دانلود و خرید کتاب صبح روز عید حمیدرضا شاه آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صبح روز عید

کتاب صبح روز عید نوشتهٔ حمیدرضا شاه آبادی است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان و نوجوانان نوشته شده و از مجموعهٔ «اختران» است.

درباره کتاب صبح روز عید

کتاب صبح روز عید که با تصویرسازی‌های «علیرضا گلدوزیان» منتشر شده، دربردارندهٔ داستانی مذهبی برای کودکان و نوجوانان است. حمیدرضا شاه آبادی در این اثر مصور قصه‌هایی از زندگی امام رضا (ع) را برای مخاطب بیان کرده است. این اثر از مجموعهٔ «اختران» است. «شب و شیطان و شمشیر» و‌ «فصل چیدن» عنوان دیگر کتاب‌های این مجموعه هستند. چاپ اول این اثر در سال ۱۳۸۹ و چاپ دوم آن در سال ۱۴۰۳ منتشر شد. 

علی بن موسی بن جعفر (ع) معروف به امام رضا (ع) هشتمین امام مذهب شیعهٔ دوازده‌امامی است. او، از سال ۱۸۳ هجری قمری، به‌مدت بیست سال، امامت شیعیان را برعهده داشت و دورهٔ امامتش با خلافت «هارون عباسی»، «محمدِ امین» و «مأمون عباسی» هم‌زمان بود.

خواندن کتاب صبح روز عید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانانی ۱۲ تا ۱۵ساله‌ای که به خواندن داستان‌های مذهبی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره حمیدرضا شاه آبادی

حمیدرضا شاه آبادی سوم خرداد ۱۳۴۶ به دنیا آمد. او نویسنده و پژوهشگر ایرانی است که کتاب‌های متعددی را در حوزه‌هایی مانند رمان نوجوان، رمان بزرگ‌سال و پژوهش‌های تاریخی به انتشار رسانده است. در این بین، مجموعه‌کتاب‌های «دروازه‌‌ٔ مردگان» و کتاب «دیلماج» از مشهورترین آثار حمیدرضا شاه آبادی به‌شمار می‌آیند.

بخشی از کتاب صبح روز عید

«جمعیت با دیدن ولیعهد خلیفه،بهت زده و ساکت ایستاده بود. هیچ کس توان گفتن چیزی نداشت. صدایی جز بال زدن کبوتران به گوش نمی رسید؛ اما این سکوت دیری نپایید. علی بن موسی چوب دستی اش را بالا گرفت و سرش را به سوی آسمان بلند کرد و انگار که بخواهد به سلام کبوتران بالای سرش پاسخ دهد، فریاد کشید: الله اکبر!

یکباره تمام جمعیت از ته دل فریاد کشید: الله اکبر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان