دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی دانیل ای. وایسکاف ترجمه ابوتراب یغمائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی اثر دانیل ای. وایسکاف

کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

معرفی کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی نوشتهٔ دانیل ای. وایسکاف و فرد آدامز و ترجمهٔ ابوتراب یغمائی است. انتشارات موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی به‌شیوه‌ای قابل‌فهم برای خواننده‌ای که اطلاع کمی از روان‌شناسی و علوم عصبی دارد یا هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارد، به این معماهای فلسفی می‌پردازد. کتاب با بهره‌گیری از مورد پژوهی‌های دقیق و استفاده از پژوهش‌های تجربی به‌روز موضوعاتی همچون ادراک و کنش، ربطِ میان توجه و آگاهی، پیمانه‌ای‌بودن ذهن، چگونگی فهم اذهان دیگر، تأثیر زبان بر فکر، و همچنین روابط میان ذهن، مغز، بدن و جهان را بررسی می‌کند. ثمرهٔ کار شرحی یکپارچه و جامع دربارهٔ بیشتر بخش‌های معماری ذهن است. نویسندهٔ این کتاب فلسفه‌ روان‌شناسی را شاخه‌ای از فلسفه‌ٔ علم می‌داند و آن را ضمیمه‌ای از فلسفه‌ٔ ذهن تلقی نمی‌کند. 

درباره نویسنده

دانیل ای. وایسکاف استاد فلسفه و عضو هیئت‌علمی مؤسسۀ علوم عصبی دانشگاه ایالتی جورجیاست. وی مقالات و فصول فراوانی دربارهٔ مفاهیم و بازنمایی‌های ذهنی، ساختار شناخت مرتبه‌بالا، شناخت بدن‌یافته و بسط‌یافته، تبیین مکانیستی و کارکردی، و مدل‌سازی عملکردها در علوم ذهنی - مغزی منتشر کرده است.

فرد آدامز استاد زبان‌شناسی و علوم شناختی و استاد فلسفه در دانشگاه دلور است. وی بیش از صد مقاله و فصل در فلسفۀ‌ علم، فلسفۀ‌ ذهن، فلسفۀ‌ زبان، معرفت‌شناسی و سایر زمینه‌های علوم شناختی منتشر کرده است.

خواندن کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مقدمه ای بر فلسفه روان شناسی

«توصیف و شفاف‌ساختن و ساماندهی کردن این پدیدارها از اهداف علم هستند. برای نمونه، تغییراتی را که در پنجاه سال گذشته در فهممان از استعدادهای شناختی نوزادان و کودکان کم‌سن حاصل شده‌اند در نظر بگیرید. کودکان به‌هنجار گاهی می‌توانند رفتار دیگران را بر حسب باورها و قصدها و خواستشان بفهمند و تعیبر کنند». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان