دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه محمد علی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

نویسنده:جیمز کلیر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی به قلم جیمز کلیر و محمد علی نژاد را نشر کتاب مهربان منتشر کرده است. این کتاب به معرفی روش‌هایی برای ایجاد رفتارها و عادات خوب و تقویت و ماندگاری آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب عادت های اتمی 

عادت‌ها‌ی ما نقش به‌سزایی در شکل‌گیری رفتارها و خلق‌وخوی ما دارند. عاداتی که بسیاری از آن‌ها حاصل تربیت، سبک زندگی و انتخاب‌های خود ماست. جیمز کلییر، نویسنده و سخنران انگیزشی است که عمده‌ٔ کتاب‌هایش در حوزه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی و بهبود سطح زندگی است. او در این کتاب کوشیده تا روش‌هایی برای ایجاد عادات پسندیده و نیکو و راه‌های تثبیت و ماندگاری آن‌ها را به خواننده بیاموزد و به قدرت تغییرات کوچک و نتایج شگفت‌انگیز و قابل توجهشان اشاره کند. این کتاب همراه با مثال و نمونه‌های عینی به فهم بهتر موضوع کمک شایانی می‌کند.

خواندن کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعهٔ فردی و کسانی که به دنبال ایجاد تغییرات مثبت و سازنده در زندگی خود هستند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«چرا عادت‌های کوچک تفاوت‌های بزرگ ایجاد می‌کنند؟

اهمیت دادن بیش از اندازه به یک لحظهٔ مشخص و نادیده گرفتن ارزش ایجاد بهبودهای کوچک در کارهای روزانه کار بسیار آسانی است. بیشتر وقت‌ها فکر می‌کنیم موفقیت‌های بزرگ نیازمند اقدامات بزرگ است. این که آیا وزن کم کردن، ایجاد یک کسب‌و‌کار، نوشتن یک کتاب، پیروزی در مسابقات یا به دست آوردن هر چیز دیگر هدف شماست یا خیر ما به خودمان فشار می‌آوریم تا پیشرفت‌های چشمگیری که همه از آن صحبت می‌کنند، خلق کنیم. اگر چه پیشرفت‌های یک درصدی چندان قابل توجه نیستند گاهی‌اوقات حتی قابل اغماض هستند اما می‌توانند به‌خصوص در بلندمدت بسیار پرمعنا باشند. تفاوتی که پیشرفت‌های کوچک در طول زمان می‌توانند ایجاد کنند بسیار چشمگیر خواهد بود. اینجاست که علم ریاضیات به کار می‌آید اگر شما در هر روز بتوانید پیشرفتی یک‌درصدی داشته باشید، در پایان سال ۳۷ برابر از آغاز آن بهتر خواهید بود از سوی دیگر، اگر هر روز پسرفتی یک درصدی داشته باشید عملکرد شما در پایان سال به صفر میل خواهد کرد. چیزی که در ابتدا به‌عنوان یک برد کوچک یا شکست جزئی تلقی می‌شود درنهایت به چیزی فراتر از آنچه فکر می‌کردیم می‌رسد. عادت‌ها درواقع اثر مرکب پیشرفت شخصی به شمار می‌آیند. همان‌طور که پول از طریق اثر مرکب چند برابر می‌شود اثرات عادت‌های شما نیز می‌تواند آن‌ها را تکرار کند. به نظر می‌رسد عادت‌های شما تفاوت ناچیزی در مقایسه با روز قبل ایجاد کنند اما پس از گذشت چند ماه یا چند سال این تغییرات شگرف خواهند بود. البته این تغییرات زمانی برای شما ملموس خواهند بود که پس از گذشت دو، پنج یا ده سال به گذشته نگاهی کنید و به چشم خود ارزش عادت های خوب یا هزینهٔ عادت‌های بد را در زندگی‌تان ببینید.» 

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

قیمت:
۸۷,۵۰۰
تومان