظهٔ شما تبدیل خواهند شد که شما را در روش تقویت حافظهٔ عدد ـ شکل یاری می‌رسانند.

از فضایی که در صفحهٔ قبل در اختیارتان قرار گرفته برای نوشتن اعداد یک تا ده و تصاویری که از نظر شما معرف آنها خواهند بود، استفاده کنید.

-نگران « خوب » یا « بد » بودن تصاویری که انتخاب می‌کنید نباشید.

-از رنگ برای زنده کردن تصاویر و محکم کردن آنها در حافظه‌تان استفاده کنید.

-از اغراق و حرکت نیز در این تصاویر استفاده کنید.

وقتی این کار را تمام کردید، چشم‌های‌تان را ببندید و اعداد از یک تا ده را در ذهن‌تان مجسم کنید تا مطمئن شوید همهٔ تصاویر تداعی‌کننده آنها را به یاد می‌آورید. سپس با شمارش معکوس از ده تا یک بشمارید و همان کار را انجام دهید.

فراخوانی اعداد و تصاویر تداعی‌گر آنها را به شکل تصادفی نیز تمرین کنید. مثلاً یک بار عدد یک و تصویر مربوطه را در ذهن مجسم کنید بار دیگر به شکل تصادفی عددی دیگر را به ذهن بیاورید و به همین ترتیب تا آخر این عمل را تکرار کنید.

به محض این که توانستید تصاویر عدد ـ شکل را فوراً به یاد آورید، دیگر می‌توانید استفاده از آنها را در زندگی روزمرهٔ خود آغاز کنید. برای این کار صرفاً باید تصاویر

عدد ـ شکل را به کلمات دیگر وصل کنید سپس آنها را با استفاده از قوهٔ تخیل خلاق خود به یکدیگر مرتبط سازید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۴۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان