دانلود و خرید کتاب رز+اختراع×فندک زهرا شاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رز+اختراع×فندک اثر زهرا شاهی

کتاب رز+اختراع×فندک

معرفی کتاب رز+اختراع×فندک

کتاب رز+اختراع×فندک نوشتۀ زهرا شاهی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب گرافیکی مناسب برای کودکان بالای ۷ سال است.

درباره کتاب رز+اختراع×فندک

کتاب رز+اختراع×فندک در مجموعۀ «هیچ‌جوری‌ترین اختراعات دنیا» قرار دارد و جلد اول آن محسوب می‌شود. از این مجموعه ۲ کتاب دیگر نیز منتشر شده‌ که عنوان آن‌ها عبارت است از:

مادر + نامادر ÷ سیب‌زمینی سرخ کرده

آقای مخفی + کروکودیل گیاه‌خوار - دزد دریایی

کتاب رز+اختراع×فندک دربارۀ خواهر و برادر دوقلویی به نام فری و وزی است. آن‌ها ۱۲ساله هستند و عشقشان این است که چیزی اختراع کنند. البته باید گفت تا به حال چیزهای زیادی هم اختراع کرده‌اند؛ ولی هیچ‌کدامشان کار نکرده. روزی که به‌عنوان تنها مخترعان محل به مراسم «تقدیر از مخترع برتر» دعوت می‌شوند خیلی ذوق می‌کنند؛ اما در مراسم دختر همسایه به‌عنوان مخترع برتر محل معرفی می‌شود. آن‌ها در بازدید از نمایشگاه اختراعات هم چیزهای عجیبی می‌بینند. اختراعات دختر همسایه مدل پیشرفتۀ اختراعات آن‌ها است، با این تفاوت که همه‌شان کار می‌کنند. فری و وزی مطمئن‌ هستند اختراعاتشان را دختر همسایه دزدیده است؛ اما چطور می‌توانند این قضیه را ثابت کنند؟

مضمون کتاب رز+اختراع×فندک خلاقیت و همکاری است. دوقلوهای این داستان مشکلات خودشان را دارند؛ اما دقیقاً با همین مشکلات‌، اختراعی برخورد می‌کنند؛ یعنی برای هر چیزی یک وسیله‌ای اختراع می‌کنند تا مشکلشان حل شود. اینکه چطوری با موش خانگی‌شان، فندک، صحبت کنند، نیازمند یک وسیله است. پس دستگاه مبدل زبان اختراع می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند بدون اینکه بقیۀ کیک خراب شود توت‌فرنگی رویش را بردارند، پس دستگاهش را اختراع می‌کنند. دلشان می‌خواهد اسمارتیز بخورند و کسی برایشان نمی‌خرد، پس ماشینی اختراع می‌کنند که سنگ را به اسمارتیز تبدیل کنند. فقط یک موضوع وجود دارد. فری و وزی مدام با هم رقابت می‌کنند. آیا آن‌ها متوجه می‌شوند که همکاری بهتر است و کارهایشان را بهتر پیش می‌برد؟ تصاویر جالب و زبان طنز کتاب، کودکان را در خواندن ادامۀ آن تشویق می‌کند.

خواندن کتاب رز+اختراع×فندک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار داستان‌های طنز و سرگرمی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان