دانلود و خرید کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی نازنین راسخ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی اثر نازنین راسخ

کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی

کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی نوشتهٔ نازنین راسخ و ریحانه شاقلی است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی

کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی را دو عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به رشتهٔ تحریر در آورده‌اند. این کتاب که از بهینه‌سازی ریاضی سخن گفته، در ۳ فصل تدوین و ارائه شده است. عنوان برخی از بخش‌های این اثر عبارت است از «مفهوم برنامه‌ریزی»، «مزایای برنامه‌ریزی استراتژیک»، «مدل خط‌مشیء هاروارد»، «ارکان برنامهٔ استراتژیک»، «جایگاه تربیت‌بدنی و ورزش در سیاست‌های کلی»، «نگاهی بر دیگر اسناد راهبردی در ورزش و تربیت‌بدنی» و «تدوین راهبردهای استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی و راهکارهای اجرایی متناظر آن‌ها». گفته شده است که برنامه‌ریزی استراتژیک دارای ۲ جنبهٔ علم و مهارت برنامه‌ریزی و هنر تهیه و تنظیم، تدوین و اجرا است. این کتاب به بخشی از گسترهٔ علم و مهارت برنامه‌ریزی استراتژیک پرداخته است.

خواندن کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد بهینه‌سازی ریاضی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تدوین برنامه استراتژیک بر مبنای شاخص های ارزیابی

«برنامه هر عمل آتی را در برمی‌گیرد که در آن تعیین اهداف و راه‌های رسیدن به آن اهداف انجام می‌شود، به‌بیان‌دیگر برنامه عبارت است از تعهد برای انجام یک سری عملیات به‌منظور تحقق هدف. برنامه‌ها خود به دودسته عمده تقسیم می‌شوند، برنامه‌های استراتژیک یا راهبردی و برنامه‌های عملیاتی.

برنامه‌های راهبردی برای کسب اهداف جامع و بلندمدت سازمان طراحی می‌شود و از طریق سازمان (که تنها دلیل حیات آن است) به اجرا درمی‌آید. ولی برنامه‌های عملیاتی که در بعضی منابع برنامه‌های اجرایی و تاکتیکی نیز نامیده شده‌اند، برنامه‌هایی هستند که جزئیات چگونگی اجرای برنامه‌های راهبردی را ارائه می‌کنند، به‌عبارت‌دیگر برنامه‌های اجرایی یا عملیاتی عبارت‌اند از تصمیم‌های کوتاه‌مدت، عینی ، عملی و کمی که برای بهترین استفاده از منابع موجود با توجه به تحولات محیط اتخاذ می‌گردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان