دانلود و خرید کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه ایمان اشکاوندراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه اثر ایمان اشکاوندراد

کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه

معرفی کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه

کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه نوشتۀ ایمان اشکاوند راد در انتشارات اشکاوند به چاپ رسیده است.

درباره کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه

کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه، مباحث مهم و کاربردی رایانه را به‌ویژه آنچه در ارتباط با مدرک ICDL است در قالب ۴ فصل آموزش داده است و خواننده با مفاهیم فناوری اطلاعات، تاریخچه و اجزای رایانه، نرم‌افزار واژه‌پرداز ورد، نرم‌افزار صفحه گستردۀ اکسل و نرم‌افزار پاورپوینت آشنا می‌شود. ۳ نرم‌افزار ورد، اکسل و پاورپوینت همگی متعلق به شرکت مایکروسافت هستند و در مجموعۀ آفیس قرار دارند، به‌همین دلیل مشترکات زیادی با یکدیگر دارند. نویسنده می‌گوید اگر شما یکی از این ۳ نرم‌افزار را کامل یاد بگیرید بیش از نیمی از ۲ نرم‌افزار دیگر را نیز یاد خواهید گرفت.

با توجه به نکتۀ پیش‌گفته، در این کتاب برای جلوگیری از تکرار مطالب مشترک سعی شده است که بخش‌های تخصصی هر نرم‌افزار بر اساس عملکرد اصلی آن آموزش داده شود و از مشابهت‌ها و تکرار آن‌ها پرهیز شود؛ اما مباحث مربوط به تایپ و صفحه‌آرایی در نرم‌افزار ورد، مباحث مربوط به نمودارها در نرم‌افزار اکسل و مباحث مربوط به کار با تصاویر و اشکال و غیره در نرم‌افزار پاورپوینت به‌شکل کامل آموزش داده شده‌اند.

نویسنده در این کتاب سعی کرده است مفاهیم آموزشی را به زبانی ساده و همراه با تصاویر ارائه کند تا خواننده به‌راحتی آن‌ها را فراگیرد و بتواند با تمرین به خاطر بسپرد. مخاطبان این کتاب تمامی کارمندان، مشاغل آزاد، دانشجویان به‌خصوص دانشجویان دروس کاربرد رایانه در مدیریت و حسابداری، کارگاه رایانه و همچنین تمامی علاقه‌مندان به یادگیری ۴ مهارت اصلی مدرک ICDL هستند.

فهرست مطالب کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه به شرح زیر است:

فصل اول: آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای رایانه

فصل دوم: آشنایی با نرم‌افزار واژه‌پرداز word

فصل سوم: آشنایی با نرم‌افزار صفحه گسترده اکسل

فصل چهارم: آشنایی با نرم‌افزار پاورپوینت

خواندن کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های آموزش کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه

«واحد پردازنده مرکزی در حقیقت مغز متفکر رایانه است. این قطعه سرعت و توانایی کلی سیستم را تعیین می‌کند. CPU از دو قسمت اصلی واحد کنترل (CU) و واحد محاسبات ریاضی و منطقی (ALU) تشکیل شده است. واحد کنترل ترتیب اجرای عملیات و مسیر حرکت داده‌ها را تعیین می‌کند و واحد محاسبات ریاضی و منطقی، عملیات پردازشی را بر روی داده‌ها انجام می‌دهد. در CPU دو حافظه ثبات (Register) و حافظه نهان (Cashe) نیز وجود دارد. داده‌ها پس از واکشی و پس از پردازش نیز در ثبات قرار می‌گیرند. 50 آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه حافظه نهان (Cashe) یک حافظه کوچک ولی بسیار سریع است که به‌منظور جلوگیری از تأخیر زمانی بین پردازنده و حافظه RAM استفاده می‌شود. هرگاه درخواستی از جانب Cpu از RAM صورت گیرد ابتدا حافظه نهان بررسی می‌گردد. اگر آن اطلاعات در حافظه نهان موجود باشد، در اختیار CPU قرار می‌گیرد و چون سرعت حافظه نهان از RAM بالاتر است لذا استفاده از حافظه نهان باعث افزایش سرعت سیستم می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۲ صفحه

حجم

۴۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
تومان