دانلود و خرید کتاب توپ تاپ تیپامبی حدیث لزرغلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توپ تاپ تیپامبی اثر حدیث لزرغلامی

کتاب توپ تاپ تیپامبی

معرفی کتاب توپ تاپ تیپامبی

کتاب توپ تاپ تیپامبی نوشتۀ حدیث لزرغلامی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب‌ِ مصور رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی در مجموعۀ کودک و نوجوان نشر است و برای کودکان گروه سنی الف و ب نوشته شده است.

درباره کتاب توپ تاپ تیپامبی

کتاب توپ تاپ تیپامبی جزو داستان‌های تخیلی کودکانه است. این کتاب در مجموعۀ ماجراهای گولا گولا قرار دارد و شخصیت آن، یک هیولای عجیب و بامزه به نام گولا گولا است. این مجموعه ۵جلدی است و کتاب حاضر جلد چهارم آن به شمار می‌آید. عنوان داستان‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

ماجراهای گولا گولا ۱: دامبی بامبی

ماجراهای گولا گولا ۲: توم بوم کارامبی؟

ماجراهای گولا گولا ۳: ریز ریز ریزامبی

ماجراهای گولا گولا ۴: توپ تاپ تیپامبی

ماجراهای گولا گولا ۵: چرخام تریم پامبی

برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

 کتاب توپ تاپ تیپامبی مصور و رنگی است. تمام صفحات آن را نقاشی پوشانده است با متنی بسیار کوتاه که کودک را دعوت به جست‌وجو و کنجکاوی می‌کند و می توان آن را کتابی تصویری در نظر گرفت. کتاب‌های تصویری به بیننده فشار وارد نمی‌کنند و حتی برعکس، به او احساس آزادی، خلاقیت می‌دهند. درواقع این نوع کتاب‌ها موقعیتی را فراهم می‌آورند که در آن امکان افزایش خلاقیت، تخیل، گسترش دایرۀ واژگان فراهم می‌شود. در داستان توپ تاپ تیپامبی کودکان قرار است با ظاهر گولا گولا و ویژگی‌های آن آشنا شوند پس از خواننده درخواست می‌کند که نقاط مختلف بدن او را لمس کند.

خواندن کتاب توپ تاپ تیپامبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های تصویری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان