دانلود و خرید کتاب گوگل (از ایده تا برند) لوی باندی سیکول ترجمه نگار عجایبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گوگل (از ایده تا برند)

کتاب الکترونیکی «گوگل (از ایده تا برند)» نوشتهٔ لوی باندی سیکول با ترجمه نگار عجایبی در انتشارات فنی ایران ( کتاب های نردبان) چاپ شده است. گوگل (از ایده تا برند) یکی از کتاب‌های مجموعه‌ٔ از ایده تا برند است. نایکی، دیزنی و لگو سه جلد دیگر این مجموعه هستند.

درباره کتاب گوگل (از ایده تا برند)

امروزه گوگل پرطرفدارترین وب‌سایت وبگاه دنیاست. هر دقیقه نزدیک به چهار میلیون جست‌وجو در گوگل انجام می‌شود که در سال می‌شود بالای دو تریلیون جست‌وجو در گوگل. گوگل چیزی بیشتر از یک موتور جست‌وجوست. گوگل صاحب بیش از صد محصول مختلف است که زندگی ما را بهتر و ساده‌تر می‌کنند. اما قبل از اینکه گوگل زندگی همه ما را تغییر بدهد، فقط یک ایده بود. ایده‌ای که دو دوست به اسم لری پیج و سرگی برین وقتی در دانشگاه استنفورد رشته کامپیوتر می‌خواندند، به ذهنشان رسید. این داستان گوگل است؛ چگونگی رشد یک ایده و تبدیل آن به مهم‌ترین و مفیدترین شرکت دنیا!

کتاب گوگل (از ایده تا برند) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب سرگذشت گوگل را برای کودکان و نوجوانان شرح می‌دهد اما خواندن آن برای بزرگسالان نیز خالی از لطف نیست.

بخشی از کتاب گوگل (از ایده تا برند)

در خانه، او در دنیای کامپیوترها غوطه‌ور بود. از کودکی‌اش تعریف می‌کند و می‌گوید: «من واقعاً خوش‌شانس بودم که پدرم پروفسور رشتهٔ کامپیوتر بود. آن روزها چنین چیزی برای کسی در سن من غیرعادی بود» یک روز در سال ۱۹۷۸ کارل پیج اولین کامپیوتر خانه‌شان را خرید. ری به یاد دارد که کامپیوترمان یک کامپیوتر خانگی اِکسیدی بزرگ بود و خرج زیادی روی دست خانواده گذاشت و بعد از اینکه آن را خریدیم تا چند وقت نمی‌توانستیم غذای خوب و درست و حسابی بخوریم. لری در جوانی شروع به کار با کامپیوتر خانگی اِکسیدی کرد. کارل جونیور، برادر لری، می‌گوید: یادم می‌آید یکی از اولین کارهایی که لری با کامپیوترمان می‌کرد تایپ کردن کتاب قورباغه و وزغ بود. سرعت تایپ‌کردنش هم خیلی کند بود. لری بزرگ‌تر که شد به کامپیوترها علاقه‌مندتر شد و تکالیفش را با استفاده از کامپیوتر خانوادگی‌شان انجام می‌داد و از آن‌ها پرینت می‌گرفت. معلم‌هایش هم تعجب می‌کردند و هم گیج می‌شدند؛ چون هیچ دانش‌آموز دیگری تا آن زمان این کار را نکرده بود.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

همه ی مجموعه این کتاب رو از کتابخونه گرفته بودم همشون از جمله نایکی محشر بود دیزنیم فوق العاده بود😉😉😉 اما فواید خواندن این. مجموعه کتاب : _به اطلاعات عمومیتون اضافه میشه✅ _چون موضوعش همگانیه خیلیا خوششون میاد✅ _پس میتونه یه هدیه ی عالیه باشه✅ _اطلاعاتی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان