دانلود و خرید کتاب ببین چقدر دوستت دارم، در بهار سم مک برتنی ترجمه نیره طالب زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ببین چقدر دوستت دارم، در بهار اثر سم مک برتنی

کتاب ببین چقدر دوستت دارم، در بهار

معرفی کتاب ببین چقدر دوستت دارم، در بهار

کتاب «ببین چقدر دوستت دارم، در بهار» نوشتۀ سم مک برتنی و ترجمۀ نیره طالب زاده است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. این کتاب، از طریق داستانی جالب و بامزه فصل بهار را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب ببین چه قدر دوستت دارم، در بهار

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

آموزش فصل‌ها به کودکان یکی از مسائلی که والدین باید به‌موقع به کودکان خودآموزش دهند. همان‌طور که کودکان رشد می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند، دربارۀ مسائل مختلف از جمله آب‌وهوا کنجکاو می‌شوند و تمایل دارند تا در مورد آن بیشتر بدانند. تمام فصل‌ها زیبا هستند اما شاید ابتدا متعجب شوند و ندانند که تغییر فصل چه معنایی دارد. خواندن کتاب یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای آموزش فصل‌ها به کودکان است.

ببین چه‌قدر دوستت دارم یک مجموعۀ ۴ جلدی است و قصه‌های بابا فندقی و پسرش فندقک را روایت می‌کند. جلدهای این مجموعه عبارت است از: «ببین چه‌قدر دوستت دارم در بهار»، «ببین چه‌قدر دوستت دارم در تابستان»، «ببین چه‌قدر دوستت دارم در پاییز» و «ببین چه‌قدر دوستت دارم در زمستان». این مجموعه با زبانی ساده، کودکانه و صمیمی کودکان را با فصل‌های مختلف و ویژگی‌های هرکدام آشنا می‌کند. کودکان با مطالعۀ این کتاب ضمن آشنایی، به تفاوت‌های فصل‌ها با یکدیگر پی می‌برند. این مجموعه همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا به محیط اطراف خود بیشتر توجه کنند و جستجوگرانه به جهان نگاه کنند. در هریک از این ۴ جلد فندقک با پدرش همراه می‌شود. سم مک برتنی تلاش کرده است تا از این طریق رابطۀ پدر و فرزند را تقویت کند.

خواندن کتاب ببین چه قدر دوستت دارم، در بهار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که قصد دارند فصل‌ها را به فرزندان خود آموزش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ببین چه قدر دوستت دارم، در بهار

«در یک روز بهاری، فندقک و بابا فندقی جست‌وخیزکنان به گردش رفتند.

بهار بعد از زمستان، فصل روییدن و رشد همه چیز است.

آن‌ها به نهال بلوطی رسیدند که جوانه‌زده بود.

بابا فندقی گفت: «این کوچولو روزی به یک درخت تبدیل می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان