دانلود و خرید کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی حدیث سعیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی

کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی

معرفی کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی

کتاب الکترونیکی رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی نوشتۀ حدیث سعیدی و عباس فتحی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی، منبع مطالعاتی در زمینهٔ رویکرد وضعیت‌های طرح‌واره‌ای در طرح‌واره درمانی است که برای خوانندگان عام نگارش یافته است.

درباره کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی

شکستن الگوهای فکری منفی اولین راهنما در زمینه طرح‌واره درمانی مبتنی بر وضعیت‌های طرح‌واره‌ای است که برای بیماران در دوره‌های طرح‌واره درمانی و همچنین به عنوان یک کتاب خودیاری برای عموم خوانندگانی نوشته شده است که تلاش می‌کنند بر الگوهای فکری و رفتاری منفی غلبه کنند. کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی دربرگیرنده مطالعات موردی فراوانی است که به تبیین طرح‌واره‌ها و وضعیت‌های طرح‌واره‌ای و همچنین شفاف‌سازی تکنیک‌های مورد استفاده برای غلبه بر وضعیت‌ها و الگوهای طرح‌واره‌ای ناکارآمد کمک می‌کند. همچنین تمرینات کاربردی بسیاری دارد که خوانندگان می‌توانند بلافاصله در رابطه با چالش‌های دنیای واقعی و مشکلات هیجانی که با آن روبرو می‌شوند به کار ببرند. شامل مثال‌های واقعی فراوان است که رویکرد طرح‌واره درمانی مبتنی بر وضعیت‌های طرح‌واره‌ای را در عمل نشان می‌دهد.

خواندن کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که خواهان تغییر نگرش بنیادین در زندگی‌ هستید و از خواندن کتاب‌هایی که ذهن‌ را به چالش می‌کشد، لذت می‌برند مناسب است.

بخشی از کتاب رهایی از ۱۸ تله زندگی در مسیر خوشبختی

«طرحواره‌های ناسازگار(یا تله‌ها) مجموعه‌ای از باورها و خاطرات هستند که با یک سری احساس‌های عاطفی، حالتهای بدنی و تصاویر ذهنی پیرامون یک مساله شکل گرفته‌اند و به شدت ناکار آمد هستند. در واقع طرحواره‌ها قالب‌ها و الگوهایی هستند که در دوران کودکی و نوجوانی در ما ایجاد شده‌اند و برای بفای خود می‌جنگند و در طول دوران زندگی تداوم دارند.

مدل طرحواره درمانی توسط جفری یانگ ارائه شده است. او می‌گوید که طرحواره‌های ناسازگار به خاطر تجربیات بد دوران کودکی و برآورده نشدن نیازهای هیجانی و نو برخوردی که والدین با کودک داشته‌اند، ایجاد شده است.

طرحواره‌ها مانند یک نقشه ساختمان هستند که بنای ساختمان طبق آن ساخته می‌شود و تمام روابط ما طبق این الگوها خلق می‌شوند. طرحواره‌ها به ما می‌گویند که چگونه خود؛ دیگران و دنیا را نگاه کنیم، می‌گویند چگونه با خود و دیگران رفتار کنیم و چگونه فکر کنیم. ...» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۱۵۷,۰۰۰
تومان