دانلود و خرید کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات آندرونیکاس آندرونیکو ترجمه لادن شریعت زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات اثر آندرونیکاس آندرونیکو

کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات

معرفی کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات

کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات نوشتهٔ آندرونیکاس آندرونیکو و ترجمهٔ لادن شریعت زاده است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب گرفتن کنترل زندگی در دست خود.

درباره کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات

کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات کمک می‌کند تا به سرنوشتتان قدرت دهید و کنترل زندگیتان را به دست بگیرید. این کتاب که چندین بخش دارد، رازهای قدیم سفارش به کائنات را برای شما آشکار کرده است؛ قدرتی آن‌قدر عظیم که فقط باید آنچه را واقعاً می‌خواهید، از کائنات درخواست کنید و آن را به دست آورید. این اثر حاوی دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های قدرتمند نیمه‌خودآگاه است. هر چقدر بیشتر با این متن آشنا شوید، درک معنویتان از این راهنمایی بیشتر خواهد شد. این کار شما را قادر می‌کند تا با کائنات بهتر و سریع‌تر ارتباط برقرار کنید و خواسته‌هایتان را آسان‌تر و با موفقیت بیشتر انتقال دهید. عنوان برخی از بخش‌های این اثر عبارت است از «نگاه به غروب آفتاب در آسمان»، «تقدیر و سرنوشتتان چیست؟ آیا شما تقدیر و سرنوشت را می‌خواهید؟»، «هفت مرحلهٔ قانون سفارش به کائنات»، «مذهب سازمان‌یافته و قانون سفارش به کائنات» و «چیزهای زیادی برای ترسیدن ... اجازه دهید شهامت شما را راهنمایی کند».

خواندن کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات

«طبیعی است وقتی در رأس تصمیم‌گیری‌های مهم قرار داریم، به‌دنبال توصیهٔ صحیح و بی‌ضرری باشیم. آیا با شریک جدیدی سازگار هستم؟ آیا باید این کار را بگیریم؟ زمان مساعد برای ازدواج چه زمانی است؟ و عارفان و ستاره‌شناسان بسیار زیادی هستند که خوشحال می‌شوند عقل و درایت و خردمندیشان را با شما به اشتراک بگذارند و اگر این کار را انجام دهند و شما دربارهٔ نوع شخصی که هستید کمی بیشتر بدانید، عالی است. اگر شما از این دانش برای بهبود زندگی‌تان به‌طریقی استفاده کنید، فوق‌العاده است. به این معنا که شما می‌توانید مشاهده کنید چطور با معادلهٔ کائنات سازگارید و از جایگاه درونی‌تان درک کاملی داشته باشید. آیا نشان ستاره‌ام، سرطان است؟ این علامت توضیح می‌دهد چرا من پرشور و احساساتی و الهام‌بخش هستم. باید به همین علت باشد که گروه زنان آهنگ‌هایم را گوش می‌دهند! رئیسم گفت من خیلی در کار، هیجان‌زده هستم. شاید مجبور باشم کمی از شدت آن بکاهم.

اما زمانی که افراد از نظر عاطفی بسیار زیاد آسیب‌پذیرند، بیشتر مستعد این موضوعند که توسط مشاوران معنوی و موقعیت‌های ستارگان، راهنمایی شوند. وقتی مردم برای مطالعات زندگی بیش‌ازحد به مفهومی می‌چسبند، بردهٔ آن می‌شوند. آیا هر روز روزنامه می‌خرید تا نشان ستاره‌تان را بخوانید؟ خوب است. آیا اگر آن را نخوانید، وحشت‌زده و سراسیمه می‌شوید؟ آیا گاهی به دیدن یک مشاور معنوی می‌روید؟ یا مرتباً با یک مشاور معنوی دیدار دارید تا بتواند به شما بگوید تصمیمات "درستی" که باید بگیرید، کدام است؟ مردم بسیار آمادگی این را دارند که باور کنند کل زندگی‌شان برای آن‌ها، با جزئیات کامل ترسیم شده است. وقتی چیزهای بدی اتفاق می‌افتد، می‌گویند این بخت‌واقبال بد به اسم او بوده است. اما شما آلت دست این خدایان باستانی نیستید. وقتی شما مشتاقانه تسلیم فرایند تصمیم‌گیری می‌شوید، از روی رضا و رغبت به کنترل زندگی‌تان تن می‌دهید و درنتیجه کنترل مسیر آن را به عهده می‌گیرید. این مسئله می‌تواند تا اندازه‌ای تسلی‌بخش باشد: چون به این معناست که وقتی کارها بد پیش می‌رود، آن‌ها نباید خودشان را سرزنش کنند. با انجام این کار، آن‌ها خودشان فرایند خودتحلیلی را انکار می‌کنند. فرایندی که می‌تواند آن‌ها را به‌سوی تغییر زندگی‌شان برای بهتر شدن راهنمایی کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان