دانلود و خرید کتاب عاشق خودت باش جنیفر اسمیت ترجمه فاطمه ملک شعبانی امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاشق خودت باش اثر جنیفر اسمیت

کتاب عاشق خودت باش

معرفی کتاب عاشق خودت باش

کتاب عاشق خودت باش نوشتهٔ جنیفر اسمیت و ترجمهٔ فاطمه ملک شعبانی امیری و آزاده خصالی است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ تکنیک‌های افزایش عزت‌نفس.

درباره کتاب عاشق خودت باش

کتاب عاشق خودت باش (It starts with self love) که هفت فصل دارد، تکنیک‌های افزایش عزت‌نفس را در بر گرفته است. این کتاب برای افرادی نوشته شده است که می‌خواهند بیشتر درمورد تغییر زندگی به‌سمت مثبت‌اندیشی یاد بگیرید و همه‌چیز را درمورد غلبه بر منفی فکرکردن، اینکه چگونه با منفی فکرکردن زندگی خود را مغشوش می‌کنیم، اینکه چگونه استرس می‌تواند بر زندگی ما تأثیر بگذارد و سلامتی می‌تواند به مثبت‌بودن کمک کند و... بدانند. این کتاب ترفندهایی جسمی و روانی را ارائه کرده که با کمک آن‌ها می‌توانیم برای شروع مثبت‌اندیشی در زندگی گام برداریم.

خواندن کتاب عاشق خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب تکنیک‌های افزایش عزت‌نفس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عاشق خودت باش

«فصل ۷. تمرین دوست داشتن خود

تبریک می‌گویم! اکنون که به فصل پایانی کتاب رسیدید، باور دارم توانایی دوست داشتن خود، بخشش و ایمان به خودتان را دارید. در حالی که باید بر چیزهای خیلی بیشتری غلبه کنید، تصمیم به دوست داشتن خود گامی بزرگ در جهت داشتن زندگی شادتر است.

برای راحت کردن این فرایند، می‌خواهم ۱۰ عادت که بتوانید روزانه تمرین کنید تا دوست داشتن خودتان با تلاش کمتری حاصل شود و جزء جدائی‌ناپذیر زندگی‌تان شود پیشنهاد بدهم:

۱. از خودتان مراقبت کنید: به نظر کار آسانی است اما برخی افراد وقتی مشغله‌های زیادی دارند یا غرق در افسوس خوردن به حال خودشان هستند، اغلب فراموش می‌کنند از خود مراقبت کنند. برای مراقبت از خودتان زمان مشخصی در نظر بگیرید. ممکن است به سادگی یک دوش آب گرم و استراحت پس از روز کاری سخت باشد یا کوتاهی موی جدید برای تغییر قیافه یا خرید لباس نو. هر طور که دوست دارید از خودتان مراقبت کنید و هر روز احساس بهتری خواهید داشت.

۲. وضعیت بدنتان را بهبود دهید: خم کردن و پایین نگه داشتن سر می‌تواند روی اعتمادبه‌نفس شما تاثیر بگذارد. هر بار متوجه شدید وضعیت بدنی مناسبی ندارید، شانه‌هایتان را عقب نگه دارید و سرتان را بالا بگیرید؛ به این ترتیب قطعاً بلافاصله عزت‌نفس خود را تقویت می‌کنید.

۳. ورزش: بسیاری از افراد برای کم کردن وزن و تناسب اندام ورزش می‌کنند، اما آیا می‌دانستید که ورزش می‌تواند باعث شود احساس خوبی نسبت به خودتان پیدا کنید؟ وقتی ورزش می‌کنید، مغز هورمون‌هایی ترشح می‌کند که موجب احساس شادی می‌شود. دست‌کم ۳۰-۱۵ دقیقه فعالیت بدنی روزانه داشته باشید تا احساس خوبی نسبت به خودتان پیدا کنید.

۴. به خودتان استراحت بدهید: شاید زیادی از خودتان کار می‌کشید. چرا تعطیلات یا سفری کوتاه به خودتان جایزه نمی‌دهید؟ بابت این کار احساس بدی پیدا نکنید زیرا همه به استراحت و تجدید قوا نیاز دارند. از این فرصت برای دور شدن از استرس‌های زندگی و بازیابی توان خود بهره بگیرید. نگران لوس کردن خودتان نباشید زیرا شما هم لایق استراحت و تفریح هستید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۲۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان