دانلود و خرید کتاب سردار کودزر سعید جلائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سردار کودزر

کتاب «سردار کودزر» نوشتۀ سعید جلائی و اعظم چهرقانی است و انتشارات سفیران طلائیه آفتاب آن را منتشر کرده است. سردار کودرز، سیزدهمین جلد از مجموعۀ رفیق شهیدم است و زندگی  شهید محمدحسن الله دادی، مسئول واحد طرح و عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب را روایت می‌کند.

درباره کتاب سردار کودرز

شهدا، نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند؛ لذا باید به‌درستی معرفی شوند. امروزه پا به هر کوچه و خیابانی که بگذاریم، از هر بزرگراه یا میدانی که عبور کنیم نام شهدا را می‌بینیم. کشور ایران پر از قهرمانان بزرگی است که در موقعیت‌های سخت و دشوار پا به میدان گذشتند و از جان‌عزیزشان گذشتند. اما صِرف نام‌گذاری خیابان برای شناختن و یادآوری این عزیزان کافی نیست به همین دلیل ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان اهمیت و ضرورت زیادی دارد و نوشتن کتاب یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای حفظ و انتقال خاطرات و فرهنگ ایثار و شهادت است. زندگی‌نامه‌های شهدا و ثبت خاطراتشان به افراد کمک می‌کند تا با ابعاد دیگری از شخصیت، سبک زندگی و جهان‌بینی‌شان آشنا شوند.

کتاب سردار کودرز همانند بسیاری از کتاب‌های زندگینامۀ شهدا فرصت بسیار خوب و البته آسان‌ترین روش برای نزدیک‌شدن به این بزرگان است. این کتاب درواقع زندگینامۀ مستندی دربارۀ شهید محمدحسن الله دادی است. نویسندگان تلاش کرده‌اند در پانوشت هر بخش از کتاب، اسم راوی یا عنوان منبع را بیاورند. خاطراتی که در کتاب گنجانده شده شخصیت اخلاقی و معنوی این شهید  را از دوران کودکی تا شهادتش به نمایش می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های بارز این شهید هنر نقاشی و خطاطی او بود که از آن در راه خدمت به انقلاب استفاده می‌کرد. شهید محمدحسن الله دادی مسئول واحد طرح و عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب بود

خواندن کتاب سردار کودرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خاطرات و علاقه‌مندان به زندگی‌نامۀ شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سردار کودرز

«اول اسفند سال ۱۳۳۱ در روستای کودرز اراک به دنیا آمد. کودک بود که برای همیشه از دامن پرمهر مادری محروم شد. تا ششم ابتدایی بیشتر درس نخواند دلش می‌خواست باری از دوش پدر بردارد برای همین کار آهنگری و جوشکاری را انتخاب کرد. برای خودش هنرمندی بود. روزهای جوانی‌اش به تظاهرات، شعارنویسی، پخش اعلامیه‌های امام گره خورد. می‌خواست نقشی در پیروزی انقلاب داشته باشد. هنوز هم مردم روستای کودرز از سلیقۀ زیبایش در تهیۀ تمثال و پلاکاردهای شعارنویسی شده می‌گویند. لحظه‌ای آرام و قرار نداشت. خودش و خودروی تویوتا وانتش را وقف انقلاب و فعالیت‌های فرهنگی کرده بود. با پیروزی انقلاب عضو سپاه شد. همیشه در کارهایش مصمم و صادق بود؛ واقعاً حرف و عملش یکی بود. شروع مأموریتش در سپاه با گشت و بازرسی، حفاظت از بیت امام و آیت‌الله مشکینی و مسئولیت در ستاد محور، جانشینی طرح و عملیات گره خورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان