دانلود و خرید کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم نفیسه جامی الاحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم اثر نفیسه جامی الاحمدی

کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم

کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم نوشتۀ نفیسه جامی الاحمدی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر و مناسب برای گروه سنی ب است.

درباره کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم

برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم داستان بچه‌ای است که همراه با مادرش به بازار می‌رود. وقتی در بازار یک عروسک می‌بیند، از مادرش می‌خواهد که آن را برایش بخرد. مادر، پول‌هایش را می‌شمارد، فهرست وسایل مورد نیازشان را می‌نویسد و در نهایت دو تا پول می‌ماند. مادر با یکی از پول‌های باقی‌مانده یک قلک می‌خرد و آن یکی پول را داخل قلک می‌اندازد و به کودکش می‌گوید اگر دو تا پول دیگر هم خودش جمع کند و داخل قلک بیندازد، می‌تواند با آن عروسک مورد علاقه‌اش را بخرد. این راه‌حل مادر، یکی از موارد مهم در تربیت فرزند است که به او پس‌انداز، نحوۀ مدیریت پول و از همه مهم‌تر تلاش برای به دست آوردن آنچه را می‌خواهد آموزش می‌دهد.

کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم مصور است، سراسر صفحه‌های کتاب نقاشی‌های بسیار جذاب و بامزه دارد که لذت خواندن کتاب را برای کودکان دوچندان می‌کند.

خواندن کتاب اگر یه پول دیگه هم داشتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان