دانلود و خرید کتاب عهد با امام زمان (عج) عبدالحسین فخاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عهد با امام زمان (عج) اثر عبدالحسین فخاری

کتاب عهد با امام زمان (عج)

انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عهد با امام زمان (عج)

کتاب الکترونیکی عهد با امام زمان (عج) نوشتۀ عبدالحسین فخاری است و انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. کتاب عهد با امام زمان (عج)، به بررسی معنا و انواع عهد در دین اسلام پرداخته است.

درباره کتاب عهد با امام زمان (عج)

یکی از بدیهی‌ترین ارزش‌های اجتماعی پایبندی به تعهدات است که مقبولیت عمومی دارد و همه عقلاً بر آن متفق‌اند. در آموزه‌های اسلامی، رعایت حقوق مردم و پایبندی به عهد و پیمان از اهمیت بسزایی برخوردار است، ازاین‌رو شایسته است که انسان تمام همت خویش را در انجام هر چه‌بهتر این مهم مصروف دارد. عهد به ریسمان تشبیه شده که ریسمانی‌مان اتصال محکم بین عهدکنندگان است. عهد به هر میثاقی گفته می‌شود که مابین بندگان است و یا می‌توان گفت التزام خاص در برابر خداوند یا شخصی، بر امری مخصوص را عهد گویند. عهد در اصطلاح عبارت است از التزام و پیمان بستن باخدا بر انجام‌دادن یا ترک کاری. کتاب عهد با امام‌زمان (عج)، به بررسی مفهوم و انواع عهد پرداخته و سپس آن را در روایات و قرآن کریم بررسی کرده است. همچنین در بخش‌هایی از این کتاب به بررسی دعای عهد که دعایی است از امام صادق (ع) و مشتمل بر تجدید بیعت با امام‌زمان (عج) است، پرداخته شده. این دعا از دعاهایی است که تأکید زیادی بر خواندن آن در دوران غیبت امام‌زمان شده است. گفته شده که هرکس چهل صبح این دعا را بخواند از یاوران امام‌زمان (ع) خواهد بود.

خواندن کتاب عهد با امام زمان (عج) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث دینی و مذهبی مناسب است.

بخشی از کتاب عهد با امام زمان (عج)

«پرسش بعدی این است که این پیمان و عهد، چه مسئولیت‌ها و وظایفی را بر دوش معاهدان و بیعت‌کنندگان و پیمان داران که عهد و بیعت و پیمان بسته‌اند، می‌گزارد؟ این وظایف چیست و برای اجرای آن چه باید کرد؟ اصولاً عهد، چندگونه است؟ آیا عهد با امام، عهد مثل عهد با خدا، ذاتی و فطری است یا عهد دنیوی است و الزاماتی دارد که باید رعایت شود؟ دیگر آن که آیا خود امام از چنین عهدی سخن گفته یا خیر؟ اگر سخن گفته، انتظارشان از عهدگزاران چیست...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان