دانلود و خرید کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن ایمی مورین ترجمه منصور بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن اثر ایمی مورین

کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

نویسنده:ایمی مورین
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن نوشتهٔ ایمی مورین و ترجمهٔ منصور بیگدلی است. انتشارات بهار سبز این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

نویسنده کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن خوانندگان را با ۱۳ کاری را که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند بیان و جهان را با مفهوم قدرت ذهنی آشنا کرد. موضوعاتی مانند اضطراب، درمان، افسردگی و ... که زمانی تابو بود، دیگر ننگ محسوب نمی‌شود و افراد بیشتری به دنبال راه‌هایی برای شادتر، سالم‌تر و انعطاف پذیرتر شدن هستند. این کتاب درباره‌ٔ شماست؛ دربارهٔ ابزارها و مهارت‌های مورد نیاز برای کنار گذاشتن عادت‌های ناسالم. با خواندن این کتاب قوی‌تر می‌شود و قوی‌تر شدن به شما کمک می‌کند بیشترین بهره را از زندگی‌تان ببرید. این کتاب تمرین‌هایی را ارائه می‌دهد که به خوانندگان می‌آموزد که چگونه هر کدام مسیر و برنامه‌ای با مشخصات منحصربه‌فرد خود برای تقویت قدرت ذهنی خود طراحی کنند. در هر فصل، داستان موفقیت، آزمون‌ها، پرسش‌هایی برای تعمق، تمرین‌های قدرت ذهنی و برنامه‌ریزی برای تغییر را می‌خوانید.

درباره ایمی مورین

ایمی مورین ۱۷ ژوئن ۱۹۷۹ در اسکاتلند متولد شد. کارش را در سمت یک روان درمانگر با هدف کمک به دیگران برای ایجاد قدرت ذهنی شروع کرد. در مطالعاتش متوجه شد که افراد دارای ذهن قوی فقط عادات خوب ندارند بلکه آن‌ها از عادات ناسالم که می‌تواند مانع رشد آنها شود پرهیز می‌کنند. او در این باره می‌گوید: «در سال ۲۰۱۳ در یکی از پایین‌ترین نقاط زندگی‌ام، نامه‌ای به خودم درباره‌ٔ تمام کارهایی که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند، نوشتم. وقتی کارم تمام شد، فهرستی از ۱۳ مورد داشتم که اگر اجازه بدهم می‌توانند قدرت ذهنی مرا بگیرند. آن نامه به من کمک کرد، بنابراین فکر کردم شاید بتواند به شخص دیگری هم کمک کند. من آن را به صورت آنلاین منتشر کردم و انتظار داشتم چند نفر آن را بخوانند، اما این لیست در فضای مجازی منتشر شد و بیش از ۵۰ میلیون نفر مطالعه کردند! ظرف چند روز، یک ناشر پیشنهاد نوشتن کتاب را داد. ۹ سال بعد، شش کتاب نوشتم که بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و زندگی من دیگر هرگز مثل قبل نشد.»

خواندن کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۳ کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

«صمیم آگاهانه‌ای گرفتم تا روی اندوهم کار کنم -نه اینکه فقط به‌درد بپردازم - اندوه، فرایندی است که توسط آن شفا پیدا می‌کنیم، اگرچه تجربه‌ای آهسته و دردناک است. این سه ماه، تاریک‌ترین، تنهاترین و ناراحت‌کننده‌ترین ماه‌های زندگی‌ام بودند.

وقتی به کار برگشتم، هنوز با شفا یافتن فاصلهٔ زیادی داشتم. اما کمی بیشتر آمادگی بازگشت به دفتر و دوباره برگشتن به روال عادی‌ام را داشتم. سرانجام، برخی از فعالیت‌هایی را که من و لینکلن با هم انجام داده بودیم از سر گرفتم -مانند برگشتن به مسئولیت سرپرستی موقت کودک – و از سویی آهسته‌آهسته، برخی از آن رؤیاهایی را که با هم داشتیم –مانند همین سرپرستی کودک- را رها کردم.

سال‌ها طول کشید تا زندگی جدیدی بسازم و قلب شکسته‌ام را شفا بدهم. گهگاه کسی از من می‌پرسید که آیا علاقه‌ای دارم دوباره قرار بگذارم و پاسخم همیشه نه بود. نمی‌توانستم قرار گذاشتن با هیچ‌کس را تصور کنم، چه رسد به‌ازدواج کردن. هرچند وقتی با استیو آشنا شدم، همهٔ این‌ها تغییر کرد. او مهربان‌ترین و صبورترین آدمی است که تا به‌حال دیده‌ام. بودن با او حس خوبی دارد.

طی این مدت، اگر کسی از من می‌پرسید که آیا قصد دارم با فرد جدیدی ملاقت کنم؟ در جا پاسخ می‌دادم: «نه»! تا اینکه با مهربان‌ترین آدمِ زندگی‌ام آشنا شدم. ما عاشق شدیم و ازدواج کردیم -در یک کلیسای ماشین‌رو، مخصوص عروسی‌های کوچک با یک شورلت بِل‌اِیر مدل ۱۹۵۷ در لاس‌وگاس - این روش بامزه‌ای برای آغاز زندگی جدیدمان بود. ما با هم خانه‌ای در منطقه‌ای متفاوت خریدیم. من شغل جدیدی پیدا کردم و احساس قدردانی داشتم که می‌توانستم آغاز تازه‌ای در زندگی داشته باشم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۷۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان