دانلود و خرید کتاب عروس رنگین کمان شهرام شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عروس رنگین کمان اثر شهرام شفیعی

کتاب عروس رنگین کمان

معرفی کتاب عروس رنگین کمان

کتاب عروس رنگین کمان نوشتهٔ شهرام شفیعی است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ دوم این کتاب را در سال ۱۴۰۳ روانهٔ بازار کرده است. این داستان مذهبی و تاریخی برای کودکان ۱۲ سال به بالا نوشته شده است.

درباره کتاب عروس رنگین کمان

کتاب عروس رنگین کمان که با تصویرسازی‌های «سید کمال الدین طباطبایی» منتشر شده، کودک را با زندگی حضرت فاطمه (س) آشنا می‌کند. کتاب حاضر به قلم شهرام شفیعی جزو مجموعهٔ «اختران» است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکهٔ کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه‌بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید کرده است.

حضرت زهرا (س)، این شخصیت تاریخی و دینی دختر حضرت خدیجه و پیامبر اسلام و همسر امام اول شیعیان است. او ۲۰ جمادی‌الثانی سال پنجم بعثت در مکه به دنیا آمد و در ۱۸سالگی در مدینه از دنیا رفت. از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) می‌توان به ایثار و بخشش به دیگران و به‌ویژه به نیازمندان، اکرام میهمان، زهد و ساده‌زیستی، کار و کوشش، مهربانی با خانواده و کودکان و... اشاره کرد. حضرت زهرا (س) فعالیت‌های سیاسی نیز داشت و مطابق با شرایط تصمیماتی گوناگون گرفته است؛ به‌عنوان نمونه او در جمع زنان «مهاجر» و «انصار» سخنرانی کرد و پیش از وفات یک وصیت‌نامهٔ سیاسی نوشت و همواره کوشید از حق خود دفاع کند.

خواندن کتاب عروس رنگین کمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «د» (۱۲ سال به بالا یا «نونِگاه») پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان