دانلود و خرید کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر ایمان اشکاوندراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر اثر ایمان اشکاوندراد

کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر

معرفی کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر

کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر نوشتۀ ایمان اشکاوند راد در انتشارات اشکاوند به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، به زبانی ساده مفاهیم را توضیح می‌دهد و مناسب برای همۀ علاقه‌مندان به این موضوع در همۀ سطوح است.

درباره کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر

یکی از مدارک مهم برای کار با رایانه و ورود به دنیای دیجیتال، مدرک ICDL است که در بسیاری از کشورهای جهان به‌عنوان مدرکی معتبر در حوزۀ فناوری اطلاعات و رایانه شناخته می‌شود. همان گونه که یک فرد برای رانندگی خودرو بایستی آموزش ببیند و گواهینامۀ لازم را کسب کند، برای استفاده از رایانه و ورود به دنیای دیجیتال نیز بایستی حداقل مدارک ICDL و مهارت‌های هفت‌گانۀ آن را فراگرفت.

کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر، بخش اول از مجموعه کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر برای همه است که در آن سعی شده مبحث آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای رایانه را توضیح دهد. این مبحث، در واقع مهات اول ICDL است. در کتاب‌های دیگر این مجموعه به مباحث نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت نیز پرداخته شده است.  همچنین در این کتاب سعی شده است مفاهیم آموزشی به زبانی ساده و همراه با تصاویر ارائه شود تا خواننده به‌راحتی آن‌ها را فراگیرد. مخاطبان این کتاب تمامی دانش‌آموزان، کارمندان، مشاغل آزاد، دانشجویان به‌خصوص دانشجویان دروس کاربرد رایانه در مدیریت و حسابداری، کارگاه رایانه و همچنین علاقه‌مندان به یادگیری مهارت اول مدرک ICDL هستند.

در این کتاب خواننده با اصلاحات و تاریخچۀ کامپیوتر و اطلاعات آشنا خواهد شد. سپس کاربرد تمامی قطعات کامپیوتر و نقش هر یک را فرامی‌گیرد. این موضوعات به زبانی ساده و همراه با تصاویر متعدد ارائه شده‌اند که به یادگیری بهتر کمک می‌کنند.

سرفصل‌های کلی کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر عبارت‌اند از:

آشنایی با انواع رایانه و تاریخچه آن

مباحث سخت‌افزار، نرم‌افزار و میان‌افزار

آشنایی با مفاهیم داده اطلاعات دانش فناوری اطلاعات

آشنایی با ساختمان و اجزای کامپیوتر

آشنایی و کاربرد هر یک از قطعات ورودی، خروجی، حافظه و دستگاه‌های جانبی.

خواندن کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های اموزش کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آشنایی با مفاهیم فناوری اطلاعات و تاریخچه و اجزای کامپیوتر

«اگر بخواهیم به تاریخچه شبکه‌های رایانه‌ای نگاهی بیندازیم می‌توانیم به اواخر سال ۱۹۶۰ اشاره کنیم، در این سال‌ها، وزارت دفاع امریکا آژانس تحقیقاتی پیشرفته خود را در رقابت با فعالیت‌های ماهواره‌ای اتحاد جماهیر شوروی راه‌اندازی کرد. نام این آژانس تحقیقاتی آرپا (Arpa) نام داشت. این آژانس پروژه‌های تحقیقاتی بسیار مهمی را در زمینه‌های استراتژیک و دفاعی انجام می‌داد، یکی از این پروژه‌ها ایجاد ارتباطات قوی در زمان جنگ‌های احتمالی بود. برای همین منظور اولین شبکه رایانه‌ای بین چهار رایانه راه‌اندازی گردید که دوتای آن‌ها در دانشگاه ‌MIT‌ و یکی از آن‌ها در دانشگاه کالیفرنیا و دیگری در مرکز تحقیقاتی استنفورد قرار داشت. نام این شبکه آرپانت بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان